Jump to content


Photo

Akumulator Cu2


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 21 November 2017 - 20:01

Danas stavljen novi Bosch S4 60 Ah 540 A(EN) L+.  Izvađeno sve orginalno postolje i kutija i stavljen veći akumulator!

To isto sam napravio i sa bivšim cl9 i mogu reči da na cu2 ima više mjesta i ništa se ne mora prepravljat! Čak sam i orginalne šipkice i gornji nosač(lim)iskoristio! Prije bio Varta blue-dinamic u orginalnoj kutiji 45 Ah 330 A(EN)!  Jednom mi je jedan autoelektričar rekao" stavi največi koji ti stane u kučište i miran si". Ovi mali orginalni od 45Ah stvarno jedva zavrte po zimi ono prvo jutarnje paljenje a da ne pričam o tome kad ti auto stoji po 7,10 dana na -10!

Attached Thumbnails

  • IMG_23291.JPG

Edited by Ivan Type S, 21 November 2017 - 20:16.

  • 0

#2 dBlade

dBlade

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Location:Varazdin
  • Vozilo:Honda

Posted 22 November 2017 - 12:14

Sve isto sam i aa napravio... 60Ah....samo sam stavil Exide.

Edited by dBlade, 22 November 2017 - 12:14.

  • 0

#3 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 23 November 2017 - 19:31

Zaboravio sam napisati da mi je radio poslije izmjene tražio kod!


  • 0

#4 GeneralWolf

GeneralWolf

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • Location:Split
  • Vozilo:Astra J

Posted 29 November 2017 - 22:16

Svaka čast električaru ali mu teorija nije na mjestu. Veći akumulatori traže jače punjenje pa tako alternator često ne radi dobro (ne puni kako bi trebao).


  • 0

#5 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 29 November 2017 - 23:12

Naravno da nisam stavio največi koji stane! Ovaj od 60Ah čak po knjigama u auto trgovinama ide na Accord od 2008< 2,4 sa 148kw!


  • 0

#6 miro740

miro740

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Accord 2.2 i-cdti Sport

Posted 30 November 2017 - 10:40

Svaka čast električaru ali mu teorija nije na mjestu. Veći akumulatori traže jače punjenje pa tako alternator često ne radi dobro (ne puni kako bi trebao).

pa ne dopunjava se akumulator po kapacitetu - nego po onom što si iz njega izvukao. A ako se radi o istom autu onda je sasvim svejedno jel akumulator 55 ili 70 Ah - jer je za pokretanje auta trebala ista količina Ah. Pa tu istu treba i vratit u akumulator.


  • 1

143.jpg


#7 GeneralWolf

GeneralWolf

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 45 posts
  • Location:Split
  • Vozilo:Astra J

Posted 30 November 2017 - 12:59

pa ne dopunjava se akumulator po kapacitetu - nego po onom što si iz njega izvukao. A ako se radi o istom autu onda je sasvim svejedno jel akumulator 55 ili 70 Ah - jer je za pokretanje auta trebala ista količina Ah. Pa tu istu treba i vratit u akumulator.

 

Hvala na odgovoru. Vidim da se kužiš pa da priupitam - jeli to vrijedi i za recimo 90Ah? Dakle, jeli se može umjesto 55Ah staviti 90 ili jači? Hoće li taj onda trajati duže?


  • 0

#8 miro740

miro740

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Accord 2.2 i-cdti Sport

Posted 30 November 2017 - 13:43

Da.
 
Nije isto  "uzeti" 20% kapaciteta akumulatora i 10%. Kad se manji postotak uzima onda akumulator i dulje traje. 
Teoretski auto bi upalio i s 30 Ah akumulatorom, Jedino što bi isti trajao vrlo, vrlo kratko.
 
Za primjer ovaj od 55 Ah: 
potrošiš 25 Ah, napuniš 5
potrošiš 25 Ah, napuniš 5
 
ostane 15 Ah
 
Akumulator od 90 Ah
potrošiš 25, napuniš 5
potrošiš 25 napuniš 5
 
ostane ti 50 Ah , i da taj od 90Ah ce ti trajati duze.

  • 1

143.jpg


#9 Ficho

Ficho

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Honda Accord 2.4 Executive CU2

Posted 10 January 2018 - 09:14

Danas stavljen novi Bosch S4 60 Ah 540 A(EN) L+.  Izvađeno sve orginalno postolje i kutija i stavljen veći akumulator!

To isto sam napravio i sa bivšim cl9 i mogu reči da na cu2 ima više mjesta i ništa se ne mora prepravljat! Čak sam i orginalne šipkice i gornji nosač(lim)iskoristio! Prije bio Varta blue-dinamic u orginalnoj kutiji 45 Ah 330 A(EN)!  Jednom mi je jedan autoelektričar rekao" stavi največi koji ti stane u kučište i miran si". Ovi mali orginalni od 45Ah stvarno jedva zavrte po zimi ono prvo jutarnje paljenje a da ne pričam o tome kad ti auto stoji po 7,10 dana na -10!

 

Ja evo baš upravo pikiram da si kupim neki sa 60AH

Potpuno mi je neshatljivo da po defaultu ide od 45Ah akumulator u 2.4

 

Znači legao je dobro od 60AH? Samo izvadim originalno postolje i kutiju koji jesu i to je to da smjestim 60Ah?

Ima neka akcija nešto sitno ispod 500kn za 60 Ah AKUMULATOR ENERGIZER PLUS +L

Mislim da je to korektna cijena a i proizvođač je dobar koliko znam.


  • 0

#10 Ficho

Ficho

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Honda Accord 2.4 Executive CU2

Posted 22 February 2018 - 10:39

Update:

 

Upravo stavljen Energizer 60AH. 510A...Bolje upali od onih smiješnih 45 po deafultu što sam imao do danas naravno!

Postolje kompletno izvađeno i lim s vijcima prihefterio nekako i drži fiksiranim novi akumulator.

I da...dalo bi se šibnuti unutra i 70 ili 74 AH akumulator!


  • 0

#11 jsaric

jsaric

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 posts
  • Location:Čakovec
  • Vozilo:S2000, renault laguna

Posted 22 February 2018 - 15:56

Nije za paljenje najbitnija startna struja?

 

 

 

Ja sam mijenjao na Laguni jučer. Umro original nakon 6,5 godina.

 

Serijski je 77Ah, 720A startna struja; a stavio sam 74Ah 680A (Varta Blue) - i pali ko mutav :)


Edited by jsaric, 22 February 2018 - 15:59.

  • 0

jsaric.png?rand=1602957974


#12 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 22 February 2018 - 20:49

Koliko god je garancija za Energizer?   Od idučeg tjedna kažu da minusi idu i preko -10C e onda dobar akumulator pokazuje mišiče ili loš kašlje tj stenje!!!!.......


  • 0

#13 Ficho

Ficho

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Location:Sisak
  • Vozilo:Honda Accord 2.4 Executive CU2

Posted 22 February 2018 - 21:30

Koliko god je garancija za Energizer?   Od idučeg tjedna kažu da minusi idu i preko -10C e onda dobar akumulator pokazuje mišiče ili loš kašlje tj stenje!!!!.......

 

2 godine


  • 0

#14 _saiko

_saiko

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 15 posts
  • Location:hrzg
  • Vozilo:Accord 2.4i Exe 2009

Posted 04 June 2018 - 23:44

Bas uzeo Varta Blue 60Ah sa +L (+ na lijevoj strani).

Nisam bas najsretniji jer je zbog nizeg polozaja terminala + kabel dosta nategnut, pa razmisljam uzeti +D varijantu i ubaciti aku za 180 zarotirano hahah

 

Jel se jos netko ovako mislio ili ste ga svi nategnuli kao i Ivan? :D


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users