Jump to content


Photo

Honda Accord TSA lampica


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 11 April 2019 - 20:33

Auto mi je jako napet, ne proizvode se više, a na njuškalu ima to šta ima, drži cijenu. A do sada sam imao odlična iskustva s Hondama... to su razlozi za zadržati i kvalitetno riješiti auto.
  • 0

#22 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,246 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 11 April 2019 - 22:03

Riješiš i onda znaš šta imaš! I malo više brige o servisima i održavanju!


  • 0

#23 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 855 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 12 April 2019 - 20:12

E jesi ga zasro dajax, da izvineš... Šteta. Malo blesavo da nastane takva šteta od naoko banalne sitnice... A nema nego riješiti. Alternativa je prodati kakav je, ali to je bezveze po meni. Što kaže Kristijan, dijelova po ebayu ima za neveliku lovu, pa se malo potrudi da te to ne košta previše a da valja. Nakon toga ćeš sigurno paziti na održavanje. :)

Još mi nije jasno kakve TSA lampica ima veze s tim?!


  • 0

#24 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,246 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 12 April 2019 - 20:19

A išao je uzbrdo i ostao bez jednog cilindra i snage i auto je rekao da ne može prikolicu povuč i da je nestabilan! :Vala_21:


  • 0

#25 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 13 April 2019 - 07:58

Pa auto je kod mene 6mj, promijenio sam odmah ulje i filtere, sviječica se nisam sjetio. Da li da mijenjam i lanac odmah ili ne ako je dobar? Pumpa vode? OEM ili konkurencija? Jedan cilindar mi je za brusiti, izgreban je iznutra... Ako narucujem preko Ebaya proci cu jeftinije, ali cu cekati auto 100g. Da li netko zna kataloške brojeve dijelova koje moram promijeniti? Sviječice, ventili, lanac, pumpa vode, mozda i ubacili? Gdje kupiti original ulje za mjenjač? Accord 2.0 11/2011g.
Kat.broj kvačila?
  • 0

#26 Josip.

Josip.

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 370 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9, ED9

Posted 13 April 2019 - 22:21

Imaš stranicu amayama na kojoj možeš naći sve sheme, i kataloške brojeve dijelova. Ulje za mjenjač imaš u rutingu, i u pegasu. 


  • 0
q6uOmG2.jpg

#27 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 13 April 2019 - 22:24

Cheers mate
  • 0

#28 dar-mar

dar-mar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts
  • Location:Domaslovec, Samobor
  • Vozilo:Accord CU2 AT EXE 2008

Posted 14 April 2019 - 23:23

Zašto ta lampica?..vrlo jednostavno...popis mogućih kvarova je puno duži od popisa lampica na instrument tabli...i onda proizvođači pribjegavaju rješenju da za takav kvar ko tvoj izaberu da se kao signal upali neka od postojećih lampica koja naravno logički nema veze s tim kvarom...ALI te paljenje lampice natjera da skužiš da nekaj ne valja i potražiš dijagnostiku..
Tak je npr.meni na bivšem CX7 blinkanje DPF lampice sigaliziralo da se rastegnuo lanac...
  • 0

#29 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 812 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 15 April 2019 - 23:18

Evo čisto za info što se tiče tih errora TSA, VSA, pitaj boga što sve ne postoji od lampica. Malo sam bio na ljeto istraživao i skužio da sve HONDE od 2003-2011 nemaju povezan VSA sistem sa EPS (elektroservo), a od 2011 imaju tj. VSA sistem stabilnosti je povezan sa EPS-om, kompjuterski naravno. To znači ako se upalii do 2011 EPS , check system ,onda je problem u elektroservu (EPS), motor se pregrijao jer si vozio rally, a ja jesam kad je vani bilo 35+ i vozio žeštoko svog civica svemirca (srećnom 2007, pa nije bio povezan EPS+VSA) i upalio mi se EPS+ CHECK SYSTEM lampice, i ostao sam u vožnji bez volana, tj. bio je tako tvrd da si moramo sa rukama i nogama okretat volan. Nakon par sati kada se elektromtor od EPS-a ohladio kao da ništa nije bilo. još piše da netu da vozači koji voze S2000 na stazi i nakon 20-25 krigova osjete da se volan otvrdnuo, a to znači da se elektromotr od volana pregrijao i kompjuter ga je ugasio. HONDA navodi da ako se u mjestu vrti volan od kraja do kraja na bilo kojoj HONDI sa EPS (electronic power steering) nakon 30sec eletkromotor EPS-a će se pregrijati  i elektronika će motor isključiti kako ne bi pregorio. Inače osigurač broj 1 od čak 60A (ne držite me za riječ da li je 60A , 80A il imanje, ne sjećam se više)  je osigurač od EPS-a na CIVICU, a 60A x 12V= 720W znači da EPS motor cucla jaku  struju, jer kažu i u HAK-u, ako crkne akumulator na bilo kojem autu koji ima EPS, volan se uopće ne može okrenuti NIKAMO !!!, ako je akumulator mrtav volan je OFF.

E sada što se tiče tvoje TSA lampice, to je već teže jer kak kaže HONDA službeno, EPS+VSA je jedan sistem, pa ako je problem u EPS-u negdje može svijetili VSA, i navoditi na krivi smjer dijagnostike/popravka, a recimo ne svijetli EPS, check system, nego VSA, a recimo problem može biti u EPS-u, to sve pričamo samo indikativno i ne mora ništa značiti, ali meni se desilo po ljeti kada sam išao i Rijeke u Rabac na kupanje i vadio sam mast autu po zavojima iz čista mira mi je otkazao volan, pa sam na plaži cijeli dan proučavao što bi moglo biti, Kad sam došao u Rabac bez volana, odspojio sam minus na akumulatoru, i navčer kad sam se vračao  i nije bilo vruće nego puno hladnije, više mi se to nije ponovilo i čak nikad više, ali ima na netu bezbrojen oprimjera o očistom otkazivnjau EPS-a na hondama iz čista mira, a čak i kod CIVICA SVEMIRCA nije jeftino za popravak. Na accordu imam hvala bogu servo pumupu, pa i se to u 16 godina nikad nije desilo i nikad niti neće, tako da sam i ja sam tim novim HONDA malo na distanci, čisto zbog te glupe elektronnike koja veže sve na sebe, a nije bulletproof.

Danas vidim lika koji se vozi u AUDI 100, ne A6, nego AUDI 100 iz možda 1985 i boli ga k...., pa što bi ja mijenjao svog ACCORDA CL7 ili bolje rečeno STOJADINA koji nema nikakve elektronike, mislim ima ABS koji radi dan danas bez greške, AIRBAGOVE, ZRAČNE ZAVJESE i to je to , nemam VSA i bolje za mene. Pozdrav svima i nadam se da je malo jasnije što se tiče EPS-a


Edited by Kristian, 15 April 2019 - 23:23.

  • 0
First Man Then Machine

#30 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 16 April 2019 - 06:54

Na Hondi Civic koju sam prodao bratu s 300000km na satu sam naučio da se auto koji se ne kvari ne mijenja (svrbila me guzica za promjenom). Auto je bio nepoderiv. Žena je htjela Fiat 500, ubo sam joj nekog s full opremom, koza, 1.4 100ks.... uglavnom, uništio me, uzeo mi 12000kn na popravke u malo vise od godinu dana. Toliko mi nisu 2 Honde uzele na servise u 16g. Prodao Fiat u 9mj., i uzeo ovaj zadnji Accord. E na njemu sam naučio da ni Honde nisu nepoderive, tj., da im treba dati striktno ono sto piše u servisnoj. A meni je bilo važnije da je žena full servisirana:))) i klinci dobro odgojeni.
Fiat je skraćenica od Fix It Again Tony:)))

Edited by dajax9, 16 April 2019 - 06:56.

  • 1

#31 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 855 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 16 April 2019 - 20:34

Zašto ta lampica?..vrlo jednostavno...popis mogućih kvarova je puno duži od popisa lampica na instrument tabli...i onda proizvođači pribjegavaju rješenju da za takav kvar ko tvoj izaberu da se kao signal upali neka od postojećih lampica koja naravno logički nema veze s tim kvarom...ALI te paljenje lampice natjera da skužiš da nekaj ne valja i potražiš dijagnostiku..
Tak je npr.meni na bivšem CX7 blinkanje DPF lampice sigaliziralo da se rastegnuo lanac...

 

Šta takvim stvarima ne služi CHECK ENGINE lampica?


  • 0

#32 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 16 April 2019 - 22:00

I ona se upalila, izmjenjivale su se TSA i Check Engine.
  • 0

#33 mirko

mirko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 855 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Ex CL9 K24A3, Civic 1.8 FK2 R18A2

Posted 19 April 2019 - 09:14

Mislio sam na rastegnuti lanac... A i za tvoje mi je TSA upitnik, zašto ne samo CE?!

 

Darko, nisi još promijenio auto? :) CU2 je aktualan i dalje izgleda...


  • 0

#34 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 19 April 2019 - 10:43



Edited by dajax9, 19 April 2019 - 10:43.

  • 0

#35 dajax9

dajax9

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:Rabac
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 19 April 2019 - 11:03

:smile1: Majstor mi je spor kao puž. Sumnjam da će i sljedeći tjedan auto biti gotov, kunjado mi je kod njega radio polu-generalku na Alfi 159 i čekao je 3 tjedna. Uzeo sam rent a car jer se ne krpamo s jednim autom nikako. Novi Hyundai i30, auto je toliko bezličan, dosadan i spor da sam ga nakon 2 dana uvalio ženi i sjeo u svoj CL7. :dance: Prije Hyundaia sam na 2 dana imao novi Yaris hybrid, e to mi je bilo zanimljivije puno, samo radi te baterije na kojoj se može dosta voziti u sporim režimima stani/kreni, ali auto je lijeeeeeeeeen za umrijeti, znači automatik, kickdown....ništa se ne događa.....s takvim autom ne bi nikad glavu izgubio na cesti....jer NE IDE :JC-hysterical: Uglavnom, fali mi moj CU za umrijeti...


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users