Jump to content


Photo

FRV 2.2 CTDI


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 sHark

sHark

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • Location:Šibenik-Split-Šibenik-Split....
  • Vozilo:Accord Type S '03., Prelude BB1 '93., Civic 1300 SL '81., Toyota Corolla E12 TS '05., Mazda RX-7 GSL-SE '80.

Posted 25 June 2020 - 21:30

Pozdrav svima, odavno se nismo čuli!

 

Kako sam došao do toga da mi treba više sjedala u autu  :smilieDJ: tako sam se odlučio kupit FR-V. I kupio sam jednog lijepog crnog...a po prvi put u životu DIZELA!

E sad, pitanje...kako je najbolje vozit Hondin turbodizel? Koji okretaji - vezano za trajnost motora, ne za potrošnju... Eto, ako ko ima savjet iz prve ruke (a znam da ima ekipe koja ima 2.2CTDI u Civicu ili Accordu), bio bih zahvalan.

 

I da, i dalje su ATS i Prelude VTI u pogonu.  :vala_02:


  • 0
Nakon CRX-a više ništa nije bilo isto...

#2 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 879 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 26 June 2020 - 22:57

Evo samo iskustvo mog oca (ASTRA 1.7 CDTI), vozio stalno na 1500-2000 i stalno problemi sa EGR/DPF, pa lampice ove pa one , pa SAFE MODE ,što zna stari čovjek? Uzme knjižicu (uputstvo) i pročita kada je ta i ta greška otiđite na autoput i vozite na najmanje 2700 okr/min dok se lampice ne pogase.

Kaže stari da ga sada vozi od 2500 do 3000 okr/min i da se više ništa ne pali od lampica, ali sada da više troši

DIZEL:  Vozi do 2500-2600 pa veća brzina, pa se neće (barem se ne bi trebao zaštopavati), pa neće biti frke.

Svi voze na 1500-1700 kao malo troši i samo začepljuju auto bez veze, pusti ga da diše i služit će.

Moj benzinac/plinaš je u režimu 4500-6000 pa se nikad niti jedna lampica nije upalila od ničega, a tek mu je 18 godina.

Ako se dizela stišče do 3000 okr da se ne začepi onda i troši.

Po autoputu da imam dizela, ne bi išao ispod 2300 okr, jednostavno mora DISAT, mora izgorjevat tu čadu.


Edited by Kristian, 26 June 2020 - 23:04.

  • 0
First Man Then Machine

#3 domy_os

domy_os

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 61 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Civic 9th Gen 1.6 i-DTEC Lifestyle

Posted 27 June 2020 - 15:14

Kad je jako hladno, izbjegavaj stiskati papučicu do kraja i preko 2500 rpm. Kad se ugrije, onda se možeš opustiti i razvući ga do 3500 rpm, poslije nema smisla jer se dere, a ne ide. Nastoj voziti u području najboljeg okretnog momenta, najčešće oko 1900-2000 rpm, ne ispod. Tu motor optimalno radi i spreman je za pretjecanja. Kod jačih ubrzanja mijenjaš na 3000-3500 rpm tako da kad prebaciš u sljedeću brzinu motor bude na cca 2000 rpm i opet spreman za daljnje ubrzanje. Nakon žešće vožnje ga nemoj odmah gasiti nego pusti da se turbina malo ohladi, bilo par minuta lagane vožnje ili lera na parkingu. Izbjegavaj naganjanje između semafora i naglo prebacivanje brzina jer to ubija kvačilo i zamašnjak, pogotovo na dizelu koji ima jači moment.

 

Ne znam kakvi su kod tebe omjeri, ali svog Civica u normanoj vožnji vozim u trećoj do 60 km/h, u četvrtoj do 80 km/h, u petoj do 110 km/h i šesta mi praktički bude samo za autocestu. Moj prosječno troši 5.42 litre, a ne štedim ga uopće. Najniža mi je bila 4,48, najviša 7,51 litru. Ne ganjam se među semaforima, ali zato redovno vozim unutar tolerancije, pretičem čim netko vozi sporije od mene i nikad nije ispod 1800 rpm. DPF mi uredno radi, zacrnjenje na posljednjem tehničkom je bilo 0,00.


  • 0

#4 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 29 June 2020 - 19:41

Pozdrav svima, odavno se nismo čuli!

 

Kako sam došao do toga da mi treba više sjedala u autu  :smilieDJ: tako sam se odlučio kupit FR-V. I kupio sam jednog lijepog crnog...a po prvi put u životu DIZELA!

E sad, pitanje...kako je najbolje vozit Hondin turbodizel? Koji okretaji - vezano za trajnost motora, ne za potrošnju... Eto, ako ko ima savjet iz prve ruke (a znam da ima ekipe koja ima 2.2CTDI u Civicu ili Accordu), bio bih zahvalan.

 

I da, i dalje su ATS i Prelude VTI u pogonu.  :vala_02:

ako je cdti onda nemaš dpf filter i možeš voziti auto kako god hočeš..ne ga stiskati kad je hladan i ako se natjeravaš ne odmah gasiti auto..pričekati 20-30 sec da se ohladi, redovito mijenjati kvalitetno ulje i nemaš nikavih problema..


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users