Jump to content


Photo

Ler gas


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 enter

enter

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Accord 2.0 2005

Posted 27 February 2018 - 19:04

Accord 2.0 2005god. Radi se o ler gasu.. Znaci vozim se i kad u voznji izbacim iz brzine ili pritisnem kvacilo okretaji padnu na cca 900 i odma skoce na cca 1400 i tako stoje dokle god se ne zaustavim. Kad auto stane odma nakon sekunde okretaju padnu na cca 900 kak bi i trebali. Svijecice i ostale stvari uredno mjenjane. Ima to nekakvo podesavanje ili alicno nesto?
  • 0

#2 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 831 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 28 February 2018 - 02:21

Accord 2.0 2005god. Radi se o ler gasu.. Znaci vozim se i kad u voznji izbacim iz brzine ili pritisnem kvacilo okretaji padnu na cca 900 i odma skoce na cca 1400 i tako stoje dokle god se ne zaustavim. Kad auto stane odma nakon sekunde okretaju padnu na cca 900 kak bi i trebali. Svijecice i ostale stvari uredno mjenjane. Ima to nekakvo podesavanje ili alicno nesto?

Ne znam baš za to, da padnu na 900 mislim da je ok, jer je ler na nekih 850, ali da se vrate na 1400 ne znam baš. ne bi smjeli nikako, Probaj očistiti throttle body, stvarno nemam ideje, nikad ni se tako nešto nije desilo, pa nemam asa u rukavu, inače ler se ne može podešavat, on je tvornički namješten na mislim 800-850okr/min.


  • 0
First Man Then Machine

#3 enter

enter

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Accord 2.0 2005

Posted 28 February 2018 - 09:13

Cistio sam ga.. Tako da on otpada.. Bila je sumnja i na sajlu. Al i to je uredno.. A na diagnostici ne izbacuje nikakvu gresku.
  • 0

#4 antonio30

antonio30

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 8 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 28 February 2018 - 11:52

To je pocelo vjerovatno zato jer je ociscen leptir gasa...jesam u pravu? Obicno se ocisti s unutarnje strane sloj molibdena koji se nalazi po unutarnjoj stijenci gdje klapna brtvi.....
  • 0

#5 Josip.

Josip.

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 380 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9, ED9

Posted 28 February 2018 - 12:32

Mislim da je član Robi R čistio svoju klapnu gasa, pa je morao na kalibraciju!
Isto K serija u pitanju, možda postoji mogućnost da je i kod tebe ista stvar. Iako ne znam kakve je on probleme imao.

Možda se javi, pa napiše štogod. 


  • 0
q6uOmG2.jpg

#6 Marko 82

Marko 82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Location:ŽU
  • Vozilo:NHB CTR,Ex 2Gen CRX,3Gen Civic

Posted 01 March 2018 - 02:16

IACV ocisti.
  • 0
vtecheader1.jpg
 

#7 Robi R.

Robi R.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Location:SLAVONSKI BROD
  • Vozilo:HONDA CIVIC TYPE R FN2

Posted 01 March 2018 - 18:25

Sad tek vidio topic. Da, meni je majstor čistio trothle body ili klapnu i dirnuo je leptir koji se pomaknuo.(elektronski je tb). Nakon toga je varirao gas ili kao da sam stišće (turira) gas pedalu od 800-1700 rpm kad stisnem kvačilo ili kad radi u leru.
Nakon jednog dana kidanja živaca, dokučili smo da treba rekalibrirati klapnu s boljom dijagnostikom. Kad smo to odradili, sve ok.
Isto tako kad sam stavio veću klapnu, odradili smo rekalibraciju i sve super.

Edited by Robi R., 01 March 2018 - 18:37.

  • 0
ctr fn2 stage 1

#8 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 831 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 02 March 2018 - 17:08

Sad tek vidio topic. Da, meni je majstor čistio trothle body ili klapnu i dirnuo je leptir koji se pomaknuo.(elektronski je tb). Nakon toga je varirao gas ili kao da sam stišće (turira) gas pedalu od 800-1700 rpm kad stisnem kvačilo ili kad radi u leru.
Nakon jednog dana kidanja živaca, dokučili smo da treba rekalibrirati klapnu s boljom dijagnostikom. Kad smo to odradili, sve ok.
Isto tako kad sam stavio veću klapnu, odradili smo rekalibraciju i sve super.

tako je gas je elektronski, ima neki step motor koji otvara klapnu, valjda treba kalibracija, ali imaš i potenciomatar na papučici gasa, pa se nekima to znalo pokvarit, pa se nešto oko toga radilo, ne sjećam  se više, probaj raščakat forum, mislim da je bilo takvih topika, možda google ima nešto o pedal sensor position ili tako nekako, stvarno se ne sjećam, ali mislimda se to može popraviti repariati jer je taj dio dosta skup u rutingu, sve pišem iz sjećanja, tako da ne uzimaj zdravo za gotovo.


  • 0
First Man Then Machine

#9 enter

enter

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Accord 2.0 2005

Posted 03 March 2018 - 14:35

Pocelo je samo od sebe zapravo.. Throtle body je ciscen jer sam sumnjao da je to razlog takvog ler gasa.. Da i kad je auto hladan i stisnem kvacilo okretaju skoce malo.. Al samo na hladno.. Proguglat cu malo a u svakom slucaju ide mehanicaru nekom pa nek vidi.. Ako imate koga za preporuku dobro dode.
  • 0

#10 ante

ante

    Advanced Member

  • SQUAD
  • PipPipPip
  • 692 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Civic FK2, Accord CL9

Posted 03 March 2018 - 15:01

Moguće da je tps senzor problem. Poznato da zna otići na Accordima

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  • 0

#11 antonio30

antonio30

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 8 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 03 March 2018 - 18:03

Male oscilacije okretaja na leru ili u voznji kad se stisne kvacilo u vecini slucajeva uzrokuju nenastelani ventili....a ove velike oscilacije su zbog klapne, odradis to dijagnosticki. Mozda bi bilo dobro provjerit ventile.
  • 0

#12 enter

enter

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Accord 2.0 2005

Posted 04 March 2018 - 10:12

Mala oscilacija je s kvacilom. Ventili stelani prije 1000km cca.. Provijerit cu tps.. Unimetrom kad ga provjeravam pri ugasenom autu treba bit 0.5 ako sam u pravu?
  • 0

#13 antonio30

antonio30

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 8 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 04 March 2018 - 10:18

Ja sam imao iste simptome. Problemi su mi poceli nakon stelanja ventila u hondinom servisu. Sam sam ih provjerija, zazor je bio manji za 0.05 i na usisu i na ispuhu. Trebalo mi je 1,5 sati za ispravit sve i sad je sve super. Potkrade se greska i majstorima. Nisam to reklamira. Samo savjet dajem.
  • 0

#14 enter

enter

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • Location:Samobor
  • Vozilo:Honda Accord 2.0 2005

Posted 04 March 2018 - 12:35

Dat cu i to provjerit. Nikad se ne zna. .. Sad sam iso mjerit tps. Pokaze 0.54V. A trebo bi 0.50 kolko ja znam.. Tako da lako. Moguce da je on.
  • 0

#15 geci81

geci81

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Location:nova gradiska
  • Vozilo:FD1, ATS, FN2

Posted 08 March 2018 - 22:42

Kalibraciju klapne ne treba vršiti, zato jer je na sajlu...Tako je bilo na mom K24 i nikad nakon ćišćenja nisam imao potrebu za rekalibracijom. Kod FN2 sam smrdao stvar, te kao Robi išao kod majstora da riješi to preko dijagnostike. 


  • 0

#16 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 26 April 2019 - 21:15

Pozdrav. Da ne otvaram novu temu - cini mi se da se problem koji imam ovdje uklapa:

 

Na cl7 mi je vec neko vrijeme nemiran ler gas. Kao da je prvo pocelo na plinu pa je bila sumnja da treba ciscenje plinskih injektora, ali sada je jednako stanje i na benzinu i jos se pogorsalo. Sad vise nije nemiran samo ler gas (spusti okretaje za cca 100 na par sekundi pa ih vrati), nego se i u voznji slicno desava: nekakvo padanje snage na sekundu dvije, pa opet dize snagu. Osjeti se kao lagani trzaj. 

OBD mi izbacuje grešku P0219 Engine Overspeed Condition

 

Istovremeno kao da mi nešto cvili pri stiskanju i puštanju papučice gasa - nemam pojma ima li veze s ovim gore.

 

Jel neko imao slicne probleme ili ima kakvu ideju sta bi moglo biti?


  • 0

#17 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,283 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 27 April 2019 - 13:34

Hm možda treba očistit i kalibrirat klapnu gasa!


  • 0

#18 puljo

puljo

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 7 posts
  • Location:Valpovo
  • Vozilo:Honda Accord Cl9

Posted 17 May 2019 - 05:42

Ja sam na cl9 imao isti problem da dok se auto krece a u leru je okretaji stoje na cca 1400.Kalibracija klapne gasa i sve ok.
  • 0

#19 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 01 July 2019 - 13:50

Evo da na kraju i javim šta je bilo u pitanju...

Naime, kalibracija kao i čišćenje klapne gasa nije pomoglo, a kako je vrijeme odmicalo stvar je postajala sve gora.

Na kraju sam shvatio da je povezano s klima uređajem, odnosno kad se uključi klima onda okretaji na leru znatno padnu a čak i u vožnji bi znao blago trgnuti auto.

Klima majstor me uvjerava da po ovome što se vidi kompresor klime normalno radi (zaista dobro hladi...), pa je probao izvaditi nešto plina iz sustava. Preciznije prvo je stavio 520 grama plina (koliko on tvrdi da ide za taj kompresor po katalogu), a onda je smanjio na 450 grama. I izgleda da je to riješilo probleme...

E sad, iako u leru auto radi normalno i ne trza u vožnji, meni se čini da je ipak nešto (osjetno) slabiji u ubrzanju s uključenom klimom. Nekako to do ove sezone nisam osjetio, a i čini mi se da na 155ks tih 5ks koliko uzme klima ne bi trebalo osjetiti.

Osjetite li vi razliku u ubrzanju sa/bez klime.

Una li Neko koliko stvarno plina ide u taj komprsor (naime, Ronald mi kaže da je treba staviti 400 grama...).


  • 0

#20 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,272 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 02 July 2019 - 19:23

5 konja? Ne znam koja auto klima uzima samo toliko. Uzmu one poprilicno ako ja na R-u osjetim razliku. Da ne pricamo o gradskim autima sa 75 ks
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users