Jump to content


Photo

Civic 2.2 icdti- Type S 2009 filter goriva

FN Type S filter goriva 2.2 icdti.

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 09 January 2020 - 13:23

Pozdrav, danas sam bio na izmjeni filtera goriva za navedeni automobil. Na forumu sam pronašao da se preporučuje BOSCH filter cca 200 kn (auto Krešo). 

Dogodilo mi se da filter koji sam naručio i kupio nije imao gumice na ležaju filtera (ili su ispale ili je tvornička greška).

 

Budući da su mi skinuli stari filter rekli su da će morati staviti neki drugi. Stari filter je bio Mahle a sad su mi stavili neki Jap parts od cca 80kn. 

 

Moje pitanje je trebam li se brinuti zbog navedenog filtera i koliko km mogu proći s njim. Osim toga auto nije mogao upaliti 10ak min uz puno verglanja nakon promjene- kaže majstor da je to normalno???, jer on mora povući gorivo.Poslije je upalio.

BOSCH koji sam dobio ću reklamirati (iako novac ne mogu vratiti).

 

Unaprijed hvala i pozdrav! (auto je rađen u Metkoviću).


  • 0

#2 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,622 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 09 January 2020 - 14:23

Ako ti nebude bacao u safe mode onda će biti OK, svi preporučuju Bosch jer navodno ima najbolju protočnost...ja sam jednom stavio neki lijevi filter jer Bosch nije bio trenutno dobavljiv a trebao mi je hitno i imao sam problema pri naglom ubrzavanju, dakle ako ikako možeš stavi Bosch i mirno spavaš! :derisive:


Pozdrav, danas sam bio na izmjeni filtera goriva za navedeni automobil. Na forumu sam pronašao da se preporučuje BOSCH filter cca 200 kn (auto Krešo). 

Dogodilo mi se da filter koji sam naručio i kupio nije imao gumice na ležaju filtera (ili su ispale ili je tvornička greška).

 

Budući da su mi skinuli stari filter rekli su da će morati staviti neki drugi. Stari filter je bio Mahle a sad su mi stavili neki Jap parts od cca 80kn. 

 

Moje pitanje je trebam li se brinuti zbog navedenog filtera i koliko km mogu proći s njim. Osim toga auto nije mogao upaliti 10ak min uz puno verglanja nakon promjene- kaže majstor da je to normalno???, jer on mora povući gorivo.Poslije je upalio.

BOSCH koji sam dobio ću reklamirati (iako novac ne mogu vratiti).

 

Unaprijed hvala i pozdrav! (auto je rađen u Metkoviću).

Ovo s dugim verglanjem se moglo izbjeći tako da kad je našarafio novi fiter mogao je skinuti crijevo iza filtera i sa onom pumpicom koja izgleda ko pumpica na tlakomjeru napumpati gorivo da se filter napuni i onda vratiti crijevo, upalio bi odmah i sam bi se odzračio nakon par minuta..radio sam to često i bilo je OK!


Edited by drazen, 09 January 2020 - 14:24.

  • 1

#3 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 09 January 2020 - 16:47

Ako ti nebude bacao u safe mode onda će biti OK, svi preporučuju Bosch jer navodno ima najbolju protočnost...ja sam jednom stavio neki lijevi filter jer Bosch nije bio trenutno dobavljiv a trebao mi je hitno i imao sam problema pri naglom ubrzavanju, dakle ako ikako možeš stavi Bosch i mirno spavaš! :derisive:


Ovo s dugim verglanjem se moglo izbjeći tako da kad je našarafio novi fiter mogao je skinuti crijevo iza filtera i sa onom pumpicom koja izgleda ko pumpica na tlakomjeru napumpati gorivo da se filter napuni i onda vratiti crijevo, upalio bi odmah i sam bi se odzračio nakon par minuta..radio sam to često i bilo je OK!

Puno hvala na odgovoru. Sad znam za drugi put. Zanima me koliko kilometara je servisni interval za ovaj filter i jeli šteti autu to verglanje i ozračivanje na suho... ? (Trebam li se brinuti)?


  • 0

#4 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 10 January 2020 - 00:36

Puno hvala na odgovoru. Sad znam za drugi put. Zanima me koliko kilometara je servisni interval za ovaj filter i jeli šteti autu to verglanje i ozračivanje na suho... ? (Trebam li se brinuti)?

Pisao je o tome dr. Marušić na autoportalu, izmjena fitera nafte na dizelu (bilo kojem), tamo piše ,da fitler treba do vrha napuniti sa naftom i onda montirati (to mi je po sjećanju), jer onda auto vuće faalši zrak, a bosh pumpa se podmazuje sa naftom i da ako auto dugo vergla na prazno da oštećuje klipiće na bosch pumpi, možda za jednom neće biti ništa, lai postoji točna procedura kako se to radi


  • 0
First Man Then Machine

#5 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 10 January 2020 - 08:12

Pisao je o tome dr. Marušić na autoportalu, izmjena fitera nafte na dizelu (bilo kojem), tamo piše ,da fitler treba do vrha napuniti sa naftom i onda montirati (to mi je po sjećanju), jer onda auto vuće faalši zrak, a bosh pumpa se podmazuje sa naftom i da ako auto dugo vergla na prazno da oštećuje klipiće na bosch pumpi, možda za jednom neće biti ništa, lai postoji točna procedura kako se to radi

Hvala prijatelju :) Ovdje u Neretvi ljudi nemaju puno iskustva s Hondom, majstor mi je rekao da Golf VI nakon izmjene nekad ne upali po 2 sata  :swoon2:  . Nadam se da će sve biti uredu! 


  • 0

#6 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,622 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 10 January 2020 - 08:14

Puno hvala na odgovoru. Sad znam za drugi put. Zanima me koliko kilometara je servisni interval za ovaj filter i jeli šteti autu to verglanje i ozračivanje na suho... ? (Trebam li se brinuti)?

Servisni interval za zamjenu filtera nafte mislim da ti najviše ovisi o tome kakvu naftu točiš odn. jel ima nekih nečistoća u njoj a to ti najviše ovisi o stanju spremnika na benzinskim postajama, ako je nafta OK u redu ga je mijenjati svakih cca 30 000 km, a po potrebi češće, ako počne lošije vući, teže paliti i sl...za jedno duže verglanje vjerujem da mu neće biti ništa...ali svakako drugi put probajte ovako kako sam napisao!


Edited by drazen, 10 January 2020 - 08:15.

  • 1

#7 wtbhonda

wtbhonda

    Member

  • Newbie
  • PipPip
  • 16 posts
  • Location:Ploče
  • Vozilo:Civic Type S 2.2 i-CDTi 07/2009

Posted 13 January 2020 - 15:21

Servisni interval za zamjenu filtera nafte mislim da ti najviše ovisi o tome kakvu naftu točiš odn. jel ima nekih nečistoća u njoj a to ti najviše ovisi o stanju spremnika na benzinskim postajama, ako je nafta OK u redu ga je mijenjati svakih cca 30 000 km, a po potrebi češće, ako počne lošije vući, teže paliti i sl...za jedno duže verglanje vjerujem da mu neće biti ništa...ali svakako drugi put probajte ovako kako sam napisao!

Nadam se da nije OFF topic, nakon jednog odlaska u Zadar i nazad cca 600 km dojam mi je da auto sad vuče kako si ti napisao "OK" (na zamjenskom filteru). Osjećam da mu fali protočnosti, čak mi je i prosječna potrošnja veća pri 130 km/h nego inače. I još nešto prilikom puštanja gasa u zoni od 3000 okretaja prema dolje (stupanj prijenosa 2. i 3. osjećam vibracije) može li to imati veze s gore navedenim. Hvala unaprijed, novi sam pa imam puno pitanja  :Vala_21:


  • 0

#8 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,622 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 14 January 2020 - 08:02

Nebi trebalo imati veze...


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users