Jump to content


Photo

U potrazi za novom hondom


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 tori

tori

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts
  • Location:zg
  • Vozilo:honda civic 1.6, '03

Posted 04 April 2019 - 21:31

Pozdrav ekipa, nije me bilo godinama na forumu, al evo doslo je vrijeme da svoju hondicu (civic iz 2003.) zamijenim nekom drugom. Gledam 9.tu generaciju i razmisljam o dizelu jer dosta po gradu vozim zbog prirode posla... ako ima netko kakvu preporuku, prodaje kakav lijepi primjerak ili ako je netko zainteresiran za moju

Pozdrav ekipa, nije me bilo godinama na forumu, al evo doslo je vrijeme da svoju hondicu (civic iz 2003.) zamijenim nekom drugom. Gledam 9.tu generaciju i razmisljam o dizelu jer dosta po gradu vozim zbog prirode posla... ako ima netko kakvu preporuku, prodaje kakav lijepi primjerak ili ako je netko zainteresiran za moju


Pardon... negdje mi je pobjeglo pola posta. I sad neznam edit napravit
Uglavnom slobodno mi se javite ako ima tko da trazi civica ili zna kolka je razlika u potrosnji 1.8 i 1.4 mozora :)
  • 0

#2 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 05 April 2019 - 00:31

Pozdrav ekipa, nije me bilo godinama na forumu, al evo doslo je vrijeme da svoju hondicu (civic iz 2003.) zamijenim nekom drugom. Gledam 9.tu generaciju i razmisljam o dizelu jer dosta po gradu vozim zbog prirode posla... ako ima netko kakvu preporuku, prodaje kakav lijepi primjerak ili ako je netko zainteresiran za moju

Pardon... negdje mi je pobjeglo pola posta. I sad neznam edit napravit
Uglavnom slobodno mi se javite ako ima tko da trazi civica ili zna kolka je razlika u potrosnji 1.8 i 1.4 mozora :)

1.4 zaboravi, ili je ok ako živiš gjde je isključivo ravno i ne penješ se u brdo. 1.8 sa 140KS gledaj da nađeš. 1.4 ima dosta ali 1.8 nema baš jer nitko ne prodaje 1.8 jer su odlično motori i super su u civicu. Razlika potrošnje je zanemariva, ako voziš muški, onda 1,4 troši kao lud, isto kao 3 cilindra bilo koji turbo motor. Drži se provjerene tehnologije a to je čisti I-VTEC 1.8, bez ikakvih gluposti (turbine, dvomašenog zamašnjaka, DPF-a, EGR i ostalih gluposti) koji samo pare izbijaju iz đepa, ništa od toga nije potrebno, čisti 1.8 sa zdravih 140KS i gas, ide lagano do 205+km/h gdje god poželiš


Edited by Kristian, 05 April 2019 - 00:32.

  • 0
First Man Then Machine

#3 tori

tori

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts
  • Location:zg
  • Vozilo:honda civic 1.6, '03

Posted 05 April 2019 - 10:16

Hehe fala na savjetima, sad sam cula od kolege da diesel nesto nevjerojatno malo trosi i to meor priznat bas onak zainteresiralo..vjerujem da je skuplje odrzavanja disela pa se to mozda prebije..
  • 0

#4 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 05 April 2019 - 12:53

Diesel trosi na kapaljku, to je istina. Imas 2.2 i ovaj noviji koji ga je zamijenio, 1.6. Osobno ovaj noviji nisam vozio ali sam cuo da je super s tih 120 ks i da mu je to taman.
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image

#5 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 885 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 06 April 2019 - 20:52

Dizel u Hondi a da nije SUV?! Ljudi, jel vi to ozbiljno? Ovo je Honda klub, ne VW. :D

Zašto ne plin u benzincu 1.8? Ako se već traži dodatna ekonomičnost, jeftinije je voziti na plin, a održavanje daleko jednostavnije nego dizelu. I taj 1.8 je savršen motor za Civic, kao što kaže Kristian. Savršen je za bilo koji kompakt ustvari, daleko najbolji motor u klasi... Možda čak i ikad. I još se nešto je meni vremenom potvrdilo... Dizel nije dobar za grad. Kupuje se zbog potrošnje, ali je za grad generalno loš. Još od atmo dizela postoji izreka da je dizel za puno km na otvorenoj cesti. I to je točno.

Na kraju krajeva, jednostavno je bezveze, bar u toj klasi, uzeti dizela pored najboljih benzinaca na svijetu. Hondohuljenje. :)

Sretno u potrazi!


  • 0

#6 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 07 April 2019 - 00:26

Dizel u Hondi a da nije SUV?! Ljudi, jel vi to ozbiljno? Ovo je Honda klub, ne VW. :D

Zašto ne plin u benzincu 1.8? Ako se već traži dodatna ekonomičnost, jeftinije je voziti na plin, a održavanje daleko jednostavnije nego dizelu. I taj 1.8 je savršen motor za Civic, kao što kaže Kristian. Savršen je za bilo koji kompakt ustvari, daleko najbolji motor u klasi... Možda čak i ikad. I još se nešto je meni vremenom potvrdilo... Dizel nije dobar za grad. Kupuje se zbog potrošnje, ali je za grad generalno loš. Još od atmo dizela postoji izreka da je dizel za puno km na otvorenoj cesti. I to je točno.

Na kraju krajeva, jednostavno je bezveze, bar u toj klasi, uzeti dizela pored najboljih benzinaca na svijetu. Hondohuljenje. :)

Sretno u potrazi!

Potpisujem 400%%%%. I dr. Marušić kaže, teško da će koji dvomašeni zamašnjak na dizelu izdržati 80.000km po gradskoj vožnji , a košta najmanje 5000Kn (neki zamjenski)+zamjena (nemam pojma točnu cijenu), ali recimo 2000Kn ruke i eto te na 1000Eurićca,a da DPF nisi pipnuo , i taman kada riješiš kvačilo, počne zajebavat DPF, pa opet 2500-3500Kn , kako kod kog majstora, a to je sve totalno na crno, jer sam DPF košta kao dva auta, tako  da.... Ja imam ACCORDA 2003, ima plin, 260.000+km vozi se isključivo po gradu sa 5-8 puta dnevno paljenje-gašenje, i kratka relacija od kafića do kafića. U tih 16godina, ništa se nije pokvarilo, sve je original na autu (auspuh, amortizeri, sve živo je original), kod majstora ne idem nikad, kada sve radi, pa zašto da idem kod majstora. Moj računica kaže: recimo prosjek 7puta na dan paljenje/gašenje x 365danax16godina=40.880 puta se auto upalio/ugasio a da se nikad ništa nije pokvarilo, pa čak niti anlaser, i bez kvara 16godina. Na plinu sam uštedio 100.000Kn svih ovih godina i imam 100.000Kn u kešu od uštede na plinu i ne znam koji bi auto kupio, Accorda imam i on je najbolji za mene i moju ženu koja ga isključivo vozi po gradu i pali/gasi 10x na dan. Tako da sam u velikom problemu, koji auto kupiti da bude dobar kao Accord i platio bih ga 100.000Kn ali šta kupiti? ACCORD 8gen mi nije baš fora,a izbor kod honde je nekako slab, a drugo osim honde ne želim. Any suggestion???

FYI : Ionako honda sa 2021 više uopće neće raditi dizel agregate, ovi što se još rade su još samo za novog CIVIC-a (nema više CR-V dizel), a to je ionako samo za europsko tržište, jer nitko van europe u svijetu ne kupuje dizel automobile. Ja osobno ne bih nikad kupio dizel, jer je prekompleksan i skup za neke popravke van garancije, a i slabo ide da je to za poludit. U 2.brzini ne može više od 85/90 a recimo ima 150KS,  a moj accord od 155KS ide 110 u 2.brzini, a u 3. 160, ovaj dizel jedva 140-145,prestrašno i još ga ljudi kupuju,a ne kuže kako slabo ide :-)


Edited by Kristian, 07 April 2019 - 00:44.

  • 0
First Man Then Machine

#7 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 885 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 07 April 2019 - 11:33

Kako slabo ide??!! Šta ne ide ko mutav a troši ko upaljač? :P:P::P

 

Ja ću uvijek predložiti Mazdu ako Honda ne nudi ono što tražiš... Meni se jako sviđa njihova SkyActive tehnologija... Dok "naša" Honda od VTEC-a nije napravila tehnološki iskorak. U toj klasi Bembara je uvijek privlačna... Legacy je vrlo zanimljiv izbor... Subi je moćna marka. A tu je i Kizashi, također AWD...


  • 0

#8 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 07 April 2019 - 13:45

Kako slabo ide??!! Šta ne ide ko mutav a troši ko upaljač? :P:P: :P

 

Ja ću uvijek predložiti Mazdu ako Honda ne nudi ono što tražiš... Meni se jako sviđa njihova SkyActive tehnologija... Dok "naša" Honda od VTEC-a nije napravila tehnološki iskorak. U toj klasi Bembara je uvijek privlačna... Legacy je vrlo zanimljiv izbor... Subi je moćna marka. A tu je i Kizashi, također AWD...

Ma slažem se za mazdu, za ovo drugo mi je malo off, zbog rezervih dijelova, ja sam stariji vozač koji je odrastao na tomosu, a to mi danas pruža accord. Bobina (tamo gdje je svječica), nova, košta samo 170Kn+poštarina 25Kn=195Kn kod autokreše,na ebayu isto toliko Montiraš sam za 15minuta i opet će trajati 16 godina (jedna mi je otišla, ali ništa zato 10 minuta posla, jednu rezervnu imam uvijek u bukneru, čisto da se nađe). Vtec acutator mi je isto otišao, na honpa.eu (mađarska) kažu 300Eurića, ebay kaže 300Kn (novi original), auto možeš voziti i bez vteca (kao bez turbine) do 3000okr/min, dok ne dođe sa ebaya, zamijeniš sam za 20 minuta i vozi miško slijedećih 16godina. ima na youtube video gdje neka žena (ne muškarac, niti mehaničar) sama to zamijeni ispred trgovačkog centra negdje u USA, za 15minuta. dva konekotra, tri vide i to je cijela nauka i nakon toga vtec radi opet od 2500 do 7000okr/min. Isti VTEC akutator je sa CIVIC; ACCORD,Cr-V, S2000, sve za motrore, K20,K24,R18,R20, zato valjda tako jeftino (novo original). Ne znam da li kužiš moju poantu, ja bih neki dobar auto čiji dijelovi za nek servis/reparaciju su jako jeftini, jer ako sam ja u 16 godina imao reparacije u vrijednosti (što se ne bi trebalo smatrati kao potrošni materijal), cca 495Kn ili 66Eura, što uopće njie vrijedno spomena. K20 motor sam doktorirao, i čak se pojavio novi CR-V hybrid opet sa našim starim dobrim već skoro 20 godina provjerenim R20 motorom (155KS) u novom CR-V hybrid. Znači stari provjereni motor 155KS (iz accorda 2008+)+baterija+elektromotor, ovo drugo uopće nije važno, važno je da je provjereni motor. 1.5 turbo ne bih  uzimao, ali bih uzeo 1.5, 130KS u novom HR-V, i opet stavio plin, jer je 1.5 isti R18A1 iz civica 2006+, samo manji hod klipa (čitaj asiavtec, tamo sve piše), ali drugo je sve isto, znači opet smo na 300Kn ako ode vtec acutator nakon 16godina. Svi auti se kvare neki manje, neki više, honda se isto kvari ali namjanje na svijetu po svim svjetskih statistikama, a Honda naš motor K20,K24,R18,R20 proizvodi 15 milijona komada godišnje (počevši od 2002 za K20 i K24)  i radi se o istom motoru za cijeli svijet, HONDA USA, HONDA ASIA, HONDA Australia, HONDA Europa, HONDA južna amerika, i tu nema nikakve nauke. Što se tiče drugih proizvođača kao što si naveo, Suzuki KIZASHI, ne bih jer ih ima 2 u europi, subaru ima kolega (koji ima i accorda CL9) i kaže dalje od subaru, nema dijelova nigdje, već 6 mjeseci traži ležaj zadnjeg kotača, nema u HR, nema u italiji, negma nigjde, a on je mehaničar, a ako on me može nać ,ne može nitko. BMW ne bi nikako, ne znam se snač sa zadnjim pogonom. Taj moj kolega mehaničar je promijenio 10 auta dok nije došao do svog CL9, čisto minit stanje, nije sa njim bio niti jednom u gradu, za grad vozi subaru jer nije toliko mint, pa nu nije žao ako se ogrebe. Mazda možda da, gledao CX3, ali mali bunker (full mali), CX5 je isto super ali još uvijek je cca 20.000Eura, pa neka još malo padne cijena, čak smo misli kupiiti polovnu CX-7 sa plinom, ali google je rekao ne, problem turbina, problem VTEC na mazdi, sve je problem a dijelovi skupi, tako da sam odustao.

Ali najvažniji upit mojeg kolege kojeg sam upravo spomenuo. Koji auto kupiti, i da li ćete on činiti sretnim kao što si strean sa svojim accordom, Nakon te njegove rečenice, sam zatvorio njuškalo i prestao tražiti jer nisam siguran da bi me nešto činilo tako sretnih kao moj stari accord, ali smo se oba usuglasili da bi izbor bio HR-V sa 1.5, 130KS motorom, tako da ..... vrijeme će pokazati.. Hvla što si me saslušao, ali prateći forum već godinama vidio sam i prebjege iz honde u mazdu pa opet u hondu, i kažu mazda mi nije kao honda koju sam imao, nije to to, pa sam je prodao i opet kupio hondu accord, ili tako nekako je pisalo, ne sjećam se više. Ja sam benzinski radikal, zato molim razumijevanje i od admina što isključivo preferiram benzinske motore, pa neka se ne ljute,. 


  • 0
First Man Then Machine

#9 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 07 April 2019 - 14:03

A gle nema se o Accordu baš puno pričat, govorili ljudi,stručnjaci pisali itd Accord je jedan od najpouzdanijih auta i sa najmanje kvarova na svijetu!

Evo i kod mene isti problem šta gledati,tražiti,kupiti poslije! Evo primjer danas reklamiraju Gnojfa novog neznam koji broj( 7,8 nebitno jel izašao ili nije novi model kad su svi isti) i na reklami auto ima radar tj sam koči itd a moj accord 11 god star i isto ima radar! Sam koči i ubrzava vezano za tempomat! Pišti,napiše STOP na displeyu,zateže pojase i na kraju sam koči!

Meni se nekako sviđa novi civic 1.5 Turbo sa aero paketom! 182 ks bi trebalo lijepo iči sa turbom! Kaže mi lik iz Rutinga da taj civic popapa accorda od 200 ks od 100-200 km/h. Žena hoče CRV a ja nekako volim vidjet sportski auto! Hebiga neznam!

Accord Type S 7 gen sam vozio 5 god! Accord Type S 8 gen vozim 4 god i više nego zadovoljan jer sam prije vozio Citroene,Opele i Renaulta!

Honda je neki drugi svijet i neka druga priča!


Edited by Ivan Type S, 07 April 2019 - 14:19.

  • 0

#10 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 07 April 2019 - 16:36

A gle nema se o Accordu baš puno pričat, govorili ljudi,stručnjaci pisali itd Accord je jedan od najpouzdanijih auta i sa najmanje kvarova na svijetu!

Evo i kod mene isti problem šta gledati,tražiti,kupiti poslije! Evo primjer danas reklamiraju Gnojfa novog neznam koji broj( 7,8 nebitno jel izašao ili nije novi model kad su svi isti) i na reklami auto ima radar tj sam koči itd a moj accord 11 god star i isto ima radar! Sam koči i ubrzava vezano za tempomat! Pišti,napiše STOP na displeyu,zateže pojase i na kraju sam koči!

Meni se nekako sviđa novi civic 1.5 Turbo sa aero paketom! 182 ks bi trebalo lijepo iči sa turbom! Kaže mi lik iz Rutinga da taj civic popapa accorda od 200 ks od 100-200 km/h. Žena hoče CRV a ja nekako volim vidjet sportski auto! Hebiga neznam!

Accord Type S 7 gen sam vozio 5 god! Accord Type S 8 gen vozim 4 god i više nego zadovoljan jer sam prije vozio Citroene,Opele i Renaulta!

Honda je neki drugi svijet i neka druga priča!

Baš smo moj žena i ja lomili koplja oko CR-V ,baš se zaljubili u CR-V, par komada išli i pogledati, ali na kraju ipak odustali,a zamalo kupili jednu iz Novigrada (bila na njuški, 12.000EURA), bijela, ali auto nije bio u MINT stanju ,pa smo na kraju odustali, ali i odustali od CR-V u potpunosti jer je ipak prevelik, kao Tamić, a to nam stvarno nije potrebno. Novi civic je isto ok, ali taj 1.5 turbo je problematičan, on se stavlja u CR-V i u Kini je povučeno 500.000 komada CR-V 1.5turbo kao i u USA (svi su povučeni, na recall), jer razjeđuje ulje, tj. benzin probija u karter, sudski procesi se sada vode i vještaci su utvrdili da su injektori tvornički krivo montirani i da treba stavljati sve nove glave motora sa novim pozicijama injektora   jer su valjda šrpricali po stijenki cilindra i benzin je prolazio u karter i razjređivao ulje. Kako što sam prije rekao jedan motor za cijeli svijet, tako da taj problem je sa bilo kojim 1.5turbno motorom. Pustimo probnu vožnju  i auto kojima manje od 15.000km, mene zanima takav auto da kupim kada bude imao 130.000+km kao rabljeni. A ovaj tvoj ACCORD mi je isto super sa svim điđama, miđama i tvojim provjerenim K24 motorom sa 201KS. TO šta prica ruting da CIVIC opere accorda je možda točno ,ali udbnost njie ista. Taj ACCORD Type S sa 201KS mi je prvi izbor za drugi auto, baš takav tvoj, ali moj još super služi tako da mi se ne da imat dva skoro ista auta (iako nisu, ali je ista klasa).

"Accord Type S 7 gen sam vozio 5 god! Accord Type S 8 gen vozim 4 god i više nego zadovoljan jer sam prije vozio Citroene,Opele i Renaulta!

Honda je neki drugi svijet i neka druga priča!". Potpisujem!!!! Volim se šaliti da ja vozim samo HONDU,a Vaši europski krševi me ne zanimaju :-). Ja vozim ACCORDA od 2006 i ne mislim mijenajti, imao sam jedan kratki izlet na CIVIC SEDAN (2007), ali se opet vratio na ACCORDA, jer ipak je udobnost na strani Accorda, tako da......

Žene nam isto razmišljau, mi smo mislili zadržati ACCORDA  i kupiti CR-V, ali ipak nećemo. Accorda zadržavamo, a možda HR-V će biti najprije za neko vrijeme, jer je to novi dizajn, a opet za mene čista klasika što se tiče motora, najobični stojadnin motor (1.5 non turbo, 130KS), tako da ja bih to najprije. Recimo jos jedan detalj, CIVIC turbo ima dvomašeni!!! zamašnjak ,a 1.5 non-trbno obični, kao naši auti, pa lijepo za samo 1.400,00Kn kupiš novi EXEDY u intercars i 200.000km si opet na miru. Kažu da svaki turbo benzinac  ima dvomašeni , čak i onaj od rti cilindra i 1000ccm, a sa time mi se uopće ne da hvatati u koštac, jer mi je to preskupo za održavanje i da mi se prodaje nauka tamo gjde je nema. Ovo su sve savjeti onog mog kolege o kojem sa prije pisao


  • 0
First Man Then Machine

#11 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 07 April 2019 - 19:48

Ha ha zanimljivo ovo za Hrv i meni je zapeo za oko ali samo sa aero paketom! Nedavno je predstavljen jedan Hrv na ovom forumu sa aero paketom i baš je super!!


  • 0

#12 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 07 April 2019 - 20:12

Baš smo moj žena i ja lomili koplja oko CR-V ,baš se zaljubili u CR-V, par komada išli i pogledati, ali na kraju ipak odustali,a zamalo kupili jednu iz Novigrada (bila na njuški, 12.000EURA), bijela, ali auto nije bio u MINT stanju ,pa smo na kraju odustali, ali i odustali od CR-V u potpunosti jer je ipak prevelik, kao Tamić, a to nam stvarno nije potrebno. Novi civic je isto ok, ali taj 1.5 turbo je problematičan, on se stavlja u CR-V i u Kini je povučeno 500.000 komada CR-V 1.5turbo kao i u USA (svi su povučeni, na recall), jer razjeđuje ulje, tj. benzin probija u karter, sudski procesi se sada vode i vještaci su utvrdili da su injektori tvornički krivo montirani i da treba stavljati sve nove glave motora sa novim pozicijama injektora jer su valjda šrpricali po stijenki cilindra i benzin je prolazio u karter i razjređivao ulje. Kako što sam prije rekao jedan motor za cijeli svijet, tako da taj problem je sa bilo kojim 1.5turbno motorom. Pustimo probnu vožnju i auto kojima manje od 15.000km, mene zanima takav auto da kupim kada bude imao 130.000+km kao rabljeni. A ovaj tvoj ACCORD mi je isto super sa svim điđama, miđama i tvojim provjerenim K24 motorom sa 201KS. TO šta prica ruting da CIVIC opere accorda je možda točno ,ali udbnost njie ista. Taj ACCORD Type S sa 201KS mi je prvi izbor za drugi auto, baš takav tvoj, ali moj još super služi tako da mi se ne da imat dva skoro ista auta (iako nisu, ali je ista klasa).
"Accord Type S 7 gen sam vozio 5 god! Accord Type S 8 gen vozim 4 god i više nego zadovoljan jer sam prije vozio Citroene,Opele i Renaulta!
Honda je neki drugi svijet i neka druga priča!". Potpisujem!!!! Volim se šaliti da ja vozim samo HONDU,a Vaši europski krševi me ne zanimaju :-). Ja vozim ACCORDA od 2006 i ne mislim mijenajti, imao sam jedan kratki izlet na CIVIC SEDAN (2007), ali se opet vratio na ACCORDA, jer ipak je udobnost na strani Accorda, tako da......
Žene nam isto razmišljau, mi smo mislili zadržati ACCORDA i kupiti CR-V, ali ipak nećemo. Accorda zadržavamo, a možda HR-V će biti najprije za neko vrijeme, jer je to novi dizajn, a opet za mene čista klasika što se tiče motora, najobični stojadnin motor (1.5 non turbo, 130KS), tako da ja bih to najprije. Recimo jos jedan detalj, CIVIC turbo ima dvomašeni!!! zamašnjak ,a 1.5 non-trbno obični, kao naši auti, pa lijepo za samo 1.400,00Kn kupiš novi EXEDY u intercars i 200.000km si opet na miru. Kažu da svaki turbo benzinac ima dvomašeni , čak i onaj od rti cilindra i 1000ccm, a sa time mi se uopće ne da hvatati u koštac, jer mi je to preskupo za održavanje i da mi se prodaje nauka tamo gjde je nema. Ovo su sve savjeti onog mog kolege o kojem sa prije pisao

Možeš nakon probe crva povuc paralelu s CL ? Vozio sam CL7, CRVa nisam nikada a poprilicno mi je napet kao sljedeci auto.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  • 0
ジ ョ ン

#13 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 08 April 2019 - 22:40

Možeš nakon probe crva povuc paralelu s CL ? Vozio sam CL7, CRVa nisam nikada a poprilicno mi je napet kao sljedeci auto.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

CR-V nisam niti ja nikada vozio, dok nismo išli gledati i probati te CR-V koji su se prodavali.kada ono.... nisam bio sretan. I ono NAJVAŽNIJE!!!! Zovem svog poslovnog partnera iz Monaca, koji jako patio za Hondama, ali nisu postojali dizeli onda u Francuskoj, nego tek od 2013, i čim je došao dizel u FR, on odmah kupi novi Cr-V 2.2 dizel, a proda alfu 159 1.9jtdm (nisu mu dali ništa para za nju) i kaže on meni: Frende, kada sam iz Alfe (Accorda, ista stvar) sjeo u Cr-V, razočarao sam se i još kaže, zaboravi da ćeš u zavoju manja i gas, to ne pali kod SUV-a, prevrunio bi se najvrovatnije, ali sam se nakon nekon vremena naučio na na CR-V, ali bih kupio CL9 u francuskoj, onako za gušt, 35.000 EUR-a iskreširao na novi CR-V. Ove priče su mi potvrđene od više ljudi koji su nakon dobrih limunzina kupili SUV-ove, svi su se malo razočarali. Tako da, CR-V preskače, ali zato HR-V bi mogao u obzir.


  • 0
First Man Then Machine

#14 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 09 April 2019 - 10:23

De, boli me ona stvar za nižom i gas u zavoju.. Svjestan sam da mi ni jedna honda neće zamjeniti auto koji sada vozim, jer jednostavno ne može.

Trebam auto za 95% grada s velikim gepekom, i povišenim sjedenjem (za xc90 ili 60 nemam para, pa sam skontao da bi si mogao priuštiti CR-v 3. gen), jer imam curicu koja je invalid. Tako da me te tvoje fore, niža i gas, i 2 brzina 110 jednostavno više ne vuku. Sorry, ali neću te uzeti za ozbiljno jer nemamo istu toćku gledišta. 

Ono što mene zanima u uspredbi sa CL je: Kakva je izolacija na CR-v, škripe li plastike, dali je "propuh" na 130 km/h u kabini, imaš li osjećaj da je prozor otvoren kad se povezeš brže .. 

Da CRV s 2.0 ili 2.2 ne ide s mjesta sam svejstan i bez probe, da nije za krivinu je valjda logično..

Budem ga svakako probao, jer stvarno nemam nikakav osjećaj kako se taj auto vozi, a onda ću odlućiti u kojem smjeru ići.


  • 0
ジ ョ ン

#15 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 885 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 09 April 2019 - 11:15

Matija, ti si jedinstvena kombinacija mene Hondaša i mog prijatelja Volvaša izgleda... :) Kako to? I kako bi ti usporedio te aute?

S tim da on ne vidi dalje od svog V50, čak ni unutar Volva.

 

A vi koji ne možete naći zamjenu za CL i CU... A ništa, vozite ih i dalje, šta fali? :)


  • 0

#16 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 09 April 2019 - 11:37

V50 je drek od auta. Ford. Hondaš sam u srcu i sviđa mi se ta jednistavnost i funkcionalnost Honde. Uzeo sam nedavno EP2 2001, imam S60 2002.. to su jebena 2 razlicita svijeta. Ep je limena kockica u kojoj imam vjetar u kosi na 150. Osjecam se kao sv Ilija kad ga poćeram , bleći a stoji. Onda se vratim u volvo kliknem na tempomat 160 i zaspem do ZG od dosade. Nadam se da me razumijes. Drugi par opanaka je sto mi Volvo cucla krv na slamku s odrzavanjem, al sam sam si kriv kad kupim najjeftiniji primjerak na njušci, haha.

Zakljućak, ako CRv ne daje barem malo više komfora od CL i ne daj Bože EP ja ga zaobilazim prilikom kupovine.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  • 0
ジ ョ ン

#17 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 09 April 2019 - 15:10

TO šta prica ruting da CIVIC opere accorda je možda točno ,ali udbnost njie ista. ..
...Ja vozim ACCORDA od 2006 i ne mislim mijenajti, imao sam jedan kratki izlet na CIVIC SEDAN (2007), ali se opet vratio na ACCORDA, jer ipak je udobnost na strani Accorda, tako da......

Vlasnik sam Accorda cl7 iz 2008. Zaista dobar auto i samo ga zato jos ne mijenjam iako je okrenio 280000 km.
Slazem se sa dobrim dijelom onoga sto si napisao. To je jednostavan i jeftin auto za odrzavanje, a pruza puno zadovoljstva.
Medjutim u nekim stvarima si malo fulao. Naime cl accordi NISU udobniji od novog civica. Accord je tehnoloski auto iz 2002, a civic iz 2017, ako se ne varam. Tih 15 godina (uz danasnji eksponencijalni napredak u tehnologiji) se itekako osjeti.

Vozio sam novi civic sedan s tim 1.5 turbo benzincem. Jasno je da auto ide bolje od mog cl7, jer je i jaci a jos ima i bitno vise momenta - to sam i ocekivao. Medjutim, udobnost, razina buke na recimo 160 km/h pa cak i ponuda prostora su blako na strani novog civica po mom subjektivnom osjecaju. Nije to puno, ali osjeti se. Ako se ne varam i medjuosovinski razmak tog civica je tu negdje kao i kod cl accorda. Civic je nesto kraci, ali mislim siri.

U svakom slucaju, meni se cini da je prelazak sa accorda cl7 ili 9 na novog civica 1.5 zaista upgrade.

A ako je tebi zelja ostati na nepoderivom hondinom atmosferskom benzincu, onda mi se cu accord cini kao najbolja varijanta za novi auto...

Edited by vvvvvvvvtec, 09 April 2019 - 15:10.

  • 0

#18 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 09 April 2019 - 21:39

Vlasnik sam Accorda cl7 iz 2008. Zaista dobar auto i samo ga zato jos ne mijenjam iako je okrenio 280000 km.
Slazem se sa dobrim dijelom onoga sto si napisao. To je jednostavan i jeftin auto za odrzavanje, a pruza puno zadovoljstva.
Medjutim u nekim stvarima si malo fulao. Naime cl accordi NISU udobniji od novog civica. Accord je tehnoloski auto iz 2002, a civic iz 2017, ako se ne varam. Tih 15 godina (uz danasnji eksponencijalni napredak u tehnologiji) se itekako osjeti.

Vozio sam novi civic sedan s tim 1.5 turbo benzincem. Jasno je da auto ide bolje od mog cl7, jer je i jaci a jos ima i bitno vise momenta - to sam i ocekivao. Medjutim, udobnost, razina buke na recimo 160 km/h pa cak i ponuda prostora su blako na strani novog civica po mom subjektivnom osjecaju. Nije to puno, ali osjeti se. Ako se ne varam i medjuosovinski razmak tog civica je tu negdje kao i kod cl accorda. Civic je nesto kraci, ali mislim siri.

U svakom slucaju, meni se cini da je prelazak sa accorda cl7 ili 9 na novog civica 1.5 zaista upgrade.

A ako je tebi zelja ostati na nepoderivom hondinom atmosferskom benzincu, onda mi se cu accord cini kao najbolja varijanta za novi auto...

Nadam se da je tako, kako si napisao što se tiče Accorda iz 2003-2008 i novog CIVICA. Par stvari utječu na udobnost kako ih je proizvođač  konstruirao, a radi se o međuosovinskom razmaku, tvrdoći (podešenosti ovjesa u tvornici) te najvažnijoj stvar težini automobila.

Accord CL7/CL9 (benzinac), 1450-1550kg (1550kg je moj sa plinom i punim rezervarima, vagao ga). Auto se vozi godinama na gumama 205/50/17 (uvijek ista dimenzija, upisana u prometnu), auto je od 2007 godine spušten sa EIBACH PRO Kitom (ukupno je pao cca 4cm svih ovih godina). Kao prvo kada pričam o udobnosti onda pričam u vožnji isključivo po gradu i gradskim rupama te upijanju tih rupa, a ne autoputu ili magistrali jer je svaki auto pa i onaj kameni udoban na autoputu. . Moj ACCORD sa cca 1500-1550kg, iako spušten i upodiran u pod, i dalje lijepo upija rupe, ne osjeti se neka neudobnost, a sačuvaj bože da skače po rupama kao recimo CIVIC 8GEN hatchback (svemirac). Našeg CIVICA 8GEN 1.8 EXECUTIVE smo nakon tri godine prodali, jednostavno sa ga želio kao zlato i priuštio ga, poslije lagano razočaraje sa tom udobnošću i tvrdoćom tog CIVICA, jednostavno ga uopče nismo vozili jer je u gradu bio jednostavno pretvrd naspram Accorda, žena u tri godina je sjela samo jednom i nije ga uopće htjela vozit, iako joj se sviđao agilnošći, i reakcijom na gas, ali pretvrd i neće, pa neće da ga vozi i stajao je ispred kuće, i prodali civica koji je bio mlađi i imao samo 115.000 prijeđenih,a zadržali Accorda koji je stariji i ima 255+ tkm, Kužiš priču?   Probao od mame glanc novu SUZUKI VITARU, cca 1075kg, vratio je odmah mami drugi dan, katastrofa, isto kao civic 8 gen. Kako auto koji ima manje od 1100kg može biti udoban? I onda netko sjedne u mercedesa od 1800kg  i odvozi istu dionicu po gradu i isključivo po gradskim rupama, kada ono lađa, kao da rupa uopće nema, znači težina opet presudila. Udobnost je malo subjektiva kategorija, a ne objektivna, a ja gledam objektivno i ne zanima me priča da dizel ide bolje od benzinca, nego mene samo zanima tablica sa tehničkim podacima proizvođača i ubrzanje od 0-100. Ako piše da CIVIC 8gen 1.8 140KS ide 8,6sec do 100, kako onda netko može reći da dizel ide bolje od benzinca kada za 98% dizela od 1.6 do 2.0 TDI/HDI/ICTDI, bla,bla piše od 12sec najsporiji do nekih 9,5 najbrži, ali to nije niti pribižno 8,6 koliko ide CIVIC. Ovo sam sve dao kao primjer što je objektivno, a subjektivo je kada lik kaže da jegov dizl ide uzbrdo u 5brzini i samo stisne gas i ode još. Super ja kažem, ali ajmo sada na autoput i drži ga na 185km/h i stisni gas, dizel se tu već malo ispuhao, ali zato ACCORD na 6000okr min na min poleti sa te iste brzine do 220km/h. Onda kada dođem ood održavanja ,a naše ACCORDE CL, sve možete nabaviti na ebay sa početnih cijenama od 1USD do nekih 40USD, skoro sva elektronika za motor, ima svega na ništa   ne košta, za dizel općenito samo jedan dizna cca 3500Kn, a za 3500Kn ,ja kupim 30 bobina, 40 injektora, 10 vtec acutatora, 2 kvačila,. malo karikiram ali je tako, uvjerio sam se 100puta i sam naručivao i poklanjao frendovima koji imaju CL7/CL) neke sitnice. Upravo naručio 2 motorića za acutatom od vrata, jedan košta samo 2USD, frende to je nekih 12Kuna (naručio dva pa neka se nađe), a traje 15godina, otišao frendu od vozačevih vrata na CL9, pa sam naručio.

Na 225tkm sam zamijenio :

NOVI DISKOVI PREDNJI I ZADNJI NOVE PLOČICE PREDNJE I ZADNJE NOVO ULJE U KOČNICAMA NOVE SVJEČICE NGK ZFR6K-11 NOVI FILTER KLIME

Sve intercars, komplet sva taj materijal 1800,00Kn,a to nije bilo prije godine, još uvijek je sve kao novo i opet će sve izdržati slijedećih 200.000tkm, a to je bio ceh nakon što sam vlasnik 6 godina. auto sam kupio 2011 sam 129tkm, pa i nije neli trošak , što kažeš?

Svakih recimo 10godina cca 1800Kn.

Čak i ako kupiš novi auto za 30.000EURA čeka te opet ta stvar nakon 5-8godina, ali neće koštati 1800Kn nego moža 5000Kn ili više, pitaj boga što će biti.

 

 

DA se vratim na usporedbu CIVIC 1.5TURBO ACCORD CL7, civic je laksi nekih 150kg (1385kg), udobnost na rupama? Svaka čast za bunker 517litara, svaka čast, skidam kapu. 1.5 TURBO 185KS 8,4sec, CIVIC 8GEN 140KS 8,6sec sa1321kg???, zašto je samo brzi 0,2stotinke od CIVICA sa 1.8 i 140KS, a ima 45KS više? ACCORD CL9 (190KS) ide 7,9, znači sporiji od Type S, koji je teži 150KG,  a TYPE S ima  samo 5KS više od tog CIVICA 1.5 turbo. Znači turbina ne može pokriti ono što može pokriti zapremina 1,5 naspram 2.4.

Civic 1,5turbo  - 210km/h, ACCORD CL7 217km/h, CL9 225km/h, zašto je sporiji? jer se turbina ispuhala ne može više potegnuti

Civic 1.5turbo Kočnice: samov. diskovi 280 mm/diskovi 262 mm, ACCORD CL7 diskovi 300mm, hm???? Lakči auto, manji diskovi? loše će kočiti taj sa manjim promjerom doskova jer je manja dodirna površina?

 

Ja bih možda jednog dana CU sa 2.4 i zdravih 201KS, bez pomagala (turbo, intercooler), što se tiče obrtnog momenta od 1,5turbo koji je 240NM, stari CL) je imao 220NM, a CU 2,4 sa 201KS ima 234NM. Znači 201KS i 234NM i 185KS  i 240NM, hmmm, malo mi je to premala rezlika, za puno skuplju tehnologiju za neko održavanje, kod kupovine tog rabljenog 1.5turbo sa recimo 120tkm-150tkm i recimo da je star 5-7godina i da košta 15.000EURA. Hvala, ne bi ni pod razno, rađe daj ti meni CU sa 2.4 motorom i 500.000km jer ću opet kupiti bobinu za 150Kn, vtec acutator za 40USD (novi original sa ebay naravno), a bobine pašu i sa mog accorda, tako imam jednu rezervnu u bunkeru :-).

Ja sam benzinski radikal i pobornik čiste snage bez pomagala, tako da....


Edited by Kristian, 09 April 2019 - 21:45.

  • 0
First Man Then Machine

#19 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 885 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 10 April 2019 - 13:15

V50 je drek od auta. Ford. Hondaš sam u srcu i sviđa mi se ta jednistavnost i funkcionalnost Honde. Uzeo sam nedavno EP2 2001, imam S60 2002.. to su jebena 2 razlicita svijeta. Ep je limena kockica u kojoj imam vjetar u kosi na 150. Osjecam se kao sv Ilija kad ga poćeram , bleći a stoji. Onda se vratim u volvo kliknem na tempomat 160 i zaspem do ZG od dosade. Nadam se da me razumijes. Drugi par opanaka je sto mi Volvo cucla krv na slamku s odrzavanjem, al sam sam si kriv kad kupim najjeftiniji primjerak na njušci, haha.

Zakljućak, ako CRv ne daje barem malo više komfora od CL i ne daj Bože EP ja ga zaobilazim prilikom kupovine.
 

 

A S60 i CL? Jesi vozio CL, benz ili dizel, svejedno...


  • 0

#20 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 938 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 10 April 2019 - 13:47

Malo je off ali kad se već spominje, zanimaju me iskustva sa v60 D3 ili D4. 
Meni se jako sviđa i ozbiljno razmišljam ići sa civica mk8 na V60


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users