Jump to content


Photo

Potrebno mišljenje i savjet iskusnih


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 zagi

zagi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:EK4

Posted 23 September 2012 - 20:41

Pozdrav ljudi! Zanima me što vi mislite o ubacivanju mašine i mjenjača od accorda s type (2006.g) u civic EK4 (2000.g). Dali je to moguće? Dali se isplati? Dali su potrebne neke preinake? S obzirom da je to snažniji motor i duže brzine kako bi se to odrazilo na ukupne performanse auta? I koliko uopče vrijedi polovni motor sa mjenjačem i instalacijom? Unaprijed hvala svima koji ulože trud da udijele mišljena i savjete :drinks:
  • -2

#2 biggy

biggy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts
  • Location:Obrovac
  • Vozilo:Honda civic coupe 1.6i vtec sr , Honda civic ED 7

Posted 23 September 2012 - 21:07

Sve je moguće , samo je pitanje koliko ti možeš ispružiti novčanik , ali to je jeben zahvat , i pitanje je jeli taj motor može stati unutra
  • 0

#3 BoRovec

BoRovec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 posts
  • Vozilo:D16Z6

Posted 23 September 2012 - 21:19

motor stane unutra, ako budes ulazio u to, drzim fige!
  • 0

#4 biver

biver

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,743 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:1.5 wutek...

Posted 23 September 2012 - 21:20

Sve je moguće , samo je pitanje koliko ti možeš ispružiti novčanik , ali to je jeben zahvat , i pitanje je jeli taj motor može stati unutra


mislim da stane bezbeda, u USA ekipa radi razno razne kemije k24 (type s) masine sa k20 (civic type r) glavom, i stane to nutra, cak ima i proizvodjace nosaca motora za te razne konverzije.
pretpostavljam da motor nije sam po sebi jeftiniji od k20 kome se cijene krecu od 4000eur pa na dalje...

evo ti primjer...
http://honda-tech.co...d.php?t=2491135

Edited by biver, 23 September 2012 - 21:22.

  • 0

#5 biggy

biggy

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts
  • Location:Obrovac
  • Vozilo:Honda civic coupe 1.6i vtec sr , Honda civic ED 7

Posted 23 September 2012 - 21:57

A di si u Zadru ? Jeli to ona razbijena type s u Zadru što se prodaje ? Ko će ti to raditi da bacim i ja ruku pomoći
  • 0

#6 zagi

zagi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:EK4

Posted 24 September 2012 - 07:31

A di si u Zadru ? Jeli to ona razbijena type s u Zadru što se prodaje ? Ko će ti to raditi da bacim i ja ruku pomoći


Voštarnica. Da, radi se o razbijenom type s-u. Frend kaže da bi čovik proda motor, getribu i instalaciju jer mu se ne isplati radit jer je šasija poprilično dobila pa me zanima koliko mogu očekivati za to. Reći ću mu da provjeri danas. Žao mi je samo jer je moj VTi tvornički VTi a ne swap, pa se malo premišljam.

Edited by zagi, 24 September 2012 - 07:31.

  • 0

#7 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 24 September 2012 - 07:34

ne isplati se nemoj to radit...treba barem još 1000 eura u nosačima i dodacima tipa štangi mjenjača i raznih drugih kemija sa strujom koje sam neceš moci odraditi
  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#8 killercivic

killercivic

    ECU tuning

  • Members
  • PipPipPip
  • 351 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:BMW 330I E90

Posted 24 September 2012 - 08:58

Koje gluposti trkeljate to je nevjerovatno, kao da je to lovljenje Higgsov bizon-a a ne stvar o kojoj se zna uzduž i poprijeko !!!!! Imaš maunuala o K swapu u EK šasiju na netu ko dreka, ili jednostavno pitaj Hitt-a on je to već odradio davnih dana u EG EDIT: Hybrid Racing ti ima sve, a vidim i da dijele besplatni manual http://www.hybrid-racing.com/epic3/

Edited by killercivic, 24 September 2012 - 09:00.

  • 0
Chip Tuning | Remap | Airbag | IMMO | Kodiranje |

#9 djtopa

djtopa

    Hondaš,bubnjar i di džej!

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,884 posts
  • Location:Požega
  • Vozilo:Accord Type S CU2,ex:Accord Type S CL9,ITR DC2,CTR EP3,VTi BB6,eco EK3

Posted 24 September 2012 - 09:07

Prodaj auto i kupi Type Ra.Sve rješeno u 2 poteza :rolleyes: A čekanja,natezanja,kemijanja i bacenje novaca na polu proizvod nebi ni najgorem neprijatelju poželio.. :JC-hysterical:
  • 2
CRO POP & UNDERGROUND HOUSE MUSIC : http://www.djtopa.com/i skini singlove i house mixeve!!!

#10 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 24 September 2012 - 12:47

Baš me zanima koji pametnjakovic i skojim razlogom je klikno minus na post mislim zanam koji pametnjaković...


Zanima me što vi mislite o ubacivanju mašine i mjenjača od accorda s type (2006.g) u civic EK4 (2000.g).

Dali je to moguće? Moguce je

Dali se isplati?
Dali su potrebne neke preinake?

slušajuci ove talentirane pametnjakovice ocito se isplati...prednji ovjes dakle opruge ce radit više pošto je k24 teži motor i to je samo početak...nosače trebaš riješit tj kupit za nekih 300tinjak eura,pripasat mjenjač tj sajle za brzine,to moraš nekome platit jer iz pitanja cu pretpostavit da neceš sam radit,poluosovine moraš ili naručit ili kemijat,opet nekome platit,onda tek dolazi struja na red i tko god kaže da je to samo tako spojit sere,sljedeci problem je visina samog motora koji je višlji od b serije i ako je auto relativno nizak karter je ozbiljno nisko,ispušnu granu trebaš isto tako kemijat ili kupit gotovu a to košta...servo također treba pripasat itd itd...i 1000 eura troška je prilično sigurno potrošeno a još se ne voziš...auto ce imat više momenta ali da ce bit nešto brutalno brži je relativno u odnosu na uložen novac jer po mojoj procjeni ce te motor i ostalo koštat barem 2000-2500 eura+onih 1000 barem s početka+neke koćnice da to može stat

razjebeš stock auto i onda imaš borbe sa atestima i sličnim...po meni nije najpametnijeu tvojoj situaciji,bolje prodat i kupit EP3 ako nalet dobar,ako kupiš grop opet problemi

ako baš zeliš ubrzat EK4 počasti se ITR mjenjačem sa šperom i vozi dalje...kao i do sada
  • 4
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#11 Mr.Z

Mr.Z

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,163 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:TOYOTA Corolla Verso 1.8 VVT-i

Posted 24 September 2012 - 13:27

Žao mi je samo jer je moj VTi tvornički VTi a ne swap, pa se malo premišljam.


Po meni si u ovoj rečenici rekao sasvim dovoljno o tom swapu K24 .

Rasturati originalni VTi zbog nečeg što je kod nas dosta teško pošteno složiti , a i košta znatno više od očekivanog , je po meni sasvim suluda ideja .

No , tvoj auto , tvoji novci , pa je i tvoja odluka . Ako kreneš u taj projekt želim ti svu sreću i da se to posloži kak treba . :drinks:
  • 2

#12 zagi

zagi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:EK4

Posted 24 September 2012 - 15:10

Baš me zanima koji pametnjakovic i skojim razlogom je klikno minus na post mislim zanam koji pametnjaković...


Zanima me što vi mislite o ubacivanju mašine i mjenjača od accorda s type (2006.g) u civic EK4 (2000.g).

Dali je to moguće? Moguce je

Dali se isplati?
Dali su potrebne neke preinake?

slušajuci ove talentirane pametnjakovice ocito se isplati...prednji ovjes dakle opruge ce radit više pošto je k24 teži motor i to je samo početak...nosače trebaš riješit tj kupit za nekih 300tinjak eura,pripasat mjenjač tj sajle za brzine,to moraš nekome platit jer iz pitanja cu pretpostavit da neceš sam radit,poluosovine moraš ili naručit ili kemijat,opet nekome platit,onda tek dolazi struja na red i tko god kaže da je to samo tako spojit sere,sljedeci problem je visina samog motora koji je višlji od b serije i ako je auto relativno nizak karter je ozbiljno nisko,ispušnu granu trebaš isto tako kemijat ili kupit gotovu a to košta...servo također treba pripasat itd itd...i 1000 eura troška je prilično sigurno potrošeno a još se ne voziš...auto ce imat više momenta ali da ce bit nešto brutalno brži je relativno u odnosu na uložen novac jer po mojoj procjeni ce te motor i ostalo koštat barem 2000-2500 eura+onih 1000 barem s početka+neke koćnice da to može stat

razjebeš stock auto i onda imaš borbe sa atestima i sličnim...po meni nije najpametnijeu tvojoj situaciji,bolje prodat i kupit EP3 ako nalet dobar,ako kupiš grop opet problemi

ako baš zeliš ubrzat EK4 počasti se ITR mjenjačem sa šperom i vozi dalje...kao i do sada


Hvala na odgovoru, al zbilja. Neko kaže samo stavi motor i vozi. A znam i ja da to baš nije tako. Zato sam i pitao jer ovdje ima ekipe sa puno više iskustva. Ostat će stock kakva i je jer meni i ovako savršeno prede. Što se mene tiče tema može bit zatvorena. Hvala svima i živili :drinks:
  • 0

#13 Honda Freak

Honda Freak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 posts
  • Location:Belgium
  • Vozilo:Accord CL7

Posted 24 September 2012 - 21:54

Voštarnica. Da, radi se o razbijenom type s-u. Frend kaže da bi čovik proda motor, getribu i instalaciju jer mu se ne isplati radit jer je šasija poprilično dobila pa me zanima koliko mogu očekivati za to. Reći ću mu da provjeri danas. Žao mi je samo jer je moj VTi tvornički VTi a ne swap, pa se malo premišljam.


Jel to mozda crni ek koji na vostarnici stoji? vidio sam ga par puta kad sam bio na godinjem tamo, frendovi mi zive na vostarnici pa dolazim tamo cesto za ljeto kad sam u zadru..
  • 0

#14 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 25 September 2012 - 06:32

Hvala na odgovoru, al zbilja. Neko kaže samo stavi motor i vozi. A znam i ja da to baš nije tako. Zato sam i pitao jer ovdje ima ekipe sa puno više iskustva



nije problem napisat stavi se motor i to vozi jer to u biti i je tako ALI pod stavi se motor se podrazumjeva jako puno toga...osobno imam plan sa motorom k serije...trenutno glavni problem mi je visina motora pošto podizanje auta sa drugim motorom ne dolazi u obzir...mislim da ce cnc morat radit nosače po mjeri da civic ostane zabijen :)

To je nešto o čemu vecina ne razmišlja ameni predstavlja glavni problem :ignat_02:
  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#15 zagi

zagi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:EK4

Posted 26 September 2012 - 10:22

Jel to mozda crni ek koji na vostarnici stoji? vidio sam ga par puta kad sam bio na godinjem tamo, frendovi mi zive na vostarnici pa dolazim tamo cesto za ljeto kad sam u zadru..


Da. Crni sa bijelim felgama. Ja sam primjetio hondu boje višnje stranih tablica u kvartu (ne siječam se baš dobro al mislim da je bio civic). Jesi to možda ti bio?

nije problem napisat stavi se motor i to vozi jer to u biti i je tako ALI pod stavi se motor se podrazumjeva jako puno toga...osobno imam plan sa motorom k serije...trenutno glavni problem mi je visina motora pošto podizanje auta sa drugim motorom ne dolazi u obzir...mislim da ce cnc morat radit nosače po mjeri da civic ostane zabijen :)

To je nešto o čemu vecina ne razmišlja ameni predstavlja glavni problem :ignat_02:


Ajde baš me zanima. Nadam se da ćeš to riješit i podijelit s nama. Ja možda uzmem neku EK šasiju pa se onda budem poigravao sa ovim jer ne želim stock VTi demolirati. Obožavam taj auto :ignat_02:
  • 0

#16 TheDoctor

TheDoctor

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 posts
  • Location:Križevci
  • Vozilo:egH22

Posted 26 September 2012 - 14:10

Zna Vučko o čemu priča što se tiče toga da motor padne jako nisko , ista situacija kod mene na H22 eg-u , pitao na 100 mjesta i moguče ga je podiči uz jako puno kemijanja... meni je grana nisko što je manji problem nego da je karter u podu... neznam kako kod K serije ide ta priča , ali ja zbog getribe nemogu dici motor više a da ne kemijam s prihvatom nosača... :JC_coffee:
  • 0

"AUTOPRAONICA HABAN"- kemijska ciscenja, poliranje farova


#17 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 26 September 2012 - 17:03

k serija ima menjač na sajlu pa polažaj motora nije toliko problem,možeš ga podici koliko ti je volja a li moraš napravit nosače a opet ograničava te hauba i masa problema ako želiš se vozit u podu ko ja...za stock visinu auta nije problem...ovako je i to popriličan jer vozit ĐIP koji leto mi nije opcija...čak je u razmatranju ful tanka plastična hauba...ali polako nikud mi se s tim ne žuri ima vremena

Edited by Vučko, 26 September 2012 - 17:04.

  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#18 Honda Freak

Honda Freak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 posts
  • Location:Belgium
  • Vozilo:Accord CL7

Posted 27 September 2012 - 22:07

Da. Crni sa bijelim felgama. Ja sam primjetio hondu boje višnje stranih tablica u kvartu (ne siječam se baš dobro al mislim da je bio civic). Jesi to možda ti bio?


Ne ja vozim tamnog accorda, belgijske tablice ;)
  • 0

#19 zagi

zagi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:EK4

Posted 28 September 2012 - 09:54

Ne ja vozim tamnog accorda, belgijske tablice ;)


Zapamtit ću pa izletim pred tebe :)
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users