Jump to content


Photo

Kupovina Accord 2.4 2009?


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Somina

Somina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 14 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:CB600F 2006, Accord 2.4 Exec. 2009.

Posted 18 November 2013 - 21:39

Poštovanje svima, Evo nakon godina na Honda motociklu, skoro pa pala odluka i na Accorda iz 2009. 2.4 sa 130.000km (vidio oglas na njuškalu). Ajmo dečki pomozite s informacijama, do sada nisam vozio Honde, a ova djeluje solidno očuvana i cjenovno sasvim ok. Ono što sam utvrdio brzim pregledom; prednji diskovi i pločice pri kraju, isto vrijedi za zimske gume. Natrag je situacija nešto bolja, no isto vrlo blizu zamjene. Auto ide sasvim ok, ovjes se čini ok, elektrika radi, auto nije udaran. Redovno je servisiran u Rutingu, ali me ovaj dio najviše muči. Budući da je auto iz leasinga, rađeno je vjerojatno samo ono što je bilo neophodno, te se vjerojatno prodaje sada kada su došli na red veći popravci, mene zanima slijedeće: 1. Koji su servisni intervali i što je sve potrebno izmijeniti od 100.000 - 130.000km? 2. Pretpostavljam da prodavatelj (ne zna reći, ali ćemo utvrditi iz servisne prošlosti) nije napravio "veći" servis na 120.000 što bi uključivalo kanalni remen, vodenu pumpu (btw. jel ovaj remen tjera vodenu pumpu?) natezač, izmjenu nekih filtera, ulja kočnica, ulje mjenjača, svječica itd. - što sve ide u ovom servisu i koliko je to po džepu? 3. Kakva je situacija s bixenonima? Koliko traju i da li je na ovih 130.000km moguće očekivati da riknu? Koliko su nove lampe (ako se mogu uopće mijenjati samo lampe)? 4. Dajte još neke svoje prijedloge, na što treba osobito pripaziti, gdje se kriju potencijalno visoki troškovi? Vjerojatno ću imati hrpu pitanja oko ovog auta, no za početak da riješim početne nedoumice. Ako ubodem auto, za trud vodim par entuzijasta na ćevape i pivo! ;)
  • 0

#2 civic1.4.is

civic1.4.is

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Location:ZGB,Knežija
  • Vozilo:ex.civic 1.4is´96hb, Accord 2.4 At Executive

Posted 19 November 2013 - 12:45

Ja sam radio servis na 110000 i promijenio ulje u motoru, stavio k&n filter, ulje u mijenjaču(ali automatski), prednje i zadnje diskove sa pločicama, svijećice! Po meni kad ćeš mijenjati diskove promijeniš i ulje u kočnicama, servis redovni svakih 10000km(ulje, filter ulja+zraka) ti i nije neki trošak, meni su rekli da lanac do 200000 km ne diram! Za bi-xenon žarulje, to imaš na njuškalu fala Bogu kolko god želiš! Ukratko, ako si slobodan u četvrtak navrati na meet!
  • 0

#3 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord 2.4 Executive CL9

Posted 19 November 2013 - 22:07

130 tkm za 4 godine. Pa i ne čini se najbolja prilika. Koja je oprema i cijena?
  • 0

#4 dux_zg

dux_zg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 704 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 05' Type S + LPG

Posted 19 November 2013 - 22:49

mirko varas se, to po meni znaci puno otvorene i auto puta...
  • 0
Yeah, the mo' dedicated the mo' medicated Can you feel me?

#5 Somina

Somina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 14 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:CB600F 2006, Accord 2.4 Exec. 2009.

Posted 20 November 2013 - 09:45

Hvala svima na odgovrima! Dakle što se tiče servisa, za koji dan ću znati točno što je sve odrađeno (ne stignem radi posla do kraja tjedna), ali kočnice i ulja filteri - sve bi trebalo. Koje ulje preporučujete za 2.4 motor? Original Hondino ili ova Mobil1, Castrol... - koja gradacija? Nisam još preuzeo auto pa se informiram da znam planirati troškove. Što se tiče kilometaže i stanja auta - 130.000 je dosta ali auto je vrlo očuvan, (ima jednu lakšu ogrebotinu koja se upravo sanira), exec. oprema, od pravne osobe s urednim održavanjem i vožnje kao što je dux_zg napisao - puno otvorene i autoceste. E sad šta je bolje za motor - mislim da je najbolje da je gospon koji ju je vozio - bio zaražen Honditisom :D (potvrdili u Rutingu) i svaki detalj odrađivao strogo prema rasporedu, pazio na auto odradio sve original i u roku. Gledao sam i dosta auta koji imaju manje od 80.000 - pa su bili u bitno lošijem stanju od ovog, no nisu bili Honde. :) Jel netko zna ovaj dio s kanalnim remenom, kad se mijenja, što sve ide u kompletu i koja je cijena?
  • 0

#6 Nikola

Nikola

    dr.mr.sc.mag.

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Accord 2.0 CL7 ¨04

Posted 20 November 2013 - 12:50

Kanalni se mijenja na 120tkm ali dosta ljudi kaze da moze izdrzat i puno vise. Ja sam na svom mijenjao, oko 400je remen i 200+ spaner... Original u ovlastenon... Zamjensko duplo manje
  • 0

#7 chupa

chupa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,366 posts
  • Location:Singapure, Malasyia
  • Vozilo:Accord Type S 2006., civic ma9 1,5-sold, civic mb1 1,6-sold CR-V 2,0 sold :)

Posted 22 November 2013 - 21:42

Pogledaj u intervale u servisnoj knjižici, sve piše tranu, što je po rasporedu i kada.
  • 0
Honda Paintball party 10.05.2014. http://forum.hondacl...showtopic=31733

#8 Somina

Somina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 14 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:CB600F 2006, Accord 2.4 Exec. 2009.

Posted 02 December 2013 - 13:55

Evo mali update: Honda je kupljena i sad se pomalo upoznajem s autom. Na 120.000 je mijenjan kanalni, na 100.000 set kvačila. Ne znam kako je inače na Accordima, ali recimo kad je hladan - teško mi ubacuje u rikverc, malo zakrči...ali čim se napravi koji kilometar - ide normalno. Isto tako kad ubacim u rikverc preglasno se čuje zujanje zupčanika čim krenem. Npr. voziš u rikverc tek toliko da se auto giba, a ono zuji za popizdit?! Ulje u mjenjaču nije mijenjano, ne znam zašto to nisu promijenili barem na 120.000, možda je do toga? Inače sve brzine se šaltaju sasvim lagano.

- Popratni zvuk nakon starta motora (pola sekunde do sekundu pri hladnom jutarnjem startu, kad je topal ne čuje se); pronašao sam u jednoj temi da je to vjerojatno zaprljan bendiks na alnaseru?

- Gume: imam zimske na original 17" koje su pri kraju, do kraja sezone mogu dolje. E sad, razmišljao sam kupiti dodatni set kotača (isto original 17" sa ljetnima) pa mijenjati sam. Druga opcija je kupiti neki 16" alu set za zimske, a ljetne staviti na ove original 17". Ekipa, kako vi ovo rješavate? Jel uopće paše koja dimenzija 16" na accorda? U prometnoj imam samo 17" i 18". Znam da je to individualno, ali 18" mi ne dolaze u obzir zbog familije :)

- Ulje: u ovog Accorda je od početka sipano Hondino 5w-40, skroz do 100k km, a nadalje dva puta 0w-40? Ovo me iznenadilo, mislio sam da će biti obratno... Koje ulje nastaviti sipati?

Ma imam sto pitanja, znate kako je kad uletiš u novi auto, moram ga upoznati i vidjeti dal je sve na mjestu..
Hvala svima na pomoći!
  • 0

#9 Type S

Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:ATS '04 + LPG

Posted 02 December 2013 - 20:41

Promijeni što prije ulje u mjenjaču, ne bi smjelo krčati u rikverc ili bilo koju drugu brzinu...original ulje ti je cca 150kn, ide 2 litre u mjenjač. Za anlaser od kod nekog dobrog električara da ti ga rastavi, očisti, podmaže... Što se tiče guma, na 2.0 Comfort su išle 205/60/R16 ali pitanje je da li idu na 2.4 zbog većih prednjih i zadnjih kočnica...iskreno mislim da nisam vidio ni jedan noviji 2.4 na felgama manjim od 17". Nastavi sa 0w-40, pretpostavljam da je u pitanju Mobil1. Hondino ulje ima suludu cijenu u Rutingu, 130kn za litru 5-40 ulja koje je u rangu npr Totala ili Shella 5w-40 koji se prodaju po 50-60kn. Mjenjaj svakih 10 000km odnosno 15 000 ako voziš izvan grada.
  • 0

#10 Somina

Somina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 14 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:CB600F 2006, Accord 2.4 Exec. 2009.

Posted 02 December 2013 - 23:25

Bah, sad tek vidim da sam krivo napisao za ulje.... ispravno bi bilo: nakon 100.000km su u Rutingu dva puta sipali 0-20. Dal sada ići i dalje s original 0w-20 ili prijeći na neko 0-30 ili 0-40? - Mašina ima 130.000.

Auto ima produženo jamstvo, morat ću sutra provjeriti jel to pokriva išta od gore navedenog...
Što se tiče felgi, vjerojatno ću ostati na 17".
  • 0

#11 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4 Type S 2006

Posted 03 December 2013 - 08:10

Felge 16"...mislim jako teško il inemoguće obzirom na 320 mm prednje diskove...ostani na 17"
  • 0

#12 Nikola

Nikola

    dr.mr.sc.mag.

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Accord 2.0 CL7 ¨04

Posted 03 December 2013 - 13:32

16" je minimum, ispod nejde
  • 0

#13 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4 Type S 2006

Posted 03 December 2013 - 15:00

Nikola, si siguran da 16" ide?....na mog 2,4 ide (300 mm diskovi), al za 320mm na novom Accordu baš i nisam siguran
  • 0

#14 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 622 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 03 December 2013 - 15:32

Ma nestane ni igla između klješta i felge a kamoli još 2 cm veći promjer..
  • 0

#15 Nikola

Nikola

    dr.mr.sc.mag.

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Accord 2.0 CL7 ¨04

Posted 03 December 2013 - 15:48

Ispričavam se,gledao sam info za CL9 pa sam krivo napisao.... Za CU2 je minimum 17" CU2 standard is +55 offset pcd 114.3 With 225/50/17
  • 0

#16 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord 2.4 Executive CL9

Posted 04 December 2013 - 22:12

Bah, sad tek vidim da sam krivo napisao za ulje.... ispravno bi bilo: nakon 100.000km su u Rutingu dva puta sipali 0-20. Dal sada ići i dalje s original 0w-20 ili prijeći na neko 0-30 ili 0-40? - Mašina ima 130.000.


Šta nije 0W-30 "pravo" za taj motor? 0W-20 mi zvuči vrlo neadekvatno i nisam znao da se koristi uopće u našem podneblju. Ili 0W-30 ili 5W-40. Uostalom sve je u servisnoj knjižici specificirano (ili uputstvima).
Sretno sa novom pilom!
  • 0

#17 Somina

Somina

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 14 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:CB600F 2006, Accord 2.4 Exec. 2009.

Posted 09 December 2013 - 13:52

U servisnoj ne piše, a u korisničkim uputama piše sve redom od 0w-20 do 10w-40... bitno da ispunjava A1/B1/A3/B3 specifikacije i API SL - i napomena da je poželjno koristiti original Hondino ulje. Na BITOG forumu sam malo istraživao, navodno je ovo original Honda 0w-20 odlično ulje, a i analize rabljenog ulja su pokazale da ga motor dobro podnosi. Da ponovim, u mog Accorda je sipano Honda 5w-40 sve do 80.000, a nakon toga dva puta Honda 0w-20 (barem tako piše na karticama od Rutinga). Nije mi jasno zašto 0-20 nije sipano od početka?! Kakva je situacija s kupovinom orig. Honda ulja? Da li ga nabaljate kod ovlaštenog (koja je cijena?) ili koristite neka druga ulja, tipa 0w-30 ili sl.? Isto pitanje za MTF - gdje kupujete ulje za mjenjač, kod kojeg ovlaštenog? Komunikacija s Rutingom mi je za sada očajna, na svako pitanje dobijem nesuvisle ili nedorečene odgovore i uvijek se svodi na to da dovezem auto i da će oni sve napraviti što treba.... najradije bi ih zaobišao koliko god mogu, ali imam produženo jamstvo do 7/14 - pa bi trebao bar još jedan servis kod njih napraviti, a i koliko vidim morat ću ulja kod njih kupovati... Od drugih stvari, kasnije bi trebao izmjeniti: - Prednje diskove (ATE ili Zimmermann?) - Prednje pločice (navodno se ATE ne prave za ovog Accorda?, pa mi preporučuju TRW ili Zimmermann. Nešto treće?) - filter kabine (htio bih mann carbon, taj mi se na prošlom autu pokazao sasvim ok) - svječice (denso ili ngk - iridium, teško mi je opet pronaći nr.br. za ovaj auto, a svi nude drugačije) - ulja (motor, mjenjač, kočnice) - filter ulja (vidim da je orig. ok?) - filter zraka (K&N panel, ili cijeli intake - ima li tko namontiran, iskustva?) Eto ekipa, svaka pomoć dobrodošla, ako imate koga za preporučiti (za nabavku i izmjenu ovih sitnica) možete mi i na PM.
  • 0

#18 Nikola

Nikola

    dr.mr.sc.mag.

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Accord 2.0 CL7 ¨04

Posted 09 December 2013 - 15:23

Sa diskovima i plocicama neces pogrijesit,ate,trw,zimmerman,svi su jako kvalitetni,filteri bosch ,mann...izbjegavaj kojekakve jeftinjare ,iako ce odradit filteri i ti sve kak treba,ja u svoj stavljam nipparts i sve ko po spagi,svijecice su po katalogu ngk iridium....
  • 0

#19 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord 2.4 Executive CL9

Posted 14 December 2013 - 22:29

Da se dopunim za ulje... Neki dan sam tek primijetio u dnevniku servisa da je i u moj Accord prvih nekoliko servisa išlo 0w-20, pa onda 0w-30 ulje na traženje vlasnika. U servisu Hugal kažu da inače sipaju 5w-40 sintetiku. Ma... Koliko znam o autima, mehanici i motorima, atmosferskom benzincu je velika većina ulja dovoljno dobra, za razliku od dizela... Vjerujem da u intervalu zamjene na 10 tkm nema tog ulja koje je adekvatnog viskoziteta za našu klimu da neće dovoljno dobro napraviti svoj posao. Naročito na vrhunskim mašinama kao što mi imamo.
  • 0


1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (1)