Jump to content


Photo

CL7 kočnice - buka i vibracije


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 24 February 2020 - 23:48

Pozdrav!

 

Na CL7 Accordu mi kod kočenja s nešto većih brzina lagano trese volan, nešto malo i pedala kočnice, a najizraženija od svega je buka koja se tada čuje.

 

Prednji diskovi su tokareni 2 puta, pa na kraju promijenjene prednje pločice i diskovi, ali nije pomoglo.

Ima li netko ideju šta bi moglo biti u pitanju?

 

Unaprijed hvala!


  • 0

#2 drazen

drazen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,626 posts
  • Location:Vrbovec
  • Vozilo:Accord i-DTEC Type S

Posted 25 February 2020 - 08:41

Mislim da diskovima nema pomoći, morat ćeš kupit nove...


  • 0

#3 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 25 February 2020 - 08:59

Možda nisam bio ja sam gore: već su stavljeni novi diskovi i nove pločice. I dalje trese.
  • 0

#4 Josip.

Josip.

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 392 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9, ED9

Posted 25 February 2020 - 15:52

Probaj zarotirati felge, prednje i zadnje. 


  • 0
q6uOmG2.jpg

#5 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,315 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 25 February 2020 - 20:44

A buka jel nestala kad si stavio nove diskove i pločice? Kakvi su zadnji diskovi? Ako se ne varam znaju i glavčine(prednje)zezat na accordima. Trešnja može biti i zbog ostalih komponenti: letva,spone,vilice,ramena itd mogu imati lufta.


Edited by Ivan Type S, 25 February 2020 - 20:45.

  • 0

#6 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 26 February 2020 - 01:29

A buka jel nestala kad si stavio nove diskove i pločice? Kakvi su zadnji diskovi? Ako se ne varam znaju i glavčine(prednje)zezat na accordima. Trešnja može biti i zbog ostalih komponenti: letva,spone,vilice,ramena itd mogu imati lufta.

 

 

Pozdrav!

 

Na CL7 Accordu mi kod kočenja s nešto većih brzina lagano trese volan, nešto malo i pedala kočnice, a najizraženija od svega je buka koja se tada čuje.

 

Prednji diskovi su tokareni 2 puta, pa na kraju promijenjene prednje pločice i diskovi, ali nije pomoglo.

Ima li netko ideju šta bi moglo biti u pitanju?

 

Unaprijed hvala!

Zašto nešto cijediti  beskonačno?? Dva puta tokariti diskove? Ja sam svoje originalne prednje i zadnje kao i pločice bacio na 240.000 i stavio sve novo. Dijelovi (diskovi i pločice) su ABE iz INTECARSA, ok, možete se smijati u pljuvati me kao oni sa FB, ali meni to ne smeta. To je bilo prije 2 godine kada sam stavio ABE iz Intercarsa, danas auto ima 270.000km ,ne škrpi ništa niti po suncu niti po kiši, a ti diskovi i pločice od prva dana nisu niti pisnuli, dok  je moji kolegaa u njegov AUDI A6 AVANT 3.0 TDI stavio od  5.000Kn mislim ZIMMERMAN ili tako nešto skupo, i nakon tri mjeseca sve trese i cvili kao da se auto hoće raspasti. Inače moj ACCORD sa tim ABE (VI se smijete koliko želite), koči kao lud, ako netko želi provjeru neka dođe u RI, pa idemo na vandredni tehnički i vidjet ćete sami na valjcima kako koči auto koji ima diskove i pločice od 1000Kn, starost auta  17 godina, kilometara 270+tkm,....... Pametnome dosta


  • 0
First Man Then Machine

#7 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 26 February 2020 - 07:10

Rotiranje kotaca ne bi pomoglo jer isti problem postoji i na ljetnom i na zimskom setu (s razlicitim felgama).

Diskovi su tokareni, pa onda i mijenjani zajedno s plocicama upravo zbog te buke i vibracija. Dakle ne bi trebalo biti do prednjih kocnica. Itanje je do cega jos moze biti?
Od elemenata ovjesa, mehanicar mi kaze da su selen blokovi pomalo za zamjenu, pa mozda do toga? Mozsa zadnji diskovi/ plocice? Iako izgledaju u redu sad vec imaju nesto kilometara... je li imao netko takva iskustva?

I hvala svima na odgovoru!
Sad sam vidio da nisam odgovorio Ivanu: na zalost sa stavljanjem novih diskova i olocica buka nije nestala.
  • 0

#8 Dolac

Dolac

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • Location:Primošten
  • Vozilo:Civic ED7 1.6i-16

Posted 26 February 2020 - 20:02

glavčine? možda su one krivaste. ja sam ima taj problem


  • 0

#9 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 471 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 26 February 2020 - 22:33

provjeri zadnje diskove..u vožnji lagano poteži ručnu i slušaj..znaju se i zadnji diskovi čuti a zvuk se prenosi naprijed...ako nisu zadnji diskovi problem mogu raditi i same gume..naročito zimske...zarotiraj ih..


Edited by Bobo2411, 26 February 2020 - 22:34.

  • 0

#10 vvvvvvvvtec

vvvvvvvvtec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Vozilo:Honda Accord

Posted 27 February 2020 - 23:01

provjeri zadnje diskove..u vožnji lagano poteži ručnu i slušaj..znaju se i zadnji diskovi čuti a zvuk se prenosi naprijed...ako nisu zadnji diskovi problem mogu raditi i same gume..naročito zimske...zarotiraj ih..

Ne mogu vjerovati da se sam nisam sjetio ovog s potezanjem ručne! Da, čuje se na potezanje ručne, dakle zadnji diskovi/pločice su problem.

 

Hvala svima, a posebno Bobi!


  • 0

#11 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 28 February 2020 - 23:23

Ne mogu vjerovati da se sam nisam sjetio ovog s potezanjem ručne! Da, čuje se na potezanje ručne, dakle zadnji diskovi/pločice su problem.

 

Hvala svima, a posebno Bobi!

Evo vidiiš da se sve lagano riješi, da nema naših pametnih HONDAŠA ACCORISTA, bili bi u banani, pa ovo pa ono, kad ono nešto full jednostavno, Ručna! Ne bih se toga sjetio NIKADA, ali čovjek i magarac znaju više od čovjeka, kažu stari ljudi. Evo ,riješio si za đabe problem ,plati BOBI pivo, čevape, jer što je bitnije od svega : SUPPORT ili ti podrška i to od nekog tko zna. Svaka čast. Još malo da maletretiram dečke ovdje:

Joj ljudi moji kako sam ja zadovoljan sa svojim ACCORDOM, 2003 godina, 270+tkm (plin LANDIRENZO), žena samo po gradu i po rupama, pali, gasi, stani, kreni (dnevno samo 15km se vozi, ali zato samo kratke relacije) , ne mogu vjerovati da taj auto i radi i radi i radi i pali na pola zuba svaki dan, a skoro sve  (osim nekog potrošnog materijala je orignal) i radi i radi, ali sve radi : elektronika, elektrika, svi senzori, stvarno ne znam što reći : 270tkm grada je samo 10% autoputa : 10km po gradu je kao 100km po autoputu, znači 270tkm po gradu je kao da sam prešao DVA I POL MILIONA po autoputu, i dalje je sve origigi : počinimo od rezervara : Pumpa benze - origigi, cijevi benze-origigi, Injektori-origigi, Bobine-TRI origigi, jedna od AUTOKREŠO (170Kn), lanac-origigi, centralina+centralina plina - origigi, ležajevi prednji-origigi, ovjes prednji - origigi, ovjes zadnji - origigi, amortizeri - origigi, HONDA Sport Suspension (17godina)- origigi, Felge 17"-origigi,alternator-origigi, klima-origigi (nikad servisirana.porez za budale), anlaser-origigi. servo pumpa-origigi, karoserija-origigi (prvi lak INDIGO BLUE PERLA),  vrata-origigi, centralno daljinsko sa alarmom -origigi, šajbe-origigi, unutrašnjost-origigi, svi podizači stakala - origigi, senzor kiše-origigi,  svjetla (xenon) nije origig ali rade već 10 godina bez greške. Nema nikakvih cvrčaka  u gradskoj vožnji po rupama, auto put da ne govorim ,kao u avionu, zadnji ležaji (INTERCARS), zadnja kliješta-reparacija ANGOR, ovo sve prije tri godine i dalje sve bešumo. Evo mislim da sam prošao cijeli auto, a ovaj auto može zamijeniti samo jedan, a to je : NAJPRODAVANIJI SUV NA SVIJETU (ZEMALJSKOJ KUGLI ),  A TO JE HONDA CR-V, moj odabir će biti 2014-2015 (autoscout, mobile.de, cca 15-17.000 Eur+UNOS sa recimo 50tkm)  isključivo sa 2.0 benzinskim motorom 155KS, i odma pravac BOYSKI  i plin (BOYSKI ima svoju sa 370tkm) bez ijednog kvara!!! Nikakvi trurbo benze me ne interesiraju, kako kažu kolege iz USA : THERE IS NO REPLACEMET FOR DISPLACEMET!!  i opet jednog dana ću kupiti isti VTEC ACUTATOR za 50USV OEM from ebay , i opet ču kupiti BOBINU kod autokreše za 170Kn i opet ću se voziti 300-400 tkm trouble FREE!!!


  • 0
First Man Then Machine

#12 Ivan Type S

Ivan Type S

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,315 posts
  • Location:Belišće
  • Vozilo:Accord Type S 2008 CU2. ex ATS 2007 Cl9

Posted 29 February 2020 - 22:35

Legenda si Kiki(Kristian).  Nekome si sigurno dosadio sa svojim accordom ha ha! Ali ja te razumijem ! Evo ja vozima accorde skoro 10 god prvo cl9 a sad Cu2! Ne radim puno km godišnje ali do sada ni na jednom nisam imao kvar! Nikad stao,nikad da neče upalit,nikad auspuh otišao! U 10 god samo promijenio jednu žarulju koja je riknila i to na trečem štopu na cl9! Samo potrošni materijal kočnice,ulje filteri i ostalo i samo gas! Čak pomalo dosadan auto uvijek isto ha ha. Kad se sjetim šta sam prije vozio Reno,Citroen i Opel,mislio sam da vozim dobre aute ali ljudi moji Honda je neki drugi svijet.

Zanimljivo ja isto u zadnje vrijeme gledam Crv od 2015 god! Ali kod nas na oglasima večinom dizeli 1.6 i poneki 2,2. A ja nikad nisam imao dizela i ne kužim pola stvari o kojima pišu tu na forumu; Dpf,regeneracija, Egr... Samo neki problemi sa čađavcima!  

Gledao sam i civica 1.5T ali ih nema baš! Moj Cu2 Type S je 2008 ima Cu accorda 2014,2015 benzinaca 2.4 ali nekako nebi jel to sam imao!

I da volio bih da mi buduči auto bude automatik! Nisu Ameri ludi pa svi voze automate! Po gradu milina lijevu nogu zaboravi nema trzanja pri startanju itd! 

Mislim da ima na njuški jedan Crv 2.4. To je vjerovatno modela za USA tržište.


Edited by Ivan Type S, 29 February 2020 - 22:47.

  • 0

#13 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 11 March 2020 - 23:41

Legenda si Kiki(Kristian).  Nekome si sigurno dosadio sa svojim accordom ha ha! Ali ja te razumijem ! Evo ja vozima accorde skoro 10 god prvo cl9 a sad Cu2! Ne radim puno km godišnje ali do sada ni na jednom nisam imao kvar! Nikad stao,nikad da neče upalit,nikad auspuh otišao! U 10 god samo promijenio jednu žarulju koja je riknila i to na trečem štopu na cl9! Samo potrošni materijal kočnice,ulje filteri i ostalo i samo gas! Čak pomalo dosadan auto uvijek isto ha ha. Kad se sjetim šta sam prije vozio Reno,Citroen i Opel,mislio sam da vozim dobre aute ali ljudi moji Honda je neki drugi svijet.

Zanimljivo ja isto u zadnje vrijeme gledam Crv od 2015 god! Ali kod nas na oglasima večinom dizeli 1.6 i poneki 2,2. A ja nikad nisam imao dizela i ne kužim pola stvari o kojima pišu tu na forumu; Dpf,regeneracija, Egr... Samo neki problemi sa čađavcima!  

Gledao sam i civica 1.5T ali ih nema baš! Moj Cu2 Type S je 2008 ima Cu accorda 2014,2015 benzinaca 2.4 ali nekako nebi jel to sam imao!

I da volio bih da mi buduči auto bude automatik! Nisu Ameri ludi pa svi voze automate! Po gradu milina lijevu nogu zaboravi nema trzanja pri startanju itd! 

Mislim da ima na njuški jedan Crv 2.4. To je vjerovatno modela za USA tržište.

Da, u pravi si, ako je  CR-V 2.4   onda je dovezen iz USA.  USA market CR-V only 2.4, EU market only 2.0 or 2.2D or 1.6D, no dizel HONDA in USA ili nigdje drugjde na svijetu, samo EU tržište,a dizel me ne zanima niti pod razno jer troši 8-9 litara dizela po Rijeci ,a to mi je skupo i to ne mogu plaitit, mogu platiti 9,5 litara plina po gradu Rijeci jer žena vozi ovako tih  15km  dnevno (Ja nisam sjeo u avog ACCORA zadnjih 25 dana) : Žena pali auto ujutro , napravi 5km, ugasi, pa opet upali nakon 2 sata, napravi 3km pa ugasi, pa nakon tri sata opet upali auto i napravi opet 1km, i nakon 5 sati, opet upali i napravi 7km i tako svaki dan. NE POSTOJI DIZEL KOJI MOŽE OVO IZDRŽATI PO GRADU a da ne crkne dvomašeni zamajac od milijon kuna, da ne krepa DPF od dva milijona Kuna da se ne zaštorpaju dizne od tri milijon Kuna, a sve to za  tri mjeseca ovakve vožnje. Dizel je super za trgovačke putnike i nekoga tko vozi velike ture, to je njegovo područje, nije za drndanje po gradu Ja sa LPG mogu u centar Parisa ispred EIFELOVOG tornja, a dizel može samo blizu 20km pa onda ili bus ili cipelcug. Da ne ne šalim evo činjenica : Francuska Vlada je prije 15 godina davala potiacije za kupnju dizela (reno, citroen, pežo), sada nakon DIESELGATE ta ista Francuska Vlada govori : RIJEŠITE SE DIZELA  i dajemo poticaje za PLIN ili HYBRID jer dizel je VELIKA LAŽ kaže Europska unija. Primjer : neki 1.6 dizel moderan motor, CO2 je 102grama, ali su skužili da kada sam regenerira u vožnji DPF da je onda emisija 1000-2000% veća jer izbacijue svu tu čađu van i još sa puno nafte koju je dodatno ubrizgao i podigao potrošnju, a svaki dizel auto je automatski programiram da čisti DPF svakih 300km prijeđenih, ako je po gradu i češće, a to su skužili ovi iz EU i još više nagazili ne dizele, znači CO2 od 102grama je laž, jer je sav ostatak pepela i čađi u DPF-u i onda kada se on čisti sve izbacuje van, ali samo  čađu jer pepel ne može izbaciti, kad se pepel napuni na 70% , onda moraš dati auto dati AUTOTIM u ZG i platiti  1500-2000Kn za skidanje i čišćenje DPF-a ako ga uspiju spasiti, ako ne onda kupi nov u RUTNIGU za 25.000Kn, tako stvari realno stoje. Meni se to ne isplati jer ja želim nešto drugo  a to je: HONDA K20/24 ENGINE koji  je predstavljen 2002 godine (2008 predstavljen R20, jedna bregasta 155KS, veći moment nešto malo) , svake godine HONDINA tvornica u Americi je napravila 12 milijona komada K20 motora (poslije i R20), a za 15 godina (zadnji CRV je 2017 sa R20 motorom i 155KS), znači 180 milijona motora kola po zemaljskoj kuglia dijelova ima koliko hoćeš i jako su jeftniji, a sam motor K20/24 je treći najpouzdaniji motor svih vremena. Pametnome dosta kako bi rekao. dr. Marušić

Jučer bio u na kavi sa čovjekom koji radi Italiji i vozi kamoinom aute od lizinga, ren-a-car itd... i kaže on da svi izbacuju dizele i da se više ne mogu kupovati novi , samo benzin-plin ili hybrid. SUZUKI, TOYOTA, mali FIAT-i ,LANCIE ALFE nema više dizela u ponudi, HONDA još gura malo jer joj je ostalo dosta 1.6 dizela pa uvaljuju u svašta, ali kada to rasporodaju gotova priča, jer ionaki od 2021 HONDA više neće raditi dizel motore, pa će potrošni matrijal za dizel HONDE biti još skuplji .

Zašto su dizne ili dvomašeni ili turbina skupe za HONDE? Zašto što se te dizne rade samo za EU, a EU je malo tržište, pa ih naprave 100 komada, a naši benzinski ubrigači su isti u svim HONDAMA na cijelom svijetu, pa su zato jeftini ali se nikad niti ne kvare FIAT je isto tako rekao da neće više imate dizela, a mislim da polako neće niti oni veliki igrači (AUDI, BMW, Mercedes) ,a možda sam se i prevario.


Edited by Kristian, 12 March 2020 - 00:02.

  • 0
First Man Then Machine

#14 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 471 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 12 March 2020 - 19:34

Da, u pravi si, ako je  CR-V 2.4   onda je dovezen iz USA.  USA market CR-V only 2.4, EU market only 2.0 or 2.2D or 1.6D, no dizel HONDA in USA ili nigdje drugjde na svijetu, samo EU tržište,a dizel me ne zanima niti pod razno jer troši 8-9 litara dizela po Rijeci ,a to mi je skupo i to ne mogu plaitit, mogu platiti 9,5 litara plina po gradu Rijeci jer žena vozi ovako tih  15km  dnevno (Ja nisam sjeo u avog ACCORA zadnjih 25 dana) : Žena pali auto ujutro , napravi 5km, ugasi, pa opet upali nakon 2 sata, napravi 3km pa ugasi, pa nakon tri sata opet upali auto i napravi opet 1km, i nakon 5 sati, opet upali i napravi 7km i tako svaki dan. NE POSTOJI DIZEL KOJI MOŽE OVO IZDRŽATI PO GRADU a da ne crkne dvomašeni zamajac od milijon kuna, da ne krepa DPF od dva milijona Kuna da se ne zaštorpaju dizne od tri milijon Kuna, a sve to za  tri mjeseca ovakve vožnje. Dizel je super za trgovačke putnike i nekoga tko vozi velike ture, to je njegovo područje, nije za drndanje po gradu Ja sa LPG mogu u centar Parisa ispred EIFELOVOG tornja, a dizel može samo blizu 20km pa onda ili bus ili cipelcug. Da ne ne šalim evo činjenica : Francuska Vlada je prije 15 godina davala potiacije za kupnju dizela (reno, citroen, pežo), sada nakon DIESELGATE ta ista Francuska Vlada govori : RIJEŠITE SE DIZELA  i dajemo poticaje za PLIN ili HYBRID jer dizel je VELIKA LAŽ kaže Europska unija. Primjer : neki 1.6 dizel moderan motor, CO2 je 102grama, ali su skužili da kada sam regenerira u vožnji DPF da je onda emisija 1000-2000% veća jer izbacijue svu tu čađu van i još sa puno nafte koju je dodatno ubrizgao i podigao potrošnju, a svaki dizel auto je automatski programiram da čisti DPF svakih 300km prijeđenih, ako je po gradu i češće, a to su skužili ovi iz EU i još više nagazili ne dizele, znači CO2 od 102grama je laž, jer je sav ostatak pepela i čađi u DPF-u i onda kada se on čisti sve izbacuje van, ali samo  čađu jer pepel ne može izbaciti, kad se pepel napuni na 70% , onda moraš dati auto dati AUTOTIM u ZG i platiti  1500-2000Kn za skidanje i čišćenje DPF-a ako ga uspiju spasiti, ako ne onda kupi nov u RUTNIGU za 25.000Kn, tako stvari realno stoje. Meni se to ne isplati jer ja želim nešto drugo  a to je: HONDA K20/24 ENGINE koji  je predstavljen 2002 godine (2008 predstavljen R20, jedna bregasta 155KS, veći moment nešto malo) , svake godine HONDINA tvornica u Americi je napravila 12 milijona komada K20 motora (poslije i R20), a za 15 godina (zadnji CRV je 2017 sa R20 motorom i 155KS), znači 180 milijona motora kola po zemaljskoj kuglia dijelova ima koliko hoćeš i jako su jeftniji, a sam motor K20/24 je treći najpouzdaniji motor svih vremena. Pametnome dosta kako bi rekao. dr. Marušić

Jučer bio u na kavi sa čovjekom koji radi Italiji i vozi kamoinom aute od lizinga, ren-a-car itd... i kaže on da svi izbacuju dizele i da se više ne mogu kupovati novi , samo benzin-plin ili hybrid. SUZUKI, TOYOTA, mali FIAT-i ,LANCIE ALFE nema više dizela u ponudi, HONDA još gura malo jer joj je ostalo dosta 1.6 dizela pa uvaljuju u svašta, ali kada to rasporodaju gotova priča, jer ionaki od 2021 HONDA više neće raditi dizel motore, pa će potrošni matrijal za dizel HONDE biti još skuplji .

Zašto su dizne ili dvomašeni ili turbina skupe za HONDE? Zašto što se te dizne rade samo za EU, a EU je malo tržište, pa ih naprave 100 komada, a naši benzinski ubrigači su isti u svim HONDAMA na cijelom svijetu, pa su zato jeftini ali se nikad niti ne kvare FIAT je isto tako rekao da neće više imate dizela, a mislim da polako neće niti oni veliki igrači (AUDI, BMW, Mercedes) ,a možda sam se i preva

Kiki kiki...ajd popi tabletu za smirenje.....prvo dizeli nikada neće nestati jer je njihova iskoristivost u odnosu na benzin prevelika a struja nikada neće moći zamjeniti radne strojeve velike kamione i sl...a izašla je nova tehnologija za dizele koja eliminira štete čestice skoro na nulu..druge stvari po kojima stalno kenjaš je dpf, dvomaseni zamašnjak i dizne...SVI NOVI TURBO BENZINCI a  i obični imaju dvomasene zamašnjake, skupe dizne i DPF filtere za benzince...tako da će postati isti kurac kao i dizeli....

padaš na fore o struji a polako istina izlazi na vidjelo..od skupih baterija do štetne proizvodnje koja je dozvoljena samo u kini.,..kao da je Kina na nekoj drugoj planeti...a svi govore o tome kako jako brzo više neće biti besplatnog punjenja električnog vozila i izračunali su da će biti ista cijena ili čak skuplje od trenutnih dizelaša.....a da ne pričam koliko jedan hybrid ili električni auto košta novi....sve je to nekome u interesu jer da se stvarno brinu za zdravlje planete onda bi nešto poduzeli u vezi zagađivanja aviona i brodova za koje je dokazano da su daleko najveći zagađivači na svijetu..jedina stvar u kojoj si u pravu je da za tvoju tj vožnju tvoje žene nije dizel...


  • 0

#15 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 874 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 13 March 2020 - 19:46

Kiki kiki...ajd popi tabletu za smirenje.....prvo dizeli nikada neće nestati jer je njihova iskoristivost u odnosu na benzin prevelika a struja nikada neće moći zamjeniti radne strojeve velike kamione i sl...a izašla je nova tehnologija za dizele koja eliminira štete čestice skoro na nulu..druge stvari po kojima stalno kenjaš je dpf, dvomaseni zamašnjak i dizne...SVI NOVI TURBO BENZINCI a  i obični imaju dvomasene zamašnjake, skupe dizne i DPF filtere za benzince...tako da će postati isti kurac kao i dizeli....

padaš na fore o struji a polako istina izlazi na vidjelo..od skupih baterija do štetne proizvodnje koja je dozvoljena samo u kini.,..kao da je Kina na nekoj drugoj planeti...a svi govore o tome kako jako brzo više neće biti besplatnog punjenja električnog vozila i izračunali su da će biti ista cijena ili čak skuplje od trenutnih dizelaša.....a da ne pričam koliko jedan hybrid ili električni auto košta novi....sve je to nekome u interesu jer da se stvarno brinu za zdravlje planete onda bi nešto poduzeli u vezi zagađivanja aviona i brodova za koje je dokazano da su daleko najveći zagađivači na svijetu..jedina stvar u kojoj si u pravu je da za tvoju tj vožnju tvoje žene nije dizel...

Sve kužim što si napisao. Imaš video na youtube, da  šleperi od 50tona, umjesto dizela prerađeni na Zemni plin (CNG), tankaju ih tamo negdjge u Hamburgu, Rotterdamu i po eupori razvoze robu , mislim da je video od DW televizije. Iskoristivost dizela je veća jer je veča samo zbog jedne stvari, a to je moment (sila x krak, dizel ima veću kompresiju i veću klipnjaču, tj. veči krak), ali dizel ima manju ogrjevnu vrijednost od benzina (strojarski fakultet, gornja i donja ogrijevna vrijednost goriva, učio još u srednjoj školi davne 1992. godine. Ovako , SMEĆE KOJE SE ZOVE TUBRO BENZINAC, me ne zanima niti da mi daju besplatno, zanima me samo VELIKA KUBIKAŽA benzica, 2.0 ili 2.4 lili više i PLIN.ili ZEMNI plin (imaš FIATE sa tvorničkim ugrađenim CNG plinom).

Nusprodukt nafte (LPG) koji je više od 60 godina bio spaljivan na jednom dimnjaku KOKSARE BAKAR ( koja ne postoji već 20 godina), jer ga nisu imali kome prodati (malo ljudi vozilo na plin prije 25-20godina)  , ali je LPG kao produkt destilacije nafte bio besplatan proizvod (frakcije nafte, donje frakcije teška nafta, srednje frakcije DIZEL, gornje frakcije BENZIN a nusprodkut je bio LPG ili ti LIQUID PETROLIM GAS).

LPG naš auto plin, je nuspoizvod koji nastaje destilacijom CRUDE OIL, one sirove nafte, diretno iz zemlje izvađene, pa destilacija u rafinerijama, pa dobivate, DIZEL, BENZIN, KEROZIN (AIRCRAFT FUEL),  MOTORNO ULJE (INA), svašta nešto, NAFTA je crno ZLATO!!! To barem znamo. Vidim da si jako informiran i to poštujem i potvrđujem tvoje tvrdnje : Električni automobili-LAŽ, Turbo benzinci - SMEĆE, tj. kvarovi na turbo benzicu koštaju i kao da staviš novu bateriju u 100% električni automobil. NPR. Baterija za RENULT ZOE košta 10.000 EUR, tko to može plaititi?????????? TESLA AUTO 15-20.000 USD!!!!!!!!!! O čemu pričamo!!! Evo nekih dokaza u vezi dizela: Čovjek koji živi 25 km od Štugarda bio kod mene prije mjesec dana, kaže ovako : JEBEM TI GOLF?? Pitam ja zašto? Kaže on: Imam GOLF VIII, 1.6 TDI, Euro 6, ove godine smijem u ŠTUGARD, druge godnine (2021) više ne smije, ako me nađu blizu centra grada, dobit ću kazni 150Eur, evo čisto jedno jedno iskustvo. Sve je marketing!!! Da, baterije su kancerogene, i rade se od LITIJA, kojeg nema beskonačno, tako da mislim da će se industrija okrenuti natrag na DIZEL, BENZIN. Znam i to da sveučilište u USA radi na nekim diznama za dizele koje će omogućiti potpuno izgaranje dizela, ali o tom potom. Malo kemije: Zrak koji udišemo ima: 78%dušika (N) i 20% kisika (O), ostalo su neku drugi plinovi (1%). DIZEL kada usiše taj zrak i ima kompresijsko paljenje (bez svječice) ima jako puno NOx, tj. tog dušika koji nije sagorio, zato su izmišljeni DPF, SCR i AD BLUE da bi taj nesagoreni dušik NOx koji je kancerogen držali na full minimumu, ali nakon par stotina km taj DPF, SCR se mora raščistiti, jer ne može držati beskonačno nesagoreni dušik. Ovdje je stvar u Dušiku (N) a ne Kisiku (O). Nisam kemičar malo njih pitaj, ali to je cijela priča oko dizela, Ne volim DIZEL jer su dijelovi jako skupi, a niti nikave HYBRIDE jer on troši malo benzina samo po gradu, a kada ga vozis 140 km/h po autoputu onda troši 9-10 litara jer je benzinski motor slabiji pa se mora dodatno naprezati. Primjer: ZAGREB EKO TAXI prodaje sve TOYOTE PRIUS ili mijenja za druge aute sa LPG, pa se javi ako te zanima, mene ne zaninma.

Zadnjih 20godina govorim : ČIM FORMULA 1 BUDE NA DIZEL ODMAH KUPUJEM DIZELA, ali to se još nije desilo, tako da nisam kupio dizela, ali čim FORMULA1 pređe na dizel, prvi je moj! TKO ČEKA TAJ I DOČEKA..

Zadnja rečenica: dr. Željko Marušić davnih 70'tih testirao prvi BMW serie 5 sa rednim 6 cilindara 2.0   benzincem i 4. brzine i rekao je : PRAVI MUŠKI AUTO : 2. 100, 3. 150 4. 200km/h. Moj ide 2. 110km/h, 3. 160km/h, 4.200km/h , dizelski krševi koji ne mogu u 2. brzini 110km/h me ne zanimaju, mogu imati 1000 konja ali ako u 2. brzini ne mogu ići 110 to me ne zanima. probao ih 100 komada niti jedan ne ide u 2. 110, tj .me može niti 90 jedva 85 kako koji, mogu se čipati do boli ,ali to je onda prevara. Onda ću i ja staviti TURBO KIT, pa stanimo na crtu.


Edited by Kristian, 15 March 2020 - 22:24.

  • 0
First Man Then Machine


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users