Jump to content


Photo

LPG Accord Type S


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 21 November 2011 - 14:34

Nisam mislio konkretno na tebe. Ali...
znači po tebi se "štelanjem" ventili "namještaju u sic"? :rolleyes:



Složio si se šta je Mr. Z rekao: Teorija kaže da se kod plina ventili "uvlače" u glavu , pa je potrebno redovitija kontrola naštelanosti ventila.
Uvlače? Pretpostavljam da misli da se stabljika ventila, usljed veće temperature kod plina, izduži odnosno zazor se smanji i ventil ne zatvara do kraja pa ne sjeda u sic.
Štelanje ventila, odnosno zazora podešava se da ne lupa bregasta - kod prevelikog zazora. Kod premalog zazora, odnosno krivog štelanja, ventili u radnoj temperaturi ne zatvaraju jer se stabljika ventila izduži.

Mikrovar? Koja je temperatura eksplozije koja može izvesti mikrovar?
  • 0

#22 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 21 November 2011 - 15:40

1. Krivo predpostavljaš. 2, Kakve mrtve ekspolozije u motoru? 3. Napisao sam ti svoje reference sa Honda motorima, plinom i ekspolatacijom, ali vidim da si taj dio uredno preskočio. Tu nemaš komentara??
  • 0

#23 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 21 November 2011 - 17:04

1. Krivo predpostavljaš.
2, Kakve mrtve ekspolozije u motoru?
3. Napisao sam ti svoje reference sa Honda motorima, plinom i ekspolatacijom, ali vidim da si taj dio uredno preskočio. Tu nemaš komentara??


1. Nije odgovor. Pošto si se složio sa tezom gore navedenom onda šta znači "uvlače" u glavu? I da ponovim: prevelika zračnost - lupanje ventila, premala zračnost - pregaranje ventila.
2. Nikakve mrtve već: Klip se giba iz gornje mrtve točke prema donjoj mrtvoj točki eksplozijom nastalom zapaljivanjem smjese.
3. Nemam šta komentirati jer tako bi to trebalo bit. Posebno oko flashlubea i sl. kojeg nisam ni ugradio. Vozio sam lanciu, dva BMW-a, volva t5 sve na plin i nikad flashlube i sl. sr.
i da, mislim da si imao sreće
  • 0

#24 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 21 November 2011 - 17:23

Sa nekime tko kategorički tvrdi da motor sa unutrašnjim SAGORIJEVANJEM radi na principu ekspolzija ja nemam što dalje raspravljati. Sorry dečko, prvo nauči osnove rada motora, pa tek onda eventualno možemo dalje raspravljati. Do tada lijepi pozdrav :Laie_22:.

Edited by tcode, 21 November 2011 - 17:28.

  • 0

#25 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 21 November 2011 - 19:37

Sa nekime tko kategorički tvrdi da motor sa unutrašnjim SAGORIJEVANJEM radi na principu ekspolzija ja nemam što dalje raspravljati. Sorry dečko, prvo nauči osnove rada motora, pa tek onda eventualno možemo dalje raspravljati. Do tada lijepi pozdrav :Laie_22:.


Nemogu se prestat smijat. Sorry stari, Pa j... mislio sam da vodim raspravu sa čovjekom koji ako ništa zna osnove rada motora, pa brzo sagorijevanje 4t motora se zove explozija. Ako neznaš uguglaj brate, ali evo ja sam ti uguglao pa pročitaj: http://hr.wikipedia....njim_izgaranjem
Nađi si tu dio: četverotaktni motori,
pa u predzadnjem retku dio sa: prema DMT eksplozijom...

Lijepi pozdrav i nemoj pisat više... nije to...
  • 0

#26 Statler

Statler

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 posts
  • Location:sitting on the balcony
  • Vozilo:CR-V, FR-V, Verso, Swift

Posted 24 November 2011 - 10:46

Istina da je flashlube dobra stvar ali ako redovno štelaš ventile, ventili i sicevi na hondi nemogu izgorit.
A sa druge strane ako imas flashlube i nabijaš kilometre bez dizanja haube i redovnih servisa, bez štelanja i kontrole ventila svakih 20kkm neznam baš dali to čudeso može spriječiti izgaranje ventila...
Plus, još jedna negativna stvar, dok sam vozio BMW, a pretpostavljam zbog tog uređaja vrlo brzo su mi se znale zaštopati dizne goriva... pa ako ti kod čišćenja još i pukne dizna onda postaje veselo


Papagaj često ponovi ovo: — "Honda nije ništa specijalno. Samo malo trpi više torture od drugih i traži manje održavanja od drugih marki!" I na tu izjavu vrlo često se vratim...

I dalje mislim da flashlube može biti samo plus, a ne minus...
  • 0
ljeti kamp, zimi skije...

#27 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,057 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 24 November 2011 - 11:05

U zadnje vrijeme često sam u prilici primjetiti odrasle ljude koi se dure i ponašaju kao djeca,glupa i nepotrebna prepucavanja i sl...prestaje biti smiješno i počinje biti žalosno :ignat_02:

Flash lube je prije svega nešto što donosi onima koji prodaju ulje za njega dodatnu zaradu,daleko od toga da nije koristan za podmazivanje jer plin je suh kao energent...

ali stariji modeli FL su radili na principu potlaka u usisnoj grani i to je bilo prije svega sranje,hočeš od nemogučnosti kvalitetnog podešavanja pa sve do toga da svo ulje ulazi na jednu rupu u usisnu granu i raspršuje se strujenjem zraka,dakle neravnomjerno,zasere čitavu usisnu,pa se ventilić otvori pa cugne deci ulja u par sekundi i auto dimi ko lokomotiva...


Većina ljudi koje znam su ga isčupali van i bacili,isto kao i ja.

Osnovno pravilo vožnje na plin je IZBJEGAVATI DUGOTRAJNA OPTEREČENJA kod voznje na plin,dakle ne pun gas u petoj pa da vidimo do kuda ide jer povečana temperatura izgaranja ce nakon nekog vremena uzeti mjeru motoru. :pardon:

http://forum.hondacl...flash lube&st=0
  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#28 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 24 November 2011 - 13:10

Nemogu se prestat smijat. Sorry stari, Pa j... mislio sam da vodim raspravu sa čovjekom koji ako ništa zna osnove rada motora, pa brzo sagorijevanje 4t motora se zove explozija. Ako neznaš uguglaj brate, ali evo ja sam ti uguglao pa pročitaj: http://hr.wikipedia....njim_izgaranjem
Nađi si tu dio: četverotaktni motori,
pa u predzadnjem retku dio sa: prema DMT eksplozijom...

Lijepi pozdrav i nemoj pisat više... nije to...

Pametnjaković, vidi kaj na istom izvoru piše. Jedino što je na izvornom jeziku, pa nije neki kreten krivo preveo na Hr.

"Knocking (also called knock, detonation, spark knock, pinging or pinking) in spark-ignition internal combustion engines occurs when combustion of the air/fuel mixture in the cylinder starts off correctly in response to ignition by the spark plug, but one or more pockets of air/fuel mixture explode outside the envelope of the normal combustion front."
A evo ti i link:
Knock

Par takvih ekspolzija i motor bye bye. Zato motore zovemo sa unutarnjim sagorijevanem, jer za razliku od eksplozije, sagorijevanje je kontrolirano gorenje smjese zraka i benzina. Opet ću ti ponoviti, ako te ova materija zanima, uzmi koju dobru knjigu sa tom tematikom, pa proučavaj. Ovako ispadneš jadan i glup.
  • 0

#29 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 24 November 2011 - 13:49

Osnovno pravilo vožnje na plin je IZBJEGAVATI DUGOTRAJNA OPTEREČENJA kod voznje na plin,dakle ne pun gas u petoj pa da vidimo do kuda ide jer povečana temperatura izgaranja ce nakon nekog vremena uzeti mjeru motoru. :pardon:

Vožnjom na plin veća je temperatura ispušnih plinova. A razlog leži u tome što su sve plinske instalacije piggy back princip. Plin sagorijeva sporije od benzina i treba dodati dosta paljenja, a to se sa piggy backom ne može, zato je EGT previsok. S time se treba pomiriti i još važnije, imati to na umu, na plin ne gaziti auto na duže pruge i voziš se bezbrižno dugo vremena. Nikavi dodaci tipa flash lube tu ne pomažu, dapače, rade kontra efekt u glavi vozača, dajući mu lažnu nadu da ako ga ima instaliranog na motor, može voziti pun gas od Zagreba do Splita.
  • 0

#30 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 24 November 2011 - 21:40

Na sto tocno mislis NE VOZITI DUGO POD OPTEREĆENJEM?!?! Koje je to opterećenje maximalno? Na sto tocno mislis NE VOZITI DUGO POD OPTEREĆENJEM?!?! Koje je to opterećenje maximalno?
  • 0

#31 Marko 82

Marko 82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,495 posts
  • Location:ŽU
  • Vozilo:NHB CTR,Ex 2Gen CRX,3Gen Civic

Posted 24 November 2011 - 21:41

Na sto tocno mislis NE VOZITI DUGO POD OPTEREĆENJEM?!?! Koje je to opterećenje maximalno?

Pun gas,na visokim okretajima itd..
  • 0
vtecheader1.jpg
 

#32 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 24 November 2011 - 21:49

Pun gas je kod mene nemoguce vozit na plin jel automatika neda (prebAcuje na benzin).. A koji su to visoki okretaji?? 4000? 5000? 6000? 7000?
  • 0

#33 Marko 82

Marko 82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,495 posts
  • Location:ŽU
  • Vozilo:NHB CTR,Ex 2Gen CRX,3Gen Civic

Posted 24 November 2011 - 21:51

Pun gas je kod mene nemoguce vozit na plin jel automatika neda (prebAcuje na benzin).. A koji su to visoki okretaji?? 4000? 5000? 6000? 7000?

Pa ne znam što ti smatraš pod visoke okretaje..Tcode je napisao ljepo sve.. :)
  • 0
vtecheader1.jpg
 

#34 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 24 November 2011 - 21:54

Njega cekam da odgovori... :whistle:
  • 0

#35 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 24 November 2011 - 23:29

Idealno bi bilo imati EGT sondu na kolektoru ispušne grane i mjeriti temp. ispušnih plinova. Tada bi ti točno mogao reći do kuda je safe gaziti auto na plin. No i bez nje ja nisam imao problema na za sada 220tkm vožnje na plin na slijedeći način. Nije osobito štetno razvrtiti motor na plin do blokade u prve dvije brzine na kratko. U trećoj također možeš pun gas na kratko, npr. dok ne obaviš preticanje. Autocesta, peta ili šesta brzina, vožnja do 4-5k rpm (obično je to već dosta preko ograničenja brzine) i nekoliko sati u komadu nikada nije bio problem za motor. Za ispitivanje krajnje brzine i obaranje brzinskih rekorda jednostavno prebaci na benzin i samo gas :).
  • 0

#36 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 25 November 2011 - 06:18

Po tvom kolega ja upravo tako vozim!!!! :drinks:
  • 0

#37 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 25 November 2011 - 08:46

I ako tako nastaviš, vozit ćeš se još jako dugo vremena :). A otkrit ću vam još jednu tajnu. Nikada, ali baš nikada nisam servisirao plin niti na jednom od ta tri auta. Na 80tkm sam preventivno mijenjao filtere, i to je sav moj trošak oko održavanja plina u autu :). Prvi Civic, sa kojim sam napravio 100k km na plin sam prodao frendovom burazu prije 5 godina, dečko radi ogromnu kilometražu sa njime (trgovački putnik) i dan danas se vozi bez ikakvih problema vezanih za plin, a i općenito nema nekih većih zamjerki na auto. Na Toyoti također 100k km bez servisa plina. I taj auto se već 20k km vozi i dalje bez ikakvih problema.
  • 0

#38 Mr.Cina

Mr.Cina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Karlovac
  • Vozilo:Accord Type S

Posted 25 November 2011 - 09:01

Pametnjaković, vidi kaj na istom izvoru piše. Jedino što je na izvornom jeziku, pa nije neki kreten krivo preveo na Hr.

"Knocking (also called knock, detonation, spark knock, pinging or pinking) in spark-ignition internal combustion engines occurs when combustion of the air/fuel mixture in the cylinder starts off correctly in response to ignition by the spark plug, but one or more pockets of air/fuel mixture explode outside the envelope of the normal combustion front."
A evo ti i link:
Knock

Par takvih ekspolzija i motor bye bye. Zato motore zovemo sa unutarnjim sagorijevanem, jer za razliku od eksplozije, sagorijevanje je kontrolirano gorenje smjese zraka i benzina. Opet ću ti ponoviti, ako te ova materija zanima, uzmi koju dobru knjigu sa tom tematikom, pa proučavaj. Ovako ispadneš jadan i glup.


Gle, lik opet postaješ smiješan, nakon dva dana dok se snađeš ti meni odgovaraš da si mislio na knock, odnosno eksploziju kod prijevremenog paljenja smjese, odnosno kad klip nije u GMT. Pa znam za to, i znam da trpi klip, radilica, klipnjača...
U žargonu u RH za sagorijevanje smjese, neznam za vani, se kaže eksplozija i nemoj komentirati jer samo dublje toneš... Tako svi majstori govore, prevodioci koji po tvom ne znaju prevoditi, profesori, inžinjeri... svi osim tebe.
Drugo, ružno se razgovaraš i koristiš riječi: jadan, glup, pametnjaković..., koje da napomenem ja ne koristim, i bez obzira ako te čini sretnim ovo što si napisao za piggy back i temperaturu isušnih plinova EGT ima smisla...
Ja sam baš o tome na početku počeo pisati kod teorije mikrovara od Mr.Z-a i temperature eksplozije kod plina, odnosno po tvom kontrolirane eksplozije, odnosno kontroliranog gorenja.
Da si htio o tome raspravljati došli bi i na temperaturu ispušnih plinova, jer iako je zanimljiva teroija mikrovara za mikrovar mislim da mora biti veća temp...
  • 0

#39 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,057 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 25 November 2011 - 09:05

I ako tako nastaviš, vozit ćeš se još jako dugo vremena :).

A otkrit ću vam još jednu tajnu. Nikada, ali baš nikada nisam servisirao plin niti na jednom od ta tri auta. Na 80tkm sam preventivno mijenjao filtere, i to je sav moj trošak oko održavanja plina u autu :). Prvi Civic, sa kojim sam napravio 100k km na plin sam prodao frendovom burazu prije 5 godina, dečko radi ogromnu kilometražu sa njime (trgovački putnik) i dan danas se vozi bez ikakvih problema vezanih za plin, a i općenito nema nekih većih zamjerki na auto. Na Toyoti također 100k km bez servisa plina. I taj auto se već 20k km vozi i dalje bez ikakvih problema.


Plin je prije bio relativno ok,znalo je bit nekad ulja u plinu i slično i od toga su otkazivale dizne,jer je ulje prolazilo kroz već zaprljani filter i uništavalo dizne,filter je 60ak kn i ne isplati se riskirat da sjebeš diznu od 100 eura

čišćenje dizna i mjenjanje filtera nije poželjno izbjegavati jer neki jednostavno imaju više sreće od drugih :pardon:
  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#40 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 25 November 2011 - 09:35

Gle, lik opet postaješ smiješan, nakon dva dana dok se snađeš ti meni odgovaraš da si mislio na knock, odnosno eksploziju kod prijevremenog paljenja smjese, odnosno kad klip nije u GMT. Pa znam za to, i znam da trpi klip, radilica, klipnjača...U žargonu u RH za sagorijevanje smjese, neznam za vani, se kaže eksplozija i nemoj komentirati jer samo dublje toneš... Tako svi majstori govore, prevodioci koji po tvom ne znaju prevoditi, profesori, inžinjeri... svi osim tebe.Drugo, ružno se razgovaraš i koristiš riječi: jadan, glup, pametnjaković..., koje da napomenem ja ne koristim, i bez obzira ako te čini sretnim ovo što si napisao za piggy back i temperaturu isušnih plinova EGT ima smisla...Ja sam baš o tome na početku počeo pisati kod teorije mikrovara od Mr.Z-a i temperature eksplozije kod plina, odnosno po tvom kontrolirane eksplozije, odnosno kontroliranog gorenja. Da si htio o tome raspravljati došli bi i na temperaturu ispušnih plinova, jer iako je zanimljiva teroija mikrovara za mikrovar mislim da mora biti veća temp...

Za razliku od tebe, ja za sebe mogu reći da znam nešto o principima rada motora, jer sam svojim rukama i glavom složio motor od 600KS. Ako misliš da je to igra, i da se to može sa pet minuta googlanja, probaj pa javi kako ide. I sigurno mi ne treba dva dana googlanja da bih tebi objasnio razliku između knock-a i normalnog sagorijevanja. Nigdje te nisam vrijeđao nego sam ti pokušao ukazati kako izgledaš u svojim očajnim pokušajima da ispadneš pametan, nakon što i sam vidiš da si fulao i da si tanak sa znanjem. Na žalost, i dalje ne shvaćaš i opet pametuješ.


Plin je prije bio relativno ok,znalo je bit nekad ulja u plinu i slično i od toga su otkazivale dizne,jer je ulje prolazilo kroz već zaprljani filter i uništavalo dizne,filter je 60ak kn i ne isplati se riskirat da sjebeš diznu od 100 euračišćenje dizna i mjenjanje filtera nije poželjno izbjegavati jer neki jednostavno imaju više sreće od drugih :pardon:

Ak nemaš sreće, onda nemaš sreće. Zamjena filtera i čišćenje dizni svakih 10k km te neće spasiti. Btw. točim plin gdje god stignem.
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users