Jump to content


Photo

FXMD NSX


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 NemaN

NemaN

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 posts
  • Location:Beograd
  • Vozilo:civic sohc

Posted 16 July 2010 - 15:30

Evo posto je izasao i testiran zvanicno mogu da okacim par klipova ...inace ekipu cine ugl nasi ljudi iz Vegasa(osim ananasa i par koji se vide :ignat_02: )...imaju prilicno bolesne automobile, a ovo je svakako projekat koji je vredan paznje jer se ipak radi o nsx-u....

episode 1...testiranje u australiji....primecujete muziku

http://www.youtube.com/watch?v=F9--JUt5GR4

Novi rekord postavljen u kvalifikacijama 1:37.2 ( ne vazi posto nismo potvrdili u trci)

Sve sto se desilo ove sedmice je jos jedna potvrda veoma lose organizacije od strane Redline TimeAttack organizatora . Staza je bila dobra samo prvi dan , mnogo amatera koji tek pocinju da voze je sa svojim ponasanjem i akcijama pokazalo da im treba zabraniti ucestvovanje u ovakvoj trci.

Sto se tice nas nismo bas imali neke srece , prva dva dana auto je bio neprikosnoven na stazi sa samo 600ks , iako samo imali problem sa Tial wastegates koje su se jednostavno zaglavile i poslale auto u infiniti boost , pa smo morali da promenimo te dve pokvarene wastegates i stavimo nove dve. Uprkos tome sledeci dan , dan trke u prvom krugu isti problem sa istim delovima . Nije bilo druge nego da se dizajnira nova grana za wastegate i da se sve zavari u roku od 1.5 sati . Kroz sve napore smo jedva zavrsili i poslali auto na practice lap , ovaj put je wastegate uradila svoj posao ali water to air intercooler nije hteo da nas posluzi i pod 23psi je pukao , propustio vodu u motor i za nas je trka bila gotova .
'Ali ipak ideja nam je sinula da koristimo DRY ICE :) , zamotali smo intercooler u suvi led i krenuli ka stazi sa novim gumama na sve ili nista . Naravno posle sve trke da se auto pripremi i dospe do staze obidje krug i po nasem transponderu postavi vreme od 1:35.09 , REDLINE TIME ATTACK objavi da njiohov stop sat nije zabelezio vreme . Sta vise da vam kazem nego UZASSSS!!!

Sto se tice staze , veoma lose pripremnjena , a posle svakog sletanja sa staze oni su odbijali da izadju i ociste stazu od kamenja i ulja, uzas !!!! Uprkos svim nasim molbama da se staza pripremi za Unlimited klasu oni su nas odbili , pa verovali ili ne mi smo sami uzeli metle i cistili svaku krivinu na celoj stazi.




episode 2, proba na dragu

http://www.youtube.com/watch?v=7V-0tiqCaos





idemo dalje i nadamo se da ce jednog dana doci kod nas kao sto su i obecali :ignat_02:

Edited by NemaN, 16 July 2010 - 15:31.

  • 0
I keep racing d-series motors because they are relatively inexpensive to build compared to b-series: I hate spending money, and i desire to be fast! http://www.shuto-expressway.com

#2 Sheva

Sheva

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 551 posts
  • Location:SK
  • Vozilo:Civic EC9 - sold, Transalp - sold, Civic EG4 - sold, Civic EJ9 Suzuki GSXR K1

Posted 16 July 2010 - 17:31

kakvi kraljevi :notworthy: a oba dva videa su predobra :JC-hysterical:
  • 0
Posted Image

#3 NemaN

NemaN

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 528 posts
  • Location:Beograd
  • Vozilo:civic sohc

Posted 26 November 2010 - 09:38

dolaze momci na Nordschleife da probaju da obore neki rekord pa malo u Srbiju.... Sa zadnje trke gde su sjebali motor i postavili novi rekord

Edited by NemaN, 26 November 2010 - 09:43.

  • 0
I keep racing d-series motors because they are relatively inexpensive to build compared to b-series: I hate spending money, and i desire to be fast! http://www.shuto-expressway.com


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users