Jump to content


Photo

ACCORD 2.2 DPF

DPF

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 461 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 20 November 2019 - 23:30

Pozdrav svima

 

zanima me kako skužiti kada accord 2.2 i-dtec radi regeneraciju?

npr kod Vw se digne ler gas na 1000 okretaja, kod Opela se podupla trenutna potrošnja a kod Honde?

Jedini info koji imam do sada da se može skužiti samo po trenutnoj potrošnji..

Ima tko kakvu precizniju informaciju?

Da li postoji kakav jeftilen program na koji se preko OBD-a može spojiti da se vidi trenutno zasičenje DPF-a?

Attached Thumbnails

  • idtec.jpeg

Edited by Bobo2411, 20 November 2019 - 23:35.

  • 0

#2 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,292 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 21 November 2019 - 10:20

Kaj ne rade to auti i u voznji?
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image

#3 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 21 November 2019 - 21:23

Dobro pitanje, moj stari ima Astru 1.7 CDTI (ako se tako zove), valjda ista honda, tj. ISUZU, i kada mu se upali neka lamipca na kontrolnoj tabli, uzme knjižicu od auta (korisničko uputstvo) i pročita da ide na autioput i vozi minimalno 3000okr/min dok se lampica ne ugasi. Čovjek od 67 godnia i zna reparirat DPF, što tako nije i na HONDI?? Da se upali neki simbol na tabli i onda kreneš u regeneraciju? Kaže moj stari da sada vozi inače u malo višim obratijam i da mu se to više nikad ne pali, valjda je prije vozo na 1500 pa mu se palilo često. Nisam nikad imao dizel,na ne bih osobno niti kupio, baš zbog tih problema, DPF, turbina, injektori, ionako mi žena svaki dan vozi po gradu, a očito za nju nije dizel ,jer nije nikad napravila više od 7km u komadu


Edited by Kristian, 21 November 2019 - 21:29.

  • 0
First Man Then Machine

#4 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 461 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 21 November 2019 - 22:57

Dobro pitanje, moj stari ima Astru 1.7 CDTI (ako se tako zove), valjda ista honda, tj. ISUZU, i kada mu se upali neka lamipca na kontrolnoj tabli, uzme knjižicu od auta (korisničko uputstvo) i pročita da ide na autioput i vozi minimalno 3000okr/min dok se lampica ne ugasi. Čovjek od 67 godnia i zna reparirat DPF, što tako nije i na HONDI?? Da se upali neki simbol na tabli i onda kreneš u regeneraciju? Kaže moj stari da sada vozi inače u malo višim obratijam i da mu se to više nikad ne pali, valjda je prije vozo na 1500 pa mu se palilo često. Nisam nikad imao dizel,na ne bih osobno niti kupio, baš zbog tih problema, DPF, turbina, injektori, ionako mi žena svaki dan vozi po gradu, a očito za nju nije dizel ,jer nije nikad napravila više od 7km u komadu

 

kada se upali lampica a on ode čitati uputstva onda je već kasno..lampica se pali kada je prekinut proces regeneracije par puta i onda auto javlja da upravo radi regeneraciju i da se auto ne gasi nego da se vozi dok se lampica ugasi...u vožnji se radi regenracija ovisno o načinu vožnje svakih 400 do 1000 km....


sam saznao danas odgovor na pitanje jer upravo odradio regeneraciju...

trenutna potrošnja se podupla, znači u 5-toj brzini na cca 100km/h je pokazivo potrošnju cca 12 litara ,,i još jedan siguran znak aktivne regeneracije je da kada pustite gas u vožnji trenutna potrošnja ne padne na nulu nego ostane jedna ili dvije crtice..(isto tak je na Opelu)

evo ako je nekome bitno možda pomogne...a koliko vidim većna ekipa nema pojma kaj je regeneracija i onda evo problema sa dpf-om....samo pripazite kada auto radi regeneraciju, ne prekidajte ju i neće imate nikakvih problema sa dpf-om....naravno ako je motor ispravan...


  • 0

#5 domy_os

domy_os

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Civic 9th Gen 1.6 i-DTEC Lifestyle

Posted 26 November 2019 - 07:33

To su i meni rekli, veća potrošnja, dvije crtice, aktivni grijači stakala/retrovizora, ali ja ništa od toga ne primjećujem. Vidim da regeneracija radi tek kad ga spojim na dijagnostiku.


  • 0

#6 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,609 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 26 November 2019 - 08:03

Vjerojatno će me ekološki nastrojeni popljuvat, ali ja ću taj DPF dati izvaditi van i EGR zblokirati! Kupio sam nedavno Accorda i-dtec sa cca 180000 km i nikako da dovrši regeneraciju, vjerojatno je DPF skroz zaštopan, već se 3 dana vozim u safe modu jer ne mogu dobit termin kod majstora, naslušao sam se svakavih savjeta i iskustava i došao do zaključka ako nešto nemaš na autu onda to ne može ni stvarati probleme! I to je ustvari jedino trajno rješenje! Možda griješim jer se stalno šuška da će rušit na tehničkom zbog toga, ali spreman sam prihvatiti taj rizik, jbg!


  • 0

#7 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,292 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 27 November 2019 - 10:48

Ne grijesis uopce. Pa ja sam godinama prolazio teh potpuno normalno bez navedenih komponenata. Kada to skines/zablokiras ne znaci da ce ti auto vise zagadivati. Da danas imam dizela, ne bih razmisljao 2 dana.
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image

#8 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 461 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 28 November 2019 - 00:08

kad tad će se padati na tehničkom bez dpf-a...ak ništa drugo rizik ako te vani slučajno uhvate....

svi smo svakako prolazili tehnički a sada se spajaju na obd, ruše zbog neupisanih felgi, preinaka na autu koji nemaju atest - opruge, spojleri, žarulje...a vrati se dvije god unatrag..nitko ništa nije pitao...tako će i na dpf doći red....

dok nemam problema sigurno neću skidati,,a ako ću ih imati prvo ću provjeriti u čemu je problem jer ako su na autu ispravne dizne i svi ostali elementi vezeni uz dpf,naročio senzori dpf-a +kompresija, opće stanje motora, gumica vetila itd sa dpf-om ne bi smjelo biti problema....naravno ako ne radiš ture od 5 km 


  • 0

#9 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,609 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 28 November 2019 - 07:59

kad tad će se padati na tehničkom bez dpf-a...ak ništa drugo rizik ako te vani slučajno uhvate....

svi smo svakako prolazili tehnički a sada se spajaju na obd, ruše zbog neupisanih felgi, preinaka na autu koji nemaju atest - opruge, spojleri, žarulje...a vrati se dvije god unatrag..nitko ništa nije pitao...tako će i na dpf doći red....

dok nemam problema sigurno neću skidati,,a ako ću ih imati prvo ću provjeriti u čemu je problem jer ako su na autu ispravne dizne i svi ostali elementi vezeni uz dpf,naročio senzori dpf-a +kompresija, opće stanje motora, gumica vetila itd sa dpf-om ne bi smjelo biti problema....naravno ako ne radiš ture od 5 km 

Ima nešto istine i u ovome...jučer me majstor nazvao i kaže da je uspio očistiti DPF prisilnom regeneracijom, jedan grijač je javljao grešku i zato se postupak regeneracije nije pokretao automatski, tako da ćemo za sada ostaviti sve kako je, ali sigurno prvi put kad me opet počne zezati definitivno ide van! :smile1:


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users