Jump to content


Photo

D16Z6 ili D16A9


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 celija93

celija93

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • Location:labin
  • Vozilo:civic ed6 d16z2

Posted 15 June 2015 - 19:47

Mislim da moj d15 polako privodi kraju svoju karijeru, te sam počeo razmišljati o zamjeni motora. Ee sad, odluka je na d16, ali dilema je nastala između ova dva gore navedena. Pa bi volio da čujem vaše komentare, iskustva, kritike, i mišljenja kojeg bi vi odabrali :)

(Molim administratora ako može premjestiti topic na odgovarajuće mjesto, neznam zašto mi ga je postalo tu)

Edited by celija93, 15 June 2015 - 19:55.

  • 0

#2 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 15 June 2015 - 20:17

d16z6 definitivno.

d16a9 je stara krama koja više rasipa nego što daje.. 


  • 0
ジ ョ ン

#3 KUM

KUM

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 891 posts
  • Location:Zagreb, Kvatrić
  • Vozilo:civic 4gen d14a1, Tomos apn 6

Posted 15 June 2015 - 20:51

ako su vec ta dva motora u pitanju onda D16A9...istina da su to stari motori i tesko ga je nac u donekle stanju...malo ih je..., ljudi dosta traze za krampove...ali ide jebacki u 4gen, vozio sam ih par svaki me odusevio, bas je gust vozit, a potrosnja je vise nego prihvatljiva...
sa z6 u 4gen nemam iskustva pa necu ni pisat...u 6gen nije nis posebno...a i to su vec stare masine...


  • 0
POPRAVLJAM I SERVISIRAM BICIKLE!!!

#4 Pointer

Pointer

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 513 posts
  • Location:Slav.Brod
  • Vozilo:Civic EJ8, Rebel 86'

Posted 15 June 2015 - 22:28

D16z6

Poslano sa mog GT-I9100 koristeći Tapatalk
  • 0
Posted Image

#5 Brzi_SB

Brzi_SB

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 193 posts
  • Vozilo:Honda Civic sedan EK3

Posted 16 June 2015 - 10:01

D16A9,imao 2 i opet bi!2 bregaste su 2 bregaste!
Samo što ga je problem naći da valja...
  • 0

#6 cevi

cevi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:ed7

Posted 16 June 2015 - 10:53

d16a9 meni osobno naj hondin motor,zato sto vuce od nule,inace 130ks nije neka snaga ali je zadovoljavajuce al uz sitne prerade zna biti jako jako brutalan pogotovo u laganoj sasiji od 4-te ili crx-a


  • 1

DREAMS ARE WHAT LEADS US

 

  .lifestyle and entertainment.

 

        OSAKA JDM


#7 Marko 82

Marko 82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,488 posts
  • Location:ŽU
  • Vozilo:NHB CTR,Ex 2Gen CRX,3Gen Civic

Posted 17 June 2015 - 03:10

Imao sam u CRX-u D16A9

Odlican i zabavan motor.
  • 0
vtecheader1.jpg
 

#8 celija93

celija93

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • Location:labin
  • Vozilo:civic ed6 d16z2

Posted 17 June 2015 - 15:34

Hvala vam. Olakšali ste mi odluku...ipak si budem tražio a9 :)

E još jedna stvar: d16a8 je bez katalizatora, a a9 ga ima. Dali je i kakva razlika u struji, mislim na ECU..
  • 0

#9 Dolac

Dolac

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 88 posts
  • Location:split
  • Vozilo:Civic ED7 1.6i 16

Posted 17 June 2015 - 17:28

obrnuto, a9 ga nema a a8 ga ima. iako mislim da je bolji d16z6. jeli ima ko grafove tih motora? z6 bi trebao biti snažniji na manjim i srednjim okretajima


  • 0

#10 cevi

cevi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:ed7

Posted 17 June 2015 - 21:52

nije istina da je z6 jaci u niskim i srednjim okretajima,a9 je jaci u svim rezimima voznje


  • 0

DREAMS ARE WHAT LEADS US

 

  .lifestyle and entertainment.

 

        OSAKA JDM


#11 Dolac

Dolac

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 88 posts
  • Location:split
  • Vozilo:Civic ED7 1.6i 16

Posted 18 June 2015 - 15:25

može biti iako sumnjam jer se radi o jednoj bregastoj a ovamo su dvije. Drugim rječima, motor s jednom bregastom ima manje mehaničkih gubitaka od motora s dvije bregaste. 

zato noviji auti imaju manje cilindara, novi accord s 2,0 motorom ima sada jednu bregastu a ne dvije kao prijašnjoj generaciji itd...

 

međutim, puno toga jos utječe, ali s obzirom da ima jednu bregastu manje i noviji je motor, sumnjam da je slabiji na manjim i srednjim okretajima.

nađi grafove i sve će nam reći

 

EDIT:

na wikipediji:

z6 144nm na 5 200 okretaja

a9 143nm na 5 700 okretaja


Edited by Dolac, 18 June 2015 - 15:39.

  • 0

#12 cevi

cevi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:ed7

Posted 18 June 2015 - 17:48

wikipedija je za mene glupost :)

 

vozija sam z6,taj motor je isto ko 1.5 vtec s 4-2-1 ispusnom granom

opcenito to je odlican motor i sa sitnim modifikacijama moze se dignit snaga i potrosnja je vise nego dobra uglavnom bolji je motor vecini ljudi od a9,

a9 je meni osobno super motor samo zbog tog sto nema vtec i uz neke modifikacije (+20-25ks) ide ko metak 

 

jos cu rec da je vtec sranje,bez uvride,vozija sam vti eg i ek i mogu rec iako u vtec-u razvuce osmijeh i ide odlicno, jako sam razocaran snagom ispod vtec-a

to je moje iskustvo i misljenje

 

DVI BREGASTE SU DVI BREGASTE :)


Edited by cevi, 18 June 2015 - 17:50.

  • 0

DREAMS ARE WHAT LEADS US

 

  .lifestyle and entertainment.

 

        OSAKA JDM


#13 Dolac

Dolac

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 88 posts
  • Location:split
  • Vozilo:Civic ED7 1.6i 16

Posted 18 June 2015 - 17:50

nemoj se ljutiti ali očito se slabo razumis u mehaniku


  • 0

#14 cevi

cevi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:ed7

Posted 18 June 2015 - 17:52

haha zar je to bitno,znam sto sam vozija i to je moje iskustvo s navedenim

 

nema ljutnje :)


Edited by cevi, 18 June 2015 - 17:53.

  • 0

DREAMS ARE WHAT LEADS US

 

  .lifestyle and entertainment.

 

        OSAKA JDM



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users