Jump to content


Photo

civic EJ 9 kod ključa lampica


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 accordst

accordst

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 posts
  • Location:split
  • Vozilo:accord type s

Posted 29 October 2020 - 19:29

Na civicu 6 gen 1.4 55kw 1997.g. dešava se da trebam nekoliko puta okrenuti ključ u kontakt bravi prije nego kompjuter očita kod ključa,nekada se desi da očita pri

prvom pokušaju,al uglavnom treba nekoliko puta okrenuti ključ prije nego li auto upali.

Znači kad stavim ključ u bravu i okrenem ga zelena lampica sa ključem treperi što znači da nije očitan kod ključa i motor  se ne pokrene(znači nema  "verglanja" ).

Iz par pokušaja kad se zelena lampica sa ključem lampica izgasi upali normalno

Ključevi su provjereni i oni su OK.

Probao sam zamjeniti plastični prsten oko kontakt brave koji čita kod ključa sa drugim prstenom (sa ispravnog auta) i opet isto kao i sa mojim,pa pretpostavljam da nije do njega.

U servisu koji se time bavi su sa ECU-a skinuli chip koji čita kod ključa i upozorili me da će mi svjetliti lampica motora dok ne nabavim imobilizer chip koji se ugradi i onda lampica motore više ne gori. ,ali da će auto paliti normalno jer više ne treba čitati kod sa ključa.

Međutim nakon što su to uradili dešava se opet isto ,dakle nekad upali iz prvog pokušaja ,al uglavnom treba više puta okretati ključ dok se lampica sa zelenim ključem na inst. tabli ne ugasi i onda auto normalno upali.

Zna li neko o čemu bi se moglo raditi,jer mislim da mi je zadnja opcija kupiti rabljeni ECU,imobilizer i prsten oko brave pa u kompletu sve zamjeniti.

 

Hvala unaprijed na savjetu.

 


  • 0

#2 poison

poison

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:CBF600, civic 4g

Posted 29 October 2020 - 20:24

Auto vergla ali ne upali, ili nece uopce vergla?
Kada skines kod kljuc, znaci doslovno otvoris ecu i prstom otkines plocicu s ecua auto normalno pali ali svijetli check engine, naravno greska immobilizera, nema sanse da ti nakon toga radi probleme s kodom.
  • 0

#3 Josip.

Josip.

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 405 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9, ED9

Posted 29 October 2020 - 20:27

Ne vergla uopće.


  • 0
q6uOmG2.jpg

#4 poison

poison

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:CBF600, civic 4g

Posted 29 October 2020 - 21:32

Vidim i ja sad gore da pise da ne vergla. Za pocetak bi probao ukratko zicom ispod haube dovesti plus na automat alanasera gdje ide inace s brave, istikati i jednostavno stopicu s konektora i ubosti komad zice s stopicom i kad taknes plus vergla i vidjeti dal bez obzira na lampicu uvijek upali. Ako je to slucaj i pali vjerojatno ces morati brikati 2 krajnja kontakta na immo boxu ispod volana ali za to bih trebao pogledati shemu, ovo je na prvu iz glave. Prvo utvrdi ovo s zicom dal upali svaki put kad ga verglas

Edited by poison, 29 October 2020 - 21:33.

  • 0

#5 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 489 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011

Posted 29 October 2020 - 23:18

nije mi jasno ako su maknuli da ne treba kod ključa zašto trebaš čekati da se zelena lampica ugasi?


  • 0

#6 poison

poison

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:CBF600, civic 4g

Posted 30 October 2020 - 07:54

nije mi jasno ako su maknuli da ne treba kod ključa zašto trebaš čekati da se zelena lampica ugasi?

Par puta sam skidao kod, doduse nikad zbog problema s njim nego uglavnom zbog promjene ecua ili promjene motorne instalacije u sklopu s ecuom, recimo prelaz sa SPFI na MPFI od d15z6,pa cak i prijelaz na OBD1 i kod uvijek ostane funkcionalan odnosno lampica svijetli ukoliko ne eliminiras immo box. Razlog za to je sto citanje samog koda iz kljuca,antena i lampica su spojene na immo box i on u biti signalizira dali je ocitao kod i usporeduje ga s kodom u ecu, e sada ukoliko s brave zica prema alnaseru ide preko immo boxa desavat ce se ovakav problem s verglanjem.
  • 0

#7 accordst

accordst

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 posts
  • Location:split
  • Vozilo:accord type s

Posted 30 October 2020 - 12:58

Vidim i ja sad gore da pise da ne vergla. Za pocetak bi probao ukratko zicom ispod haube dovesti plus na automat alanasera gdje ide inace s brave, istikati i jednostavno stopicu s konektora i ubosti komad zice s stopicom i kad taknes plus vergla i vidjeti dal bez obzira na lampicu uvijek upali. Ako je to slucaj i pali vjerojatno ces morati brikati 2 krajnja kontakta na immo boxu ispod volana ali za to bih trebao pogledati shemu, ovo je na prvu iz glave. Prvo utvrdi ovo s zicom dal upali svaki put kad ga verglas

Još se nije desilo da je zaverglao ,a da nije upalio- znači upali "na zub",al samo kad pročita kod ključa tj. kad se zelena lampica sa ključem na inst. tsbli izgasi


nije mi jasno ako su maknuli da ne treba kod ključa zašto trebaš čekati da se zelena lampica ugasi?

Rekli su mi da su ga maknuli i da mi je OBD u funkciji da će očitavati sve eventualne greške motora normalno,al da će mi dok ne nabavim čip "varalicu" goriti lampica motora,međutim

sve je kao i prije


  • 0

#8 accordst

accordst

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 posts
  • Location:split
  • Vozilo:accord type s

Posted 30 October 2020 - 13:18

Ne vergla uopće.

Mislio sam na " dugotrajnije verglanje" pa da nakon verglanja ne upali,al ne radi se o tome nego,znači kad se lampica ključa izgasi ,a za to je potrebno par puta okretati ključ tj. davati kontakt

auto pali "na zub" ,znači hoće li upaliti ovisi samo o tome da li je pročitao kod ključa tj. da se izgasi zelena lampica ključa.

Rijetko, al se desi da sjednem u auto i okrenem ključ i najnormalnije upali,odvezem se a slijedeći puta moram okretati ključ 10-ak puta i tek onda upali,

Da vas ne buni ponovit ću to što ja okrećem ključ 10-ak puta ne znači da auto "vergla" 10 puta jer bi tako odavno ispraznio akumulator,znači tih 10 puta se ništa ne desi osim što se pale kao i uvjek lampice na inst. tabli,a onog trenutka kad se zelena sa ključem izgasi auto pali " na zub"-nadam se da je sada jasno o čemu se radi.

 

Još prije probao sam i ono klasično dati kontakt,u drugu brzinu i "na guranje" međutim dok se zelena lampica sa ključem ne izgasi možeš gurati tri dana :)

Znači hebe ga to što ne upali dok ne pročita kod ključa.Skidanje čipa sa ECU-a nije dalo rezultata, pa mi nije ništa jasno ,a ni majstoru očito.


  • 0

#9 poison

poison

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:CBF600, civic 4g

Posted 30 October 2020 - 19:48

Imas li volje skinuti poklopac s ecu, 4 vide i slikati? Znaci ne gori ti check engine stalno?
  • 0

#10 accordst

accordst

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 posts
  • Location:split
  • Vozilo:accord type s

Posted 01 November 2020 - 23:46

Hvala svima na dobroj volji da savjetom pomognu.

Stavljen je drugi ECU i imobilizator (jer moraju biti "upareni") i prsten(koji ide oko brave) s ključem i problem je rješen.

Problem je pravio ili ECU ili imobilizator,jer na onaj plastični prsten oko brave sam odmah posumnjao i probao s drugim ,ali se ništa nije promjenilo,dok nisam probao s drugim ECU-om i imobilizatorom.

E, sada do čega je bilo od njih dvoje ne mogu reći jer pošto moraju biti upareni treba ih istovremeno zamjeniti,kad su oboje zmjenjeni zelena lampica sa ključem se gasila pri prvom davanju kontakta,kako i treba i sada je sve OK.


Edited by accordst, 01 November 2020 - 23:52.

  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users