Jump to content


Photo

Plin - kvar pumpe za gorivo ??


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 2299

2299

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 posts
  • Location:velika gorica
  • Vozilo:ATS 2006.

Posted 06 August 2012 - 17:19

Su-vozači ! Jedan savjet mi treba pošto nisam stručnjak. Pisalo se već o ovome ali nije se išlo u detalje pa da pitam. Bilo je govora o tome da kod vožnje na plin treba uvijek biti nešto više benzina u tanku da ne rikne pumpa za gorivo ako ga nema dosta pa stalno pumpa. E sad, što upravlja pumpom za gorivo ? Da li se ona ravna po pokazivaću količine goriva u cockpitu ili mjeri nekakav kao tlak u rezervaru pa onda pumpa? Volio bi auto držat u režimu koji mu je najpogodniji, dakle u režimu kada pumpa ne radi nepotrebno. Jer meni često svijetli rezerva benzina a u biti imam najmanje pola tanka benzina. Kužite ? Da li u toj situaciji pumpa goriva isto pumpa nepotrebno? Radi se o ATS 2006 landi renzo plin
  • 0
Nekad su me zvali KONAMI, ali, Sōichirō Honda RULEZ !!!

#2 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 06 August 2012 - 17:25

kod vožnje na plin, pumpa benzina u 99% slučajeva radi stalno, benzin hladi pumpu ! bitno je da bude dosta goriva da se ne pregrije, drugim riječima.. da dobro hladi pumpu ! ja osobno držim na nekih 10ak litara tank benzina i nikakd nikakvih problema
  • 0
ジ ョ ン

#3 2299

2299

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 posts
  • Location:velika gorica
  • Vozilo:ATS 2006.

Posted 06 August 2012 - 17:29

dakle. da vidim jesam dobro shvatio. bez obzira što mi kazaljka rezerve od benzina svijetli ako znam da imam najmanje cca 1/4 rezervara benzina pumpa bi mi trebala biti sigurna ?
  • 0
Nekad su me zvali KONAMI, ali, Sōichirō Honda RULEZ !!!

#4 hr-v

hr-v

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 posts
  • Location:durdenovac Slavonija
  • Vozilo:HR-V,civic eg4,civic 98 englez

Posted 06 August 2012 - 17:31

pumpom za gorivo upravlja relej kojeg ukljucuje racunalo motora...znaci ti das kontakt pumpa se zavrti 15tak sekundi i stane kad pokrenes motor pumpa je ukljucena stalno..ne iskljucuje se dok god se motor vrti....kao sto mozda znas pumpa je u benzinu i benzin ju hladi..zato kazu valjalo bi ga imati bar pola rez... tip-primjer je pumpa koja radi stvara 3.8 bar tlaka goriva a tebi za rad treba 3.5..u tom slucaju ti imas neki mali povrat goriva nazad u rez a ostatak se potrosi na benz.diznama..kod rada na plin na dizne nejde nisat vec sva ta kolicina se gura kroz regulator nazad pa je pumpi bitnpo teze nego kad se benzin trosi..moze se slozit sklop koji ce ugasit benzpumpu kad se ukljuc ventil plina..no ako tjekom voznje ostanes bez plina a pumpa benz ne radi motor se gasi i moras ponovo palit..ovako pumpa radi i sistem benzina je na cekanju(standby) ..90% pumpi koje sam ja mjenjao na plinaskim autima su zahrđale jer su vozeni na rezervi i sa starim benz...jako malo ih rikne sto im je tesko
  • 0

#5 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 06 August 2012 - 17:34

u principu DA, samo mi nije jasno zašto tako rano pali rezervu (1/4 tanka) , ali valjda je to tako kod vas na Accordima! :drinks:
  • 0
ジ ョ ン

#6 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 801 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 06 August 2012 - 19:25

Puno ekipe kroz godine koji su se vozili konstanto na rezervi, svima je stradala pumpa benzina, najbolje je držati malo manje od pola rezervara, tako da ona UVIJEK bude potupno potoljena u benzin, iako je na dnu rezervara, bolje da ima "mesa" od benzina kod vožnje na plin, Ja uvijek imam cca 25 litara, što je manje od pola rezervara (pun rezervar je 65Litara, Accord CL7 i CL9).

Edited by Kristian, 06 August 2012 - 19:26.

  • 0
First Man Then Machine

#7 maxwell

maxwell

    akcija :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Accord TypeS + LPG

Posted 06 August 2012 - 20:20

Na Accordu redizajn, dakle ovaj s board kompom, ti pada kazaljka benzina kad voziš na plin zbog načina na koji komp procjenjuje potrošnju. Na prvoj verziji te generacije nema board kompa pa ni tog problema. Možeš to ignorirat kad ionako znaš koliko imaš benzine, al ima načina na koji se može resetirat pokazivač benzina, možda čak i da to normalno radi, al ne znan točno. Dar-mar vozi redizajna na plin, on će znat detaljnije.
  • 0
I reject your reality and substitute my own!


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users