Jump to content


Photo

Polovna Legend (2007)

Honda Legend

  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#41 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 04 September 2014 - 08:35

Da, odluka je pala na zadnji model Accorda, mora biti limuzina (ne karavan), 2.4 motor i manualni mjenjač.

Eventualno dizelaš sa manualnim mjenjačem, ali tu bi se trebao dosta sam nagovarati i premišljati, a i oprema bi morala biti Executive ili Type-S. Doduše, Type-S sa dizelom su se počeli proizvoditi tek kasnije pa su vjerojatno još uvijek preskupi.

 

Povremeno gledam njemačke oglasnike (autoscout24.de i mobile.de) i cijene su koliko se sjećam oko 12-15k €, za jeftinije treba biti brz i skroz spreman, pa pod hitno otići kupiti kad se pojavi na oglasniku.

 

Gdje gledaš slovenske oglase?


  • 0

#42 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 04 September 2014 - 10:58

a ovako nešto :D

 

http://www.trcz.hr/l...aspx?q=1-8452-1


  • 0

#43 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,048 posts
  • Location:Domaslovec, Samobor
  • Vozilo:Accord CU2 AT EXE 2008

Posted 04 September 2014 - 12:24

Apropos 3 dječje sjedalice, spomenut je FR-V kao prijedlog...bome fakat stanu :)
http://www.njuskalo....-oglas-12377509

Edited by dar-mar, 04 September 2014 - 12:24.

  • 0

#44 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 04 September 2014 - 12:27

to je isto troma koza, a reka je da pati na performanse :)


  • 0

#45 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 04 September 2014 - 12:43

Uopće mi ne izgleda loše, samo takvi auti su još rijeđi od Legenda :)

Možda onda bolje ovakav: http://www.njuskalo....-oglas-11874952, taj je hibrid sa deklariranom potrošnjom od 9,1 litara po gradu.

Al' strah me i pitati koliko bi kasko došao za takvo čudo...

 

 

Za FR-V-a je Jure dobro rekao... :)

 

BTW. Kupio sam jučer u Kiki užu sjedalicu grupe 1 (širine 43 cm), a "pobjegle" su mi 2 uske sjedalice grupe 2/3 širine isto 43 cm. "Pobjegle"=prodali su 3 komada (!) 10 min. prije nego što sam ih ja došao kupiti :(

 

Najbolje bi mi bilo naći takve uže sjedalice, pa ih ugurati u postojeću ATS, ako uspije ne moram ni nabavljati novi auto.


Edited by Kreso, 04 September 2014 - 12:48.

  • 0

#46 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 04 September 2014 - 19:40

Slovenske oglase gledam na avto.net

 

Eto, od Legenda došao na uske sjedalice. :)


  • 0

#47 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 05 September 2014 - 08:06

I u Legenda bi trebale ići uske sjedalice :), ona u sredini možda i s oblikom postolja koji dolje kao da ima dvije bočne "skije", srednje sjedalo na stražnjoj klupi joj je dosta povišenije od bočnih.


  • 0

#48 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 06 September 2014 - 13:08

Mogu ti reći da bi moj izbor za 3 sjedalice ipak bio prilagođen prvenstveno tome. Razmišljam naglas samo, daleko od toga da savjetujem. Čak i za "samo" dvoje manje djece, a naročito bebu, odn. "jaje" sjedalicu vidim mnogo prednosti u povišenoj karoseriji. I baš neki dan u to ime idem vidjeti malo kako izgleda novi CR-V iznutra... Ali ne ide mi nikako, ne vidim se u tome. Barem ne još. Ali, da imam potrebu za 3 sjedalice, bogami od Honde ili CR-V ili FR-V bi bio izbor. Ionako performanse u tom okruženju nemaš kada ni koristiti.

Šta je bilo sa tim Legendom onda?


  • 0

#49 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 06 September 2014 - 14:57

Off topic: za jaje je po meni prednost samo kada imaš isofix bazu. Onda samo dođeš, klik-klik i sjedalica je sigurna u sjedištu. Imali smo neko vrijeme ne-isofix sjedalicu i vezivanje sa pojasom je malo gnjavaža,ali da se pregrmiti.

Auti koji imaju 3 isofixa na stražnjoj klupi su Peugeot 308 SW (mora biti najbogatija oprema) i Citroen C4 Picasso (nisam siguran dal' je Grand Picasso ili običan). Insignia ima 3 isofix priključka iza, ali u jednom trenutku smiju biti samo 2 sjedalice po uputama proizvođača. U CR-V se sjedalice isto moraju vezati pojasom kao u novoj Accordici, pa mi je zapravo svejedno.

 

On topic: javio sam se vlasniku i rekao mu da odustajem, te ga time riješio problema njegovog novog auta, nije znao što iduće uzeti :)

Iz Zama Teha se gazda još nije javio sa konkretnim informacijama, iako sam zvao 2 puta, a drugi put je gospođa s druge strane rekla da će mi se sigurno javiti.


  • 0

#50 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 06 September 2014 - 19:46

Ma OK za isofix, nego je tu meni malo nezgodan položaj srednje sjedalice upitan, a treba i pristojan, i pristupačan što je najvažnije, bunker za prateću opremu bogami.

A kakva je bila situacija sa Legendom što se tiče cijena, koliko je vlasnik bio nagodan? I kakvi su dojmovi stanja auta i u vožnji?


  • 0

#51 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 07 September 2014 - 07:27

Srednju sjedalicu mislim "uglaviti" pojasom (grupa 1) i tamo ide jedno od starijih klinaca, jaje (grupa 0+) ide sa strane čisto zbog praktičnosti. Prateća oprema bi trebala stati, tu se nadam da neće trebati Thule :)

Što se cijene Legenda tiče, minimum je bio 11k €,vlasnik je rekao da ne bi išao ispod toga. Limarija je imala par ogrebotina i "kvrcnut" desni retrovizor, parsto kn popravka da sam baš htio tip-top stanje.
Iz osjećaja u vožnji ja nisam uspio skužiti da se radi o tako starom i velikom autu sa 160k km, sve je bilo kompaktno i čvrsto, bez cvrčaka. U jednom trenutku sam za par trenutaka prešao brzinu od 100 km/h ne shvaćajući da sam već na toj brzini, toliko je auto bio miran i tih. Može biti i da je to zbog "invertera faze", u zvučnike se navodno "pušta" zvuk suprotne faze od zvuka motora, sve kako bi vožnja bila tiša. Ovo sam pročitao u nekom katalogu, ne znam jel' 100% točno ili ne. Jedino se čuje ugodan zvuk V6 negdje u pozadini.
Gume su bile solidne, diskovi nedavno zamijenjeni, ostalo sve redovno, na 120k remenje i pumpa vode, a mijenjamo je i ulje diferencijala i automatika, barem po riječima vlasnika. Znao je poprilično detalja pa vjerujem da je dosta pedantan što se auta tiče.
Imam osjećaj da su svi prvi vlasnici Legenda i Accordica pravi Honda zaljubljenici, kojeg god da sam upoznao i pričao s njim kao da zna sve detalje o svom autu, puno više nego netko kome auto služi samo kao sredstvo doći od točke A u B.
  • 0

#52 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,048 posts
  • Location:Domaslovec, Samobor
  • Vozilo:Accord CU2 AT EXE 2008

Posted 07 September 2014 - 09:32

To za vlasnike Legenda i ne čudi jer dat pola milje kuna 2006-2007 za auto te klase a ne uzet BMW/Audi/Mercedes,to je znak da taj čovjek zna šta dobija s Legendom...
To kaj Krešo priča za inverter zvuka se zove Active Noise Cancellation..to je zakon za autocestu...totalna tišina :)
  • 0

#53 Vladimir84

Vladimir84

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Clio Sport 200

Posted 07 September 2014 - 13:00

Ja sam na Clio Sportu imao suprotno od toga, zove se Akrapovič evolution i pri 130km/h razbija kamence na bubrezima.
  • 0

#54 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 07 September 2014 - 13:44

Sve ovisi o tome što si čovjek želi :)
  • 0

#55 Vladimir84

Vladimir84

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Clio Sport 200

Posted 08 September 2014 - 08:03

Lijepo rečeno.


  • 0

#56 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 08 September 2014 - 20:20

Što se cijene Legenda tiče, minimum je bio 11k €,vlasnik je rekao da ne bi išao ispod toga. Limarija je imala par ogrebotina i "kvrcnut" desni retrovizor, parsto kn popravka da sam baš htio tip-top stanje.
Iz osjećaja u vožnji ja nisam uspio skužiti da se radi o tako starom i velikom autu sa 160k km, sve je bilo kompaktno i čvrsto, bez cvrčaka.

 

Hm, samo 11 milja za takav auto... U odnosu na Accorda kao Accord prema Civicu sedanu recimo... Ali nije jedinstven slučaj, bilo je i tu linkova na bijesne Lexuse i slične zvjerke za relativno male novce. Naravno, kupuju se i troškovi održavanja, ali opet... Tko ima dobru plaću može si priuštiti zbilja vrhunski auto po cijeni nekakvih osrednjih prdekala. :) Pa uzmimo to iz perspektive vlasnika samo. Što kaže dar-mar, da sam ga platio 500.000 kn i nakon 7 g. ga prodajem za cca 80.000, imao bi osjećaj da ga dajem za ništa. Pa ostao sam bez 420.000 kn, kako i ne bi. A opet, svima je kao skup i nitko ga neće praktički. A vrhunski auto! Apsurdno!! Civice tog godišta neki fantomi ko fol ne daju za manje, da ne spominjem druge marke koje su kod nas tradicionalno precjenjene (ima jeftinih dijelova, znači auto puno vrijedi :P).

Ma daj Šokre ne zaj..., uzimaj tu Legendu! :)


  • 0

#57 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,048 posts
  • Location:Domaslovec, Samobor
  • Vozilo:Accord CU2 AT EXE 2008

Posted 09 September 2014 - 09:12

Cijena je relativno smiješna ako usporediš odnos novonabavne cijene Legenda i tržišne...ali tu je na djelu klasičan primjer zakona ponude i potražnje...za 11.000 EUR dobiješ vrhunski premium auto...nisu čak ni troškovi servisiranja bauk...ali dobiješ i cijenu police AO 700 kn veću od Accorda 2.4..kasko od 10.000 kn godišnje...vožnja 200 kn/100 km..ak ugradiš plin(10.000 kn ti ne gine) onda je 100 kn/100 km što isto nije malo...godišnji porez na CMV 1600 kn(ak se ne varam)..itd, itd..fino se nabere
  • 0

#58 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 09 September 2014 - 09:18

Evo pojavila se "nova" na Njuškalu, ima više km ali je mrvicu jeftinija, tj. vjerojatno bi išla za 10k: http://bit.ly/1qzTr5V

A vlasnici vjerojatno računaju na to da prestiž također košta, a ovaj moj i ovaj sada u oglasniku računaju na to da si nitko ne želi priuštiti održavanje takvog auta.


  • 0

#59 Peja-Žu

Peja-Žu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:ŽŽupanja
  • Vozilo:Accord 2,4 EXE K24A3 CL9

Posted 09 September 2014 - 09:21

Ma nema ti moraš Legend uzet i to je to!!!!
  • 0

#60 Kreso

Kreso

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 2.4i Exe CU2

Posted 09 September 2014 - 09:40

Samo da uzmem neki za rezervu, tj. za dijelove. A nemam ga gdje držati :(

 

Ne znam što bi bolja polovica rekla na to, ali vjerojatno bi razgovor tekao ovako:

"Čuj, ne kupujemo jedan auto, nego uzimamo još drugog za dijelove."

"Koliko to košta?"

"Pa još dodatnih 5-6k €, i radim nelegalnu stvar dovodeći taj auto u Hr."

"Evo, vidi tu su vrata" :)


Cijena je relativno smiješna ako usporediš odnos novonabavne cijene Legenda i tržišne...ali tu je na djelu klasičan primjer zakona ponude i potražnje...za 11.000 EUR dobiješ vrhunski premium auto...nisu čak ni troškovi servisiranja bauk...ali dobiješ i cijenu police AO 700 kn veću od Accorda 2.4..kasko od 10.000 kn godišnje...vožnja 200 kn/100 km..ak ugradiš plin(10.000 kn ti ne gine) onda je 100 kn/100 km što isto nije malo...godišnji porez na CMV 1600 kn(ak se ne varam)..itd, itd..fino se nabere

 

AO je 830 kn skuplje, kao i tehnički (oko 400 kn). Porez na CMV se plaća do 10 godina starosti auta (tu je Legend u prednosti jer se godinu dana prije to prestaje plaćati). Ne sjećam se više jesam li napisao već, ali na mojih prosječnih 12k km godišnje razlika me ispadne mjesečno oko 100€ više za voziti Legenda.

Sve to bez nenadanih i neočekivanih troškova, ili ako se desi da napr. razbijem far, retrovizor ili nešto slično.


  • 0



Also tagged with one or more of these keywords: Honda, Legend

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users