Jump to content


Photo

ACCORD 2.2 DPF

DPF

  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 20 November 2019 - 23:30

Pozdrav svima

 

zanima me kako skužiti kada accord 2.2 i-dtec radi regeneraciju?

npr kod Vw se digne ler gas na 1000 okretaja, kod Opela se podupla trenutna potrošnja a kod Honde?

Jedini info koji imam do sada da se može skužiti samo po trenutnoj potrošnji..

Ima tko kakvu precizniju informaciju?

Da li postoji kakav jeftilen program na koji se preko OBD-a može spojiti da se vidi trenutno zasičenje DPF-a?

Attached Thumbnails

  • idtec.jpeg

Edited by Bobo2411, 20 November 2019 - 23:35.

  • 0

#2 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,298 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 21 November 2019 - 10:20

Kaj ne rade to auti i u voznji?
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image

#3 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 877 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 21 November 2019 - 21:23

Dobro pitanje, moj stari ima Astru 1.7 CDTI (ako se tako zove), valjda ista honda, tj. ISUZU, i kada mu se upali neka lamipca na kontrolnoj tabli, uzme knjižicu od auta (korisničko uputstvo) i pročita da ide na autioput i vozi minimalno 3000okr/min dok se lampica ne ugasi. Čovjek od 67 godnia i zna reparirat DPF, što tako nije i na HONDI?? Da se upali neki simbol na tabli i onda kreneš u regeneraciju? Kaže moj stari da sada vozi inače u malo višim obratijam i da mu se to više nikad ne pali, valjda je prije vozo na 1500 pa mu se palilo često. Nisam nikad imao dizel,na ne bih osobno niti kupio, baš zbog tih problema, DPF, turbina, injektori, ionako mi žena svaki dan vozi po gradu, a očito za nju nije dizel ,jer nije nikad napravila više od 7km u komadu


Edited by Kristian, 21 November 2019 - 21:29.

  • 0
First Man Then Machine

#4 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 21 November 2019 - 22:57

Dobro pitanje, moj stari ima Astru 1.7 CDTI (ako se tako zove), valjda ista honda, tj. ISUZU, i kada mu se upali neka lamipca na kontrolnoj tabli, uzme knjižicu od auta (korisničko uputstvo) i pročita da ide na autioput i vozi minimalno 3000okr/min dok se lampica ne ugasi. Čovjek od 67 godnia i zna reparirat DPF, što tako nije i na HONDI?? Da se upali neki simbol na tabli i onda kreneš u regeneraciju? Kaže moj stari da sada vozi inače u malo višim obratijam i da mu se to više nikad ne pali, valjda je prije vozo na 1500 pa mu se palilo često. Nisam nikad imao dizel,na ne bih osobno niti kupio, baš zbog tih problema, DPF, turbina, injektori, ionako mi žena svaki dan vozi po gradu, a očito za nju nije dizel ,jer nije nikad napravila više od 7km u komadu

 

kada se upali lampica a on ode čitati uputstva onda je već kasno..lampica se pali kada je prekinut proces regeneracije par puta i onda auto javlja da upravo radi regeneraciju i da se auto ne gasi nego da se vozi dok se lampica ugasi...u vožnji se radi regenracija ovisno o načinu vožnje svakih 400 do 1000 km....


sam saznao danas odgovor na pitanje jer upravo odradio regeneraciju...

trenutna potrošnja se podupla, znači u 5-toj brzini na cca 100km/h je pokazivo potrošnju cca 12 litara ,,i još jedan siguran znak aktivne regeneracije je da kada pustite gas u vožnji trenutna potrošnja ne padne na nulu nego ostane jedna ili dvije crtice..(isto tak je na Opelu)

evo ako je nekome bitno možda pomogne...a koliko vidim većna ekipa nema pojma kaj je regeneracija i onda evo problema sa dpf-om....samo pripazite kada auto radi regeneraciju, ne prekidajte ju i neće imate nikakvih problema sa dpf-om....naravno ako je motor ispravan...


  • 0

#5 domy_os

domy_os

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Civic 9th Gen 1.6 i-DTEC Lifestyle

Posted 26 November 2019 - 07:33

To su i meni rekli, veća potrošnja, dvije crtice, aktivni grijači stakala/retrovizora, ali ja ništa od toga ne primjećujem. Vidim da regeneracija radi tek kad ga spojim na dijagnostiku.


  • 0

#6 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 26 November 2019 - 08:03

Vjerojatno će me ekološki nastrojeni popljuvat, ali ja ću taj DPF dati izvaditi van i EGR zblokirati! Kupio sam nedavno Accorda i-dtec sa cca 180000 km i nikako da dovrši regeneraciju, vjerojatno je DPF skroz zaštopan, već se 3 dana vozim u safe modu jer ne mogu dobit termin kod majstora, naslušao sam se svakavih savjeta i iskustava i došao do zaključka ako nešto nemaš na autu onda to ne može ni stvarati probleme! I to je ustvari jedino trajno rješenje! Možda griješim jer se stalno šuška da će rušit na tehničkom zbog toga, ali spreman sam prihvatiti taj rizik, jbg!


  • 0

#7 Robi 27

Robi 27

    Tek sam pocel pit a vec si mi dobra!!!

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,298 posts
  • Location:Prečko,Zg
  • Vozilo:Corolla AE92,EJ9 jednom davno

Posted 27 November 2019 - 10:48

Ne grijesis uopce. Pa ja sam godinama prolazio teh potpuno normalno bez navedenih komponenata. Kada to skines/zablokiras ne znaci da ce ti auto vise zagadivati. Da danas imam dizela, ne bih razmisljao 2 dana.
  • 0
Mint Kondisn Apsis Stajl


Posted Image

#8 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 28 November 2019 - 00:08

kad tad će se padati na tehničkom bez dpf-a...ak ništa drugo rizik ako te vani slučajno uhvate....

svi smo svakako prolazili tehnički a sada se spajaju na obd, ruše zbog neupisanih felgi, preinaka na autu koji nemaju atest - opruge, spojleri, žarulje...a vrati se dvije god unatrag..nitko ništa nije pitao...tako će i na dpf doći red....

dok nemam problema sigurno neću skidati,,a ako ću ih imati prvo ću provjeriti u čemu je problem jer ako su na autu ispravne dizne i svi ostali elementi vezeni uz dpf,naročio senzori dpf-a +kompresija, opće stanje motora, gumica vetila itd sa dpf-om ne bi smjelo biti problema....naravno ako ne radiš ture od 5 km 


  • 0

#9 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 28 November 2019 - 07:59

kad tad će se padati na tehničkom bez dpf-a...ak ništa drugo rizik ako te vani slučajno uhvate....

svi smo svakako prolazili tehnički a sada se spajaju na obd, ruše zbog neupisanih felgi, preinaka na autu koji nemaju atest - opruge, spojleri, žarulje...a vrati se dvije god unatrag..nitko ništa nije pitao...tako će i na dpf doći red....

dok nemam problema sigurno neću skidati,,a ako ću ih imati prvo ću provjeriti u čemu je problem jer ako su na autu ispravne dizne i svi ostali elementi vezeni uz dpf,naročio senzori dpf-a +kompresija, opće stanje motora, gumica vetila itd sa dpf-om ne bi smjelo biti problema....naravno ako ne radiš ture od 5 km 

Ima nešto istine i u ovome...jučer me majstor nazvao i kaže da je uspio očistiti DPF prisilnom regeneracijom, jedan grijač je javljao grešku i zato se postupak regeneracije nije pokretao automatski, tako da ćemo za sada ostaviti sve kako je, ali sigurno prvi put kad me opet počne zezati definitivno ide van! :smile1:


  • 0

#10 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 25 December 2019 - 00:13

pozdrav opet

 

da li netko zna nekog meštra u Zgb i okolici koji se kuži u DPF  i očitavanje parametra vezanih uz dpf?

Proučio sve forume i sve dostupno za dpf i ispada da Accord ima dosta problema sa njim..

Moj problem je da uopće ne započne regeneraciju, samo odjednom upali lampicu za dpf i gotovo..moraš na prisilnu regeneraciju....

Dva puta zaredom mi se upalio nakon cca 500km od posljednje regeneracije...pazim na trenutnu potrošnju i u oba slučaja nije ni započeo regeneraciju....bio sam u Rutingu dva puta na prisilnoj..prvi put je malo zadimio plavo..drugi puta ništa...nakon drugog puta provjeren podatak o gramima i bio je 0 grama nakon regeneracije..nema nikakvih grešaka na motoru, poništili smo sve senzore tj prijavili kao da je novi dpf stavljen...sad čekam..tek sam na cca 350 n od regeneracije.. 

Ono što meni treba je dobar dijagnostičar koji će se spojiti na dijagnostiku i znati provjeriti trenutne vrijednosti,,, ono što me brine je da je možda neki senzor krivo očitava nešto vezano uz dpf(tlak, temperaturu i sl) pa zato ne pokreće regenraciju..makar mi lik iz Rutinga rekao da bi bila prijavljena greška...

Ako se opet upali lampica idem kod Lastovčića na skidanje dpf-a i čiščenje u komori jer možda ima previše pepela u dpf-u .. kolko kužim njega se ne može riješiti u regeneraciji....a ako ni onda ne bu ok ili auto ide u oglas ili vadim van dpf...

 

Bilo kakav savjet je dobrodošao..

 

Lp


  • 0

#11 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,318 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 26 December 2019 - 15:06

Hm! Zanimljivo.


  • 0

#12 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 27 December 2019 - 08:02

pozdrav opet

 

da li netko zna nekog meštra u Zgb i okolici koji se kuži u DPF  i očitavanje parametra vezanih uz dpf?

Proučio sve forume i sve dostupno za dpf i ispada da Accord ima dosta problema sa njim..

Moj problem je da uopće ne započne regeneraciju, samo odjednom upali lampicu za dpf i gotovo..moraš na prisilnu regeneraciju....

Dva puta zaredom mi se upalio nakon cca 500km od posljednje regeneracije...pazim na trenutnu potrošnju i u oba slučaja nije ni započeo regeneraciju....bio sam u Rutingu dva puta na prisilnoj..prvi put je malo zadimio plavo..drugi puta ništa...nakon drugog puta provjeren podatak o gramima i bio je 0 grama nakon regeneracije..nema nikakvih grešaka na motoru, poništili smo sve senzore tj prijavili kao da je novi dpf stavljen...sad čekam..tek sam na cca 350 n od regeneracije.. 

Ono što meni treba je dobar dijagnostičar koji će se spojiti na dijagnostiku i znati provjeriti trenutne vrijednosti,,, ono što me brine je da je možda neki senzor krivo očitava nešto vezano uz dpf(tlak, temperaturu i sl) pa zato ne pokreće regenraciju..makar mi lik iz Rutinga rekao da bi bila prijavljena greška...

Ako se opet upali lampica idem kod Lastovčića na skidanje dpf-a i čiščenje u komori jer možda ima previše pepela u dpf-u .. kolko kužim njega se ne može riješiti u regeneraciji....a ako ni onda ne bu ok ili auto ide u oglas ili vadim van dpf...

 

Bilo kakav savjet je dobrodošao..

 

Lp

Meni je majstor prije točno mjesec dana (27.11.) pokrenuo prisilnu regeneraciju i bilo je sve OK do danas, znači danas ujutro vozim se na posao i evo gaaaa...upalilo se...koja slučajnost, u dan točno nakon mjesec dana..čekam odgovor majstora jel da dolazim na ponovnu regeneraciju...istina je da nisam imao nekih otvorenih dionica da ga ispušem, ali opet, ako to nastavi zajebavat definitivno sve ide van! :ranting:


  • 0

#13 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 27 January 2020 - 07:51

Prošlo je cca mjesec dana nakon uklanjanja GPF-a i blokiranja EGR-a, auto ide normalno, možda i malo bolje, ponekad kad je jako hladno kod prvog paljenja baci malo plavičastog dima i auspuh više nije onako skroz bijel i čist ko prije...

Za sada jako zadovoljan. a tehnički mi je negdje u 6. mjesecu pa ćemo vidjeti šta će biti... :innocent:


  • 0

#14 domy_os

domy_os

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Civic 9th Gen 1.6 i-DTEC Lifestyle

Posted 27 January 2020 - 22:53

Misliš valjda DPF? GPF imaju benzinci. Tehnički ZA SADA nije sporan, ne treba ti ni EGR, ni DPF, ni katalizator, ali bi mogli uskoro padati jer se u ostatku EU to već kontrolira.


  • 0

#15 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 28 January 2020 - 08:08

Misliš valjda DPF? GPF imaju benzinci. Tehnički ZA SADA nije sporan, ne treba ti ni EGR, ni DPF, ni katalizator, ali bi mogli uskoro padati jer se u ostatku EU to već kontrolira.

Da, mislim na DPF, greška u pisanju jbg... :pardon:


  • 0

#16 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 28 January 2020 - 16:10

Prošlo je cca mjesec dana nakon uklanjanja GPF-a i blokiranja EGR-a, auto ide normalno, možda i malo bolje, ponekad kad je jako hladno kod prvog paljenja baci malo plavičastog dima i auspuh više nije onako skroz bijel i čist ko prije...

Za sada jako zadovoljan. a tehnički mi je negdje u 6. mjesecu pa ćemo vidjeti šta će biti... :innocent:

Mogu li znati gdje u koga si vadio DFP i blokirao EGR? Može li cijena zahvata i kontakt ako je za preporuku, hvala. Jeli se radi ECU reprogramiranje nakon zahvata? I još nešto, moram li tijekom regeneracije (koja se upali u vožnji) ići u visoke okretaje (npr. 3. ili 4. na 4000-4500 na par minuta- to mi je rekao čovjek koji vozi službene A6 i A8 za Luku Ploče i da nema problema.) Važi li isto za Hondu? 


Ako može na relaciji ST-ZD kontakt za nekoga tko skida DPF i EGR hvala :)


  • 0

#17 accordst

accordst

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts
  • Location:split
  • Vozilo:accord type s

Posted 28 January 2020 - 18:11

Mislim da preko 3000 RPM nema potrebe i nekih pola sata je dovoljno možda i manje ovisi koliko je začepljen.

Pošto prilikom regeneracije dio goriva završi u ulju kojim se podmazuje motor isto se razrijedi pa povedite o tome računa,također ako vam je ulje bilo na MAX prije regeneracije može se dogoditi da nakon regeneracije nivo poraste (zbog prethodno spomenutoga) što također nije dobro kao ni da je ispod MIN. ,tako da obratite pažnju na to.

Najbolje da je ulje ispod max prije početka regeneracije,pa kad je napravite provjerite nivo ulja i po potrebi ga dolijte.

Uvijek postoji opcija da skinete DPF i odnesete ga u  radionicu koja ima stroj za čišćenje DPF-a, tako da kupovina novoga nije jedina opcija.

EGR se također može skinuti i  očistiti,usisna grana je npr. na bratovom BMW 530d ultrazvučno očišćena preventivno itd.

Ne radi se tu o preskupim zahvatima a bit ćete mirni poprilično vremena.

U ovlaštenim servisima vam neće pričati o tome nego ide novi originalni dio ,a to koštaaaa.

Ko se vozi non-stop po gradu jednom mjesečno iz ZG u KA na kavu i ne bi trebalo biti problema,na 150-180 TKm skinuti i očistiti DPF i EGR i neće biti problema s njima.


  • 1

#18 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 28 January 2020 - 18:41

Mislim da preko 3000 RPM nema potrebe i nekih pola sata je dovoljno možda i manje ovisi koliko je začepljen.

Pošto prilikom regeneracije dio goriva završi u ulju kojim se podmazuje motor isto se razrijedi pa povedite o tome računa,također ako vam je ulje bilo na MAX prije regeneracije može se dogoditi da nakon regeneracije nivo poraste (zbog prethodno spomenutoga) što također nije dobro kao ni da je ispod MIN. ,tako da obratite pažnju na to.

Najbolje da je ulje ispod max prije početka regeneracije,pa kad je napravite provjerite nivo ulja i po potrebi ga dolijte.

Uvijek postoji opcija da skinete DPF i odnesete ga u  radionicu koja ima stroj za čišćenje DPF-a, tako da kupovina novoga nije jedina opcija.

EGR se također može skinuti i  očistiti,usisna grana je npr. na bratovom BMW 530d ultrazvučno očišćena preventivno itd.

Ne radi se tu o preskupim zahvatima a bit ćete mirni poprilično vremena.

U ovlaštenim servisima vam neće pričati o tome nego ide novi originalni dio ,a to koštaaaa.

Ko se vozi non-stop po gradu jednom mjesečno iz ZG u KA na kavu i ne bi trebalo biti problema,na 150-180 TKm skinuti i očistiti DPF i EGR i neće biti problema s njima.

Hvala na detaljnom odgovoru. Meni je motor sad na 165 900 km (točno u tom intervalu što spominješ). Meni je nivo ulja skočio 0.5 - 0.7 cm s točke MAX prema gore. Nakon toga mi je  majstor izvukao 1.5 litara (tek tada je nivo pao između one 2 točke). Ali nakon toga je razina opet porasla pa sam morao napraviti izmjenu ulja. Nadam se da će sada biti ok. Ovo za čišćenje ću pogledati u BiH. 

 

Btw. pronašao sam ovaj video s Honda forumu UK. Jeli se isplati probati samostalno: https://youtu.be/50D...hY :connie_tap: 


  • 0

#19 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 478 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 29 January 2020 - 00:14

Hvala na detaljnom odgovoru. Meni je motor sad na 165 900 km (točno u tom intervalu što spominješ). Meni je nivo ulja skočio 0.5 - 0.7 cm s točke MAX prema gore. Nakon toga mi je  majstor izvukao 1.5 litara (tek tada je nivo pao između one 2 točke). Ali nakon toga je razina opet porasla pa sam morao napraviti izmjenu ulja. Nadam se da će sada biti ok. Ovo za čišćenje ću pogledati u BiH. 

 

Btw. pronašao sam ovaj video s Honda forumu UK. Jeli se isplati probati samostalno: https://youtu.be/50D...hY :connie_tap: 

ovo ti je stari egr ventil, ne znam koji accord voziš cl ili cu ..ali cu accord ima potpuno drugačiji egr ventil i sam motor je drugačiji...

što se regeneracije u vožnji tiče, voziš se normalno bez naglih ubrzanja između 2500 - 3000 okretaja...ovisno gdje se trenutno voziš traje od 10 min(otvorena cesta) do 20 min gradska vožnja..

regeneraciju skužiš po trenutnoj potrošnji koja se podupla..pa ti npr na 100km/h u 5-toj pokazuje da troši 12-15 litara(kada se brzina ustabili ne kod ubrzavanja) i po tome da kada pustiš gas trenutna potrošnja ne padne na nulu nego ti ostane ona jedna kockica...

nivo ulja se diže ako regeneraciju često radi u gradskoj vožnji gdje ulje onda ne stigne "izgoriti" nego prođe kroz stjenke cilindra u karter.....jako loša stvar za motor ..ako imaš puno gradske vožnje mjenjati ulje na max 10000km..

i nabitnija stvar za vozila sa dpf-om:koristiti kvalitetna ulja 5w-30 ili 0W30 obavezno C3 oznake ili dexos 2(kako koji proizvođač ulja označuje) tj uja sa malim sadržajem pepela...


  • 0

#20 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,629 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 29 January 2020 - 08:08

Mogu li znati gdje u koga si vadio DFP i blokirao EGR? Može li cijena zahvata i kontakt ako je za preporuku, hvala. Jeli se radi ECU reprogramiranje nakon zahvata? I još nešto, moram li tijekom regeneracije (koja se upali u vožnji) ići u visoke okretaje (npr. 3. ili 4. na 4000-4500 na par minuta- to mi je rekao čovjek koji vozi službene A6 i A8 za Luku Ploče i da nema problema.) Važi li isto za Hondu? 


Ako može na relaciji ST-ZD kontakt za nekoga tko skida DPF i EGR hvala :)

Sve je odrađeno u firmi Citius u Zg, imaš ih na internetu, bivši vlasnik je tamo radio remap, pa sam onda ja tamo odvezao auto da i to riješe, naravno da je odrađeno i ECU reprogramiranje jer bi inače javljao grešku, platio sam 1600 kn sve, za sad je sve OK i zadovoljan sam! Nadam se da će tako i ostati...


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users