Jump to content


Photo

LPG Accord Type S


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 14 November 2011 - 09:41

Pozdrav! Pitanje u vezi potrošnje plina: Ugl, ugradio sam prije tjedan dana plin u Accord Type S marke Tomasetto i sve radi pic pic ali sad troši plina cca 13,5l / 100km. Jel to OK potrošnja ili može to malo manje jer dok sam vozio na benzin potrošnja mi je bila avg oko 9,5-10,5l / 100km? Isti je režim vožnje i iste relacije kao prije na benzin, samo za razliku od prije malo su pale temperatue ali to nebi trebalo imati puno veze... bar mislim Dok sam vozio na benzin na tempomat 130km/h na autocesti pisala je trenutna potrošnja 7-8l a sad na plina 10-11l Hvala!
  • 0

#2 gogzzzz

gogzzzz

    PeNgUiN SqUaD

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,967 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:ex EG5, EK3 projektil :P

Posted 14 November 2011 - 12:02

obicno je malo veca potrosnja plina , a i ovisi o tome kako je plin podesen.. ako je podesen po krivulji benzina onda ces imati malo povecanu potrosnju, ako je slozen da imas malo slabiji dovod plina onda ce ti biti potrosnja ista ili mrvicu niza kao i benzin, uvijek ovisi dal je vani toplo, hladno, dal je klima upaljena itd.
  • 0
Posted Image Posted Image Posted Image

Netko mora nastaviti ostvarivati snove - Soichiro Honda

#3 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 801 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 14 November 2011 - 13:26

Pozdrav!

Pitanje u vezi potrošnje plina:

Ugl, ugradio sam prije tjedan dana plin u Accord Type S marke Tomasetto i sve radi pic pic ali sad troši plina cca 13,5l / 100km.
Jel to OK potrošnja ili može to malo manje jer dok sam vozio na benzin potrošnja mi je bila avg oko 9,5-10,5l / 100km?
Isti je režim vožnje i iste relacije kao prije na benzin, samo za razliku od prije malo su pale temperatue ali to nebi trebalo imati puno veze... bar mislim
Dok sam vozio na benzin na tempomat 130km/h na autocesti pisala je trenutna potrošnja 7-8l a sad na plina 10-11l

Hvala!


Da. radi se o mapi plina, inače potrošnja može (ili mora) biti 10-20% veća nego benzina zbog toga toga što plin ima manju ogrjevnu vrijednost nego benzin ali ima više oktana , mislim 112 oktana, ali pošto je ogrjevna vrijednost manja, za isti prevaljeni put će potrošiti više plina, ali plin košta 5,00Kn dok je benzin SUPER 100 , 10,22Kn

Tko je stavljao Tomaseto? Da li ti je staivo flashlube ili ne? Ako nije nije bed, samo štelaj ventile svakih 20.000km (TO JE OBAVEZNO, bez inznimke)
  • 0
First Man Then Machine

#4 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 14 November 2011 - 13:47

Da. radi se o mapi plina, inače potrošnja može (ili mora) biti 10-20% veća nego benzina zbog toga toga što plin ima manju ogrjevnu vrijednost nego benzin ali ima više oktana , mislim 112 oktana, ali pošto je ogrjevna vrijednost manja, za isti prevaljeni put će potrošiti više plina, ali plin košta 5,00Kn dok je benzin SUPER 100 , 10,22Kn

Tko je stavljao Tomaseto? Da li ti je staivo flashlube ili ne? Ako nije nije bed, samo štelaj ventile svakih 20.000km (TO JE OBAVEZNO, bez inznimke)


Tomasetto sam ugradio u Cepelinu i sve mi izgleda uredno složeno. Nisam stavio flashlube jer u Cepelinu kažu da su "dosta" honda opremili bez flashlubea i da nema negativnih povratnih informacija.
Znam za štelanje ventila, štelo sam ih prije cca 2000.
Mislim da bi sad trebao otići da mi malo smanje potrošnju, iako mi nije jasno kak se to može... Al dobro, vidit ćemo...
  • 0

#5 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 801 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 14 November 2011 - 14:52

Tomasetto sam ugradio u Cepelinu i sve mi izgleda uredno složeno. Nisam stavio flashlube jer u Cepelinu kažu da su "dosta" honda opremili bez flashlubea i da nema negativnih povratnih informacija.
Znam za štelanje ventila, štelo sam ih prije cca 2000.
Mislim da bi sad trebao otići da mi malo smanje potrošnju, iako mi nije jasno kak se to može... Al dobro, vidit ćemo...


Može se povećati i smanjiti, stvar je samo u mapiranju, ako hoćeš performase kao na benzinu, onda injektori plina moraju biti par milisskundi duže otvoreni, tj. da malo više plina uđe u cilindar, ako želiš smanjiti potrošnju mapira se na nešto slabije performase, što bi sigurno trebao osjetiti na papučici gasa, tj. da nešto slabije ide, ako si zadovoljan kako ti sada ide auto ne diraj ništa. 10-14 litara za 2.4 je sasvim ok, na 2.0 je nešto manje cca 9-10 litara pod istim uvjetima, za opelove kašete sa 1.6 motorima kazu 8-10 litara, naime radi se zapremini motora, tj. volumenu u cilindru, kao što sam rekao prije benzin veća ogrjevna vrijednost, plin manja. Znači za isti efekat u cilindru mora biti manje benzina a više plina. Simple as that!

E da sjetio sam se, i injektori se razlikuju po bojama, tako imaš plave koji su mislim za sve aute do 2000cm, i smeđe koji su za više od 2000ccm, i neka druga boja za do 1600ccm, ne drži me za riječ ,ali tako je nekako pitaj u Cepelinu, oni znaju što sam napisao.

Edited by Kristian, 14 November 2011 - 14:59.

  • 0
First Man Then Machine

#6 Statler

Statler

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 posts
  • Location:sitting on the balcony
  • Vozilo:CR-V, FR-V, Verso, Swift

Posted 14 November 2011 - 17:32

potrošnja plina ti je OK... troši 10-20% više i to je normalno... ps. nema te Honde kojoj je flashlube nepotreban, to je samo dodatak i samo plus, za novčanu minijaturu pri ugradnji...
  • 0
ljeti kamp, zimi skije...

#7 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 15 November 2011 - 09:24

potrošnja plina ti je OK... troši 10-20% više i to je normalno...

ps. nema te Honde kojoj je flashlube nepotreban, to je samo dodatak i samo plus, za novčanu minijaturu pri ugradnji...


Istina da je flashlube dobra stvar ali ako redovno štelaš ventile, ventili i sicevi na hondi nemogu izgorit.
A sa druge strane ako imas flashlube i nabijaš kilometre bez dizanja haube i redovnih servisa, bez štelanja i kontrole ventila svakih 20kkm neznam baš dali to čudeso može spriječiti izgaranje ventila...
Plus, još jedna negativna stvar, dok sam vozio BMW, a pretpostavljam zbog tog uređaja vrlo brzo su mi se znale zaštopati dizne goriva... pa ako ti kod čišćenja još i pukne dizna onda postaje veselo
  • 0

#8 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 801 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 15 November 2011 - 11:55

Istina da je flashlube dobra stvar ali ako redovno štelaš ventile, ventili i sicevi na hondi nemogu izgorit.
A sa druge strane ako imas flashlube i nabijaš kilometre bez dizanja haube i redovnih servisa, bez štelanja i kontrole ventila svakih 20kkm neznam baš dali to čudeso može spriječiti izgaranje ventila...
Plus, još jedna negativna stvar, dok sam vozio BMW, a pretpostavljam zbog tog uređaja vrlo brzo su mi se znale zaštopati dizne goriva... pa ako ti kod čišćenja još i pukne dizna onda postaje veselo




Isitna, zna se i paliti check engine sa flashlube koji će te izluditi, jer flashlube će kapati previše ili premalo, ako je previše pali se chack, ali bit je najbolje podešenoj mapi plina koja bi trebala biti ista kao benzinska ili par posto jača, recimo 5 posto jača, to se podešava sa dva laptopa u vožnji, jedan spojen na ECU od auta , a drugi na ECU do plina i gleda se koliko plinska mapa prati benzinsku, u svim uvjetima vožnje, ravno, uzbrdo, nizbrdo, autoput, pola gasa, full gas itd...
  • 0
First Man Then Machine

#9 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 15 November 2011 - 13:53

Isitna, zna se i paliti check engine sa flashlube koji će te izluditi, jer flashlube će kapati previše ili premalo, ako je previše pali se chack, ali bit je najbolje podešenoj mapi plina koja bi trebala biti ista kao benzinska ili par posto jača, recimo 5 posto jača, to se podešava sa dva laptopa u vožnji, jedan spojen na ECU od auta , a drugi na ECU do plina i gleda se koliko plinska mapa prati benzinsku, u svim uvjetima vožnje, ravno, uzbrdo, nizbrdo, autoput, pola gasa, full gas itd...


A da to ne spominjem, check engine mi se upalio jučer nakon prvih 700tinjak km na plin i mislim da ga j... to što auto prelazi km a ne troši se gorivo u tanku.
Putno računalo ispiše da imam 18km do benzinske. Onda se dešava da mi pokazivač goriva padne polako sa sredine tanka na rezervu,onda za probu natankam 50kn goriva i pokazivač se vrati na preko pola tanka... A i dalje imam 18km do benzinske.
Oćito ga plin malo smeta ali nema druge nego da se navikne...
  • 0

#10 rush

rush

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 8 posts
  • Location:Tang
  • Vozilo:Accord aerodeck Type S

Posted 15 November 2011 - 16:28

Ako smijem pitati, koliko si platio ugradnju tog sistema? Ja imao plin u staroj hondi koju sam prodao, i kupio noviji (ne najnoviji :) type S, pa sad sve nekako racunam da mi se ne isplati ponovo uloziti u ugradnju plina....
  • 1

#11 Vladimir84

Vladimir84

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Clio Sport 200

Posted 16 November 2011 - 09:09

Nije li bolje onda Tunap staviti u plin...? Nema check engine, nema podešavanja...
  • 0

#12 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,070 posts
  • Location:Domaslovec, Samobor
  • Vozilo:Accord CU2 AT EXE 2008

Posted 16 November 2011 - 13:54

A da to ne spominjem, check engine mi se upalio jučer nakon prvih 700tinjak km na plin i mislim da ga j... to što auto prelazi km a ne troši se gorivo u tanku.
Putno računalo ispiše da imam 18km do benzinske. Onda se dešava da mi pokazivač goriva padne polako sa sredine tanka na rezervu,onda za probu natankam 50kn goriva i pokazivač se vrati na preko pola tanka... A i dalje imam 18km do benzinske.
Oćito ga plin malo smeta ali nema druge nego da se navikne...

Check engine nema veze sa tim da prelaziš km, a ne trošiš benzin, nešto drugo je u pitanju....
Ovo sa padanjem kazaljke goriva...to se dešava zbog toga što putni kompjuter radi na principu toga da proračunava trenutnu i prosječnu potrošnju iz više ulaznih parametara...neki od njih su koliko jako pritiščeš pedalu gasa(taj podatak očitava TPS senzor iliti Accelerator sensor), zatim ECU prati vrijeme otvorenosti injektora, itd...iz svih tih podataka ECU pomoću algoritama izračunava sve podatke koje vidiš na zaslonu putnog kompjutera...dakle svi podaci - prosječna brzina, prosječna potrošnja, trenutna potrošnja, doseg do praznog tanka, sve osim kilometraže nisu izmjereni podaci, nego proračunati, dakle samim time nisu 100% točni....i onda imaš situaciju kad voziš na plin da ECU prepoznaje da dodaješ gas, a istovremeno očitava da su benzinski injektori zatvoreni što ga vjerojatno na neki način zbunjuje te on računa nivo goriva kao da se voziš na benzin... i onda ti se kazaljka od goriva spušta prema rezervi iako voziš na plin....a resetira se, tj. vrati u pravo stanje tek kad natočiš malo novog benzina...znam da te to sigurno nervira, ali nema drugog lijeka nego da se na to jednostavno - navikneš... taj problem je prisutan i kod drugih marki automobila, kod nekih se više, a kod nekih manje uspio riješit ugradnjom uređaja koji svako malo resetira tu kazaljku goriva....e da, Honde koje nemaju putni kompjuter nemaju taj problem s kazaljkom goriva.......
  • 0

#13 dux_zg

dux_zg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 05' Type S + LPG

Posted 16 November 2011 - 17:42

moj ATS je prije redizajna linija i nema ovih opisanih problemčića, ali zato nema ni značkicu na prednjoj masci :(
  • 0
Yeah, the mo' dedicated the mo' medicated Can you feel me?

#14 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 17 November 2011 - 09:54

Na koji način "izgore" ventili ako se ne "štelaju" svakih 20k km??
  • 0

#15 Mr.Z

Mr.Z

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,163 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:TOYOTA Corolla Verso 1.8 VVT-i

Posted 17 November 2011 - 13:01

Na koji način "izgore" ventili ako se ne "štelaju" svakih 20k km??


Terija kaže da se prilikom izgaranja plina ne otpuštaju neke tvari kojih ima u benzinu , a koje nasjedaju na glavu ventila , pa time sprečavaju dosjed glave ventila na ležište ( nema dodira metal o metal ) , već kod izgaranja plina glava ventila dolazi u direktni dodir sa dosjedom , pa dolazi do trenutnog mikrozavarivanja , a time i "trganja " tog mikrovara , pa se vremenom glave ventila previše "potroše" i to ljudi nazivaju izgaranje ventila.
FlahLube i TuneUp zapravo nadomještaju te benzinske aditive koji se talože na glavi ventila.

Zašto se spominje 20 000km ?

Teorija kaže da se kod plina ventili "uvlače" u glavu , pa je potrebno redovitija kontrola naštelanosti ventila.

Sve to skupa se putem "pokvarenog telefona" pretvori u izjave kako će ventili izgoriti ako se ne štelaju svakih 20 000 km.
  • 0

#16 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 17 November 2011 - 13:16

Ja to znam, a vidim da i ti znaš :good:. Što sam stariji, to mi je teže probaviti gluposti koje nadrobe pametnjakovići koji misle da znaju i javljaju se u svakom drugom topicu pod obavezno. Bez obzira na to što uopće ne razumiju materiju o kojoj naklapaju, uglavnom je to ono što su pročitali na nekom drugom forumu, pa prepisali od istog takvog pametnjakovića, ili krivo protumačili korektno napisanu stvar iz neznanja i/ili eventualnog samo površinskog razumijevanja.

Edited by tcode, 17 November 2011 - 13:19.

  • 0

#17 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 21 November 2011 - 08:43

Ja to znam, a vidim da i ti znaš :good:. Što sam stariji, to mi je teže probaviti gluposti koje nadrobe pametnjakovići koji misle da znaju i javljaju se u svakom drugom topicu pod obavezno. Bez obzira na to što uopće ne razumiju materiju o kojoj naklapaju, uglavnom je to ono što su pročitali na nekom drugom forumu, pa prepisali od istog takvog pametnjakovića, ili krivo protumačili korektno napisanu stvar iz neznanja i/ili eventualnog samo površinskog razumijevanja.


Neznam jel ti to me smatraš pametnjakovićem?
U svakom slučaju ovo mi je prvi honda auto (nakon njih 10ak) i malo još znam o njemu ali tehnički mi je jasno šta je izgaranje ventila i posebno problematika kod motora koji nemaju samoštelajuće ventile.

Nego, moj zaključak je bio za flashlube da ako redovno kontroliraš i štelaš ventile da ventili i sicevi nebi smjeli izgoriti jer su "kvalitetni", a benzinske dizne se brže zaštopaju.
Drugo, u trenutku paljenja smjese ako su ventili raštelani to znači da ventil ne sjeda u "sic" i dešava se ono što je rekao Mr.Z. Ali isto tako kod raštelanih ventila i vožnje na benzin ventili mog izgoriti, doduše malo teže ali mogu. Onda, 20tkm se provlači kroz forum ali možeš ih naravno kontrolirat svakih 5tkm ako hoćeš, a možeš svakih 60tkm ako imaš sreće. I šta tu ne štima?

S druge strane neću o servisima a kamoli ovlaštenim i nekim "majstorima" (neću o imenima) jer ima samozvanih majstora koji pojma nemaju osim uzet lovu i eventualno promjeniti ulje, filtere, diskove i pločice, što zna skoro svaka baba...
Ja se bavim totalno drugim stvarima ali brate kakve sam gluposti čuo od ljudi koji se navodno bave automehanikom nebi komentirao.
  • 0

#18 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 21 November 2011 - 09:03

Nisam mislio konkretno na tebe. Ali... znači po tebi se "štelanjem" ventili "namještaju u sic"? :rolleyes: FYI. vozim već treći japanski auto na plin, od toga su dva Hondina, sa prva dva napravio sa svakim po 100+ tkm na plin, a ovaj treći do sada 25k. S time da svaki taj auto vozim isključivo na plin, na benzin radi samo toliko koliko treba da se temp. rashl. tekućine podigne dovoljno za rad na plin. NIKADA koristio tune up, flash lube i sl. gluposti, i pazi sad, NIKADA štelao ventile na niti jednom od tih auta. I za kraj, na tvoje vjerojatno veliko iznenađenje, NIKADA izgorio ventil, oštećen dosjed ventila ili bilo koji drugi mehanički problem na motoru na ijednom od ta tri auta. Mora da imam puno sreće, jel' da :ignat_02:?

Edited by tcode, 21 November 2011 - 09:04.

  • 0

#19 pero.

pero.

    a.k.a. točka

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,082 posts
  • Location:Zagreb, Črnomerec
  • Vozilo:Prelude BB6

Posted 21 November 2011 - 09:52

Ja na plinjaru ludu vec gonim 100k km, plin se koristi do 5k rpm preko je benga, ventile prekontroliram samo radi sebe svakih 20-30k km, na zadnjem stelanju ventila skoro ih nije trebalo ni dirat, samo 1 ili 2 neku mrvicu s tim da su bili ok al kad je vec otvoreno onda uvijek sve na istu mjeru
  • 1
Prelude BB6: Posted ImageLPG

always be happy, but never satisfied

#20 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 21 November 2011 - 10:15

Ja na plinjaru ludu vec gonim 100k km, plin se koristi do 5k rpm preko je benga, ventile prekontroliram samo radi sebe svakih 20-30k km, na zadnjem stelanju ventila skoro ih nije trebalo ni dirat, samo 1 ili 2 neku mrvicu s tim da su bili ok al kad je vec otvoreno onda uvijek sve na istu mjeru

Upravo to, i to je sva mudrost vožnje na plin u autu. Normalno, pod uvjetom da je instalacija i podešavanje odrađeno kako treba.
:good:
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users