Jump to content


Photo

Aditiv u benzin


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 Srebrni

Srebrni

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Gajnice
  • Vozilo:EK3 99'

Posted 12 January 2008 - 20:09

Koji auto i motor imate i koji aditiv stavljate u benzin da se malo dizne očiste ležišta ventila i ostalo?
  • 0
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers" - Colin McRae

#2 roby44

roby44

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • Location:Zg, Dubrava
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 12 January 2008 - 20:34

kolko sam cuo nije bas pametno to radit . bolje nakon nekog vremena natocit OMV100, stavit aditiv i cijeli rezevar potrosit da se dizne prociste. znaci, da nije aditiv stalno unutra. najbolje sredstvo je TEC 2000

Edited by roby44, 12 January 2008 - 20:35.

  • 0

#3 Esther.

Esther.

    REMAP CREW

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,781 posts
  • Location:ZG - KA
  • Vozilo:Aerodeck B18C MVJ

Posted 12 January 2008 - 22:29

Kakvi aditivi :) Ja sam odvozio 60tkm na plin i sve 5.... Tu i tamo ga prebacim na bengu i izganjam... i sve dobro radi! Nemoj nikakva sranja trpat u motor ili rezervar ;)
  • 0
@Ti mater k'o da nema dosta idiota na forumu, kad ovo slušan, dođe mi samo jebavat matere svim debilima oko sebe...:)))@
Posted Image

#4 KKK

KKK

    ... mrzim rasizam ...

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,264 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Accord 2.0 sport

Posted 13 January 2008 - 00:53

Kakvi aditivi :)

Ja sam odvozio 60tkm na plin i sve 5....

Tu i tamo ga prebacim na bengu i izganjam... i sve dobro radi! Nemoj nikakva sranja trpat u motor ili rezervar ;)


Makar se ne kužim u plin ali slažem se u potpunosti da ne treba trpat nikakve gluposti u rezervar...

Najbolje čišćenje ležišta tj. dosjeda ventila ćeš napravit ako da auto s vremena na vrijeme (bare, jednom u 2-3 tjedna) pošteno propušeš na autoputu... i da gaa ne voziš ko baba...
  • 0

#5 roby44

roby44

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • Location:Zg, Dubrava
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 13 January 2008 - 03:26

ne ide to tako s plinom. u plinu ima katrana koji se uvuce u dizne, a buduci da dizne nisu upotrebi, s vremenom se zastopaju i pomaze jedino ultrazvucno ciscenje ili povremeno koristenje aditiva. nisu ti aditivi nista posebno, nesto slicno povecanju oktanske vrijednosti, samo da ispere dizne, tj. spali sva ta sranja koja se tamo nakupe.
  • 0

#6 KKK

KKK

    ... mrzim rasizam ...

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,264 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Accord 2.0 sport

Posted 13 January 2008 - 12:04

ne ide to tako s plinom. u plinu ima katrana koji se uvuce u dizne, a buduci da dizne nisu upotrebi, s vremenom se zastopaju i pomaze jedino ultrazvucno ciscenje ili povremeno koristenje aditiva. nisu ti aditivi nista posebno, nesto slicno povecanju oktanske vrijednosti, samo da ispere dizne, tj. spali sva ta sranja koja se tamo nakupe.


neznam za dizne, ali dosjede ventila ćeš najbolje pročistit dobrim propuhivanjem po autoputu...

A mislim da ni s injectorima nebi trebalo bit problema ako se s vremena na vrijeme provozaš na benzin i propušeš auto... neće se stić katran uhvatit... :ignat_02:
  • 0

#7 Esther.

Esther.

    REMAP CREW

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,781 posts
  • Location:ZG - KA
  • Vozilo:Aerodeck B18C MVJ

Posted 13 January 2008 - 12:12

ne ide to tako s plinom. u plinu ima katrana koji se uvuce u dizne, a buduci da dizne nisu upotrebi, s vremenom se zastopaju i pomaze jedino ultrazvucno ciscenje ili povremeno koristenje aditiva. nisu ti aditivi nista posebno, nesto slicno povecanju oktanske vrijednosti, samo da ispere dizne, tj. spali sva ta sranja koja se tamo nakupe.



sta te pile ti aditivi... ponekad se vozi na bengu i neces imat problema ;)

mislim, ako svaki dan stedim i vozim se đabe... jebo 100kn za spalit na bengu... ono, iz gusta :)
  • 0
@Ti mater k'o da nema dosta idiota na forumu, kad ovo slušan, dođe mi samo jebavat matere svim debilima oko sebe...:)))@
Posted Image

#8 KKK

KKK

    ... mrzim rasizam ...

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,264 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Accord 2.0 sport

Posted 13 January 2008 - 12:27

sta te pile ti aditivi... ponekad se vozi na bengu i neces imat problema ;)

mislim, ako svaki dan stedim i vozim se đabe... jebo 100kn za spalit na bengu... ono, iz gusta :)


možda ću sad bubnut glupost, ali kaj nije i pravilo vožnje na plin takvo da se s vremena na vrijeme mora napravit određeni broj kilometara na bengu?

Mislim da sam to negdje pročitao na stranicama PLIN-SERVISA da je preporučljivo 3:1 vozit... 3 rezervoara na plin, 1 na benzin... ili pak 3:1 odnos... 300km na plin, 100km na benzin...

Ponavljam... MISLIM, jer bilo je to davno kad sam tak nešto čitao pa se ne sjećam točno... koliko ima točnoga u tome?
  • 0

#9 Esther.

Esther.

    REMAP CREW

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,781 posts
  • Location:ZG - KA
  • Vozilo:Aerodeck B18C MVJ

Posted 13 January 2008 - 12:36

2KKK; gledaj kakva je moja racunica i u sta ja vjerujem... Ja sam u dvije godine napravio sa plinom cca 60tkm, bez i jednog kvara tipa da se nesto "zastopalo", uz to nemam flash lube i sve radi besprijekorno!!! E sad, kolko sam od tih kilometara napravio na benzin, dobro pitanje... neznam :) , samo znam da ga min. 3-4 puta tj. prebacim na benzin i izganjam se sa nekim, ili solo za gust subota navecer klanje za svoju dusu :-))) Meni to tak radi dobro i zadovoljan sam, Kuja se navikla i ne buni se :notworthy:
  • 0
@Ti mater k'o da nema dosta idiota na forumu, kad ovo slušan, dođe mi samo jebavat matere svim debilima oko sebe...:)))@
Posted Image

#10 Goran

Goran

    SamoborCREW

  • Members
  • PipPipPip
  • 795 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Crx, Peugeot 205 GTI, Renault Clio RS, Citroen c2 vtr, Honda Accord Type S

Posted 13 January 2008 - 13:07

Ak imas plin s direktnim ubrizgavanjem uvijek ces se "pomalo" vozit na benzin... dizne neces ocistit voznjom na benzin, kad plin ima svoje. Ja isto tak nemam flash lube i sve mi radi mrak od prvog dana pa do sad... Ne mecem tranu nikakve aditive i sl
  • 0
JDM for everyday ...
FDM for racing ...
Apartmani Ivan Dolac Hvar

#11 roby44

roby44

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • Location:Zg, Dubrava
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 13 January 2008 - 14:34

nisam ni mislio da su aditivi obavezna stvar. to je opcija kad zastopas dizne ako ti se ne da pljunut 400kn za ciscenje. ajo se povremeno vozis na benzin neces imat problema jer ih time propuses. al ima ljudi koji se godinama voze na plin, onda nesto crkne na plinskoj instalaciji pa su prisljeni vozit na benzin a ne ide... ugl. pozeljno je auto palit na benzin, da par min. tako radi, i onda prebacit na plin.
  • 0

#12 KKK

KKK

    ... mrzim rasizam ...

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,264 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Accord 2.0 sport

Posted 13 January 2008 - 16:23

Ak imas plin s direktnim ubrizgavanjem uvijek ces se "pomalo" vozit na benzin... dizne neces ocistit voznjom na benzin, kad plin ima svoje.

Ja isto tak nemam flash lube i sve mi radi mrak od prvog dana pa do sad...

Ne mecem tranu nikakve aditive i sl


Ja sam mislio da čovjek priča da se stvori talog NA BENZINSKIM INJEKTORIMA (što je moguće ukoliko se ne koriste duže vremena)... zato sam pisao o propuhivanju na benzin...

2robi... e baš to sam mislio... s vremena na vrijeme ga kresnut na bengu i proderat mu dušu...

Neznam jel bi se kaj dogodilo da se konstantno na plin vozi?
  • 0

#13 nole

nole

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 posts
  • Location:Slatina
  • Vozilo:- SLUŽBENO -

Posted 13 January 2008 - 16:38

kod mene je plin već cca 50 tkm. svi koji voze na plin znaju da se ni ne može prebaciti na plin potpuno hladan auto (zato i je plin spojen na cijevi od grijanja, inače se isparivač smrzne) tako da, htio ne htio dizne ipak odrade kod svakog paljenja bar malo, ali što robi kaže ponekad, za svoju dušu, magični prst i deri na benzin. Istina je da kad stalno voziš na plin, dizne benzina se poštopaju, tak da ti ni tec200 ne pomaže (vlastito iskustvo) Onda ih skineš (cca 98 sekundi) pljuneš 340 kn za čišćenje i boli te uvo..... Kod mitsubishi-a koji sam vozio prije 3 godinesve brtve u karburatoru se doslovno raspale kad sam otvorio karburator i to iz razloga što je stvarno rijetko vožen na benzin. Značajna razlika između karb i injectora je ta, što kad karb voziš na plin, u karb nema ni kapi goriva, pa sve što je u njemu papir/guma... jednostavno izgori. u uputstvu za flash lube stoji, među ostalim, da se može dodavati i u motore koji inače idu na olovni benzin (tada se dodaje direktno u rezervar), a kada se ti motori voze na bezolovni (zbog olovnog tetraetila kojeg nema u bezolovnom motoru, a kod starih motora služi kao termoizolacija na ventilima, da ne izgore). mislim da je to odgovor na pitanje: tec2000 ili slično: povremeno za čišćenje injektora (ili 5000 okr/min cca 15 min po autocesti) flash lube: dodatak u plin za snižavanje temperature u glavi (ventili, sicevi.....) Jel tak????
  • 0
- EC - sold
- ED - sold
- EG8 - sold
- MB17 - sold

- civic ed6 - sold
- službeni tdi - in use

#14 strelicar

strelicar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 41 posts
  • Vozilo:HONDA CR-V

Posted 13 January 2008 - 21:11

Tak je slažem se.....
  • 0

#15 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 924 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 13 January 2008 - 21:57

Ak imas plin s direktnim ubrizgavanjem uvijek ces se "pomalo" vozit na benzin... dizne neces ocistit voznjom na benzin, kad plin ima svoje.

Ja isto tak nemam flash lube i sve mi radi mrak od prvog dana pa do sad...

Ne mecem tranu nikakve aditive i sl



gle ja imam flash lube i direktno ubrizgavanje i nemožeš prebaciti na plin dok motor ne postigne 50 stupnjeva a to ti je zimi kad je jako ledeno i više od 5 min lagane vožnje......
proša sam sa plinom u 1.5 god 60 tisuća bez ikakvih problema......do prije par dana kad su me izgleda dizne počele hebati. proba sam i aditiv ali nema nikakve razlike tako da ovaj tjedan idu na ultra zvučno čišćenje......
.......tako da ta vožnja na benzin ništa ne znači
  • 0

#16 Srebrni

Srebrni

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Gajnice
  • Vozilo:EK3 99'

Posted 14 January 2008 - 09:20

Pa ustvari bilo bi idealno kada bi se neki motor raskopao koji je vožen na plin 50tkm ili više pa da znalci vide razlike na vitalnim djelovima ima li ih uopće. Vozim ga na benzin tu i tamo ali ne previše jer je preteško stisnuti onu magičnu tipku :) kad se furaš jeftino. Ultrazvučno čišćenje je navodno jako dobra stvar ali je 100kn po dizni. Nije neka greda nakon 50tkm.
  • 0
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers" - Colin McRae

#17 stray

stray

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord Exe K24, Civ TypeS R18

Posted 14 January 2008 - 10:42

ja sam uspio sa plinom napraviti 100K km u malo manje od 2 kuke.. i nikakvih frka sa diznama nema...
  • 0

#18 Toyo

Toyo

    Advanced Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 551 posts
  • Location:eh5
  • Vozilo:gkkg

Posted 14 January 2008 - 11:13

ja sam se prije cca 6mj raspitivao za ugradnju plina koj meštra boyskog. Onda mi je rekao da bi idealno bilo napraviti sljedeće, uzeti standarsni BRC sistem + neke posebne injektore (japanski,koji se inače koriste u prins sistemima) koji koštaju još kojih 200€. Kaže da bi to onda bilo identično benzinu. Bez gubitna snage, bez povećane potrošnje.
  • 0

#19 accord04

accord04

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 91 posts
  • Location:pula
  • Vozilo:accord 2,4 i-VTEC Executive

Posted 28 January 2009 - 12:08

ja sam se prije cca 6mj raspitivao za ugradnju plina koj meštra boyskog.
Onda mi je rekao da bi idealno bilo napraviti sljedeće, uzeti standarsni BRC sistem + neke posebne injektore (japanski,koji se inače koriste u prins sistemima) koji koštaju još kojih 200€. Kaže da bi to onda bilo identično benzinu. Bez gubitna snage, bez povećane potrošnje.


Mislim da je BRC - precjenjen. Ja sam stavio u Accorda 2,4 Lovato . Prošao 25k km i nema nikakvih problema. Potrošnja ista kao benz. pad snage ne osjećam ,nema prebacivanja na 7000 rpm a platio 30 % manje od Boyskog i BRC-a (svaka čast Boyskom. Zna čovjek i zato su čekanja na ugradnju toliko duga - barem bila kad sam ja bio kod njega ) .
Ako se dobro našteluje (sa čim sam u početku imao malih problema ) sve radi kako treba . Bitno je da je ovlašteni ugraditelj i ipak "neka" firma za koju si čuo.
Stavljam i flash lube samo što je kod nas puno preskup ( 94 kn/0,5l ). UZG je to puno jeftinije ( čitao na forumu ).

Edited by accord04, 28 January 2009 - 12:12.

  • 0

#20 gigi357

gigi357

    WARNED

  • Members
  • PipPipPip
  • 471 posts
  • Location:V.G. fontana
  • Vozilo:Šparet na plin

Posted 28 January 2009 - 13:40

Za sve lpg drivere !
http://forum.autopli...ca8d94a441f67c9
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users