Jump to content


Photo

Check Engine, samo na plinu!


  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#1 Nenad

Nenad

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 2 posts
  • Vozilo:Honda Civic Coupe 1.6i SR D16Y8

Posted 20 September 2008 - 11:33

Pozdrav svima! Pre malo vise od mesec dana sam postao ponosni vlasnih Honde Civic 1.6i SR, u pitanju je motor D16Y8. Odmah da napomenem da je u pitanju obican venturi sistem. Od pre par dana je pocela da mi se pali "check engine" lampica i to iskljucivo prilikom voznje na plin. Auto normalno pali ali posle nekih 10ak minuta voznje lampica se pali i to svaki put dok je na leru,odnosno dok stojim na semaforu i sl. Inace ler mu je na nekih 800-850rpm...e sad...primetio sam da prilikom svakog usporavanja, odnosno stajanja, ler malo zastane na nekih 1300-1400 i posle par sekundi se spusta na normalno stanje. Nakon nekog vremena se pali se "check" i ler skace na konstantnih 1500rpm. Nakon toga cak i kada prebacim na benznin, situacija ostaje ista, dok se to nikada ne desava ukoliko vozim iskljucivo na benz. Ono sto sam ja uradio je sledece: 1. Resetovao ECU (nije pomoglo). 2. Ocistio leptir usisa (u konkretnom problemu, nije pomoglo). 3. Ocistio motor ler gasa (takodje, nije pomoglo). 4. Stelovao smesu (nije pomoglo osim sto mi se ucinilo da se "check" javljao malo kasnije u toku voznje). I naravno posle svake od navedenih radnji sam resetovao ECU. Nakon toga sam isao redom da vidim sta je. Prvo sam skinuo konektor sa lambda sonde, upalio i naravno CEL lampica se odmah upalila i problem je i dalje postojao. Vratio sam sondu..pa skinuo konektor sa motora ler gasa i sve je doslo na svoje mesto. E sad...ne bih ja ni postavljao pitanja da sutradan nisam ocitao kodove gresaka....kod 17?! Inace je to VSS, odnosno senzor brzine. Obrtomer kao i brzinomer rade normalno...i ne vidim kako bih senzor brzine mogao da prouzrokuje problem sa lerom? Da ja kojim slucajem nisam pogresno ocitao? Da to nisu mozda dve greske 10 i 7? Ovako je blinkalo..kad sam dao kontakt islo je DUGO-----KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO? E sad..ako su to ipak dva koda, 10 i 7...stvari pocinju da budu logicne. Kod 10 je senzor temperature usisnog vazduha (IAT) dok je kod 7 senzor pozicije leptira (TP).
  • 0

#2 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 20 September 2008 - 12:03

Nakon toga cak i kada prebacim na benznin, situacija ostaje ista, dok se to nikada ne desava ukoliko vozim iskljucivo na benz.


s ovim si sve reka. problem je u plinu. kod servisera za plin i nek riješi problem
  • 0

#3 Nenad

Nenad

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 2 posts
  • Vozilo:Honda Civic Coupe 1.6i SR D16Y8

Posted 20 September 2008 - 12:08

Moja greska. Simptomi su isti kada vozim na benzin, ali se ne pali CEL.
  • 0

#4 chupa

chupa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,510 posts
  • Location:doma
  • Vozilo:Accord CU2 EXE 2.4, civic ED6 :)

Posted 25 September 2008 - 23:07

po meni je banana ipak u lambda sondi, probaj posudit od nekog sa istog motora i isprobat, i kolko si prošo na plinu sve skupa dok ti se to nije počelo javljat
  • 0

#5 NITRO

NITRO

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Location:POPOVAČA ZAGREB ČAKOVEC
  • Vozilo:civic 1.3

Posted 26 September 2008 - 11:16

Pozdrav svima! Pre malo vise od mesec dana sam postao ponosni vlasnih Honde Civic 1.6i SR, u pitanju je motor D16Y8. Odmah da napomenem da je u pitanju obican venturi sistem. Od pre par dana je pocela da mi se pali "check engine" lampica i to iskljucivo prilikom voznje na plin. Auto normalno pali ali posle nekih 10ak minuta voznje lampica se pali i to svaki put dok je na leru,odnosno dok stojim na semaforu i sl. Inace ler mu je na nekih 800-850rpm...e sad...primetio sam da prilikom svakog usporavanja, odnosno stajanja, ler malo zastane na nekih 1300-1400 i posle par sekundi se spusta na normalno stanje. Nakon nekog vremena se pali se "check" i ler skace na konstantnih 1500rpm. Nakon toga cak i kada prebacim na benznin, situacija ostaje ista, dok se to nikada ne desava ukoliko vozim iskljucivo na benz. Ono sto sam ja uradio je sledece:

1. Resetovao ECU (nije pomoglo).
2. Ocistio leptir usisa (u konkretnom problemu, nije pomoglo).
3. Ocistio motor ler gasa (takodje, nije pomoglo).
4. Stelovao smesu (nije pomoglo osim sto mi se ucinilo da se "check" javljao malo kasnije u toku voznje).
I naravno posle svake od navedenih radnji sam resetovao ECU.

Nakon toga sam isao redom da vidim sta je. Prvo sam skinuo konektor sa lambda sonde, upalio i naravno CEL lampica se odmah upalila i problem je i dalje postojao. Vratio sam sondu..pa skinuo konektor sa motora ler gasa i sve je doslo na svoje mesto. E sad...ne bih ja ni postavljao pitanja da sutradan nisam ocitao kodove gresaka....kod 17?! Inace je to VSS, odnosno senzor brzine. Obrtomer kao i brzinomer rade normalno...i ne vidim kako bih senzor brzine mogao da prouzrokuje problem sa lerom? Da ja kojim slucajem nisam pogresno ocitao? Da to nisu mozda dve greske 10 i 7? Ovako je blinkalo..kad sam dao kontakt islo je DUGO-----KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO? E sad..ako su to ipak dva koda, 10 i 7...stvari pocinju da budu logicne. Kod 10 je senzor temperature usisnog vazduha (IAT) dok je kod 7 senzor pozicije leptira (TP).



problem nastaje u tome šta lambda sonda i ecu nisu naučeni na nove vrijednosti i ,ecu dobija sasvim druge informacije i te se buni
eto
  • 0
swift GTi 91' sold CRX ed9 91 sold CRX del sol VTi 98' sold INTEGRA type RR 99' R.I.P. mazda 323 gt-R 93 sold CIVIC coupe 1.5 dx sold LEGEND 3.5 V6 00' sold civic 1.3,15.16 X3-4 sold ----------------------------------------- civic 1.3 :) racing del sol ESi A/T daily driver ------------------------------------------- Ako nočas vjesti jave............ da sam nestao bez traga........... smiri se ne plači od sreće......... moj pokvareni osmjeh dobro pogledaj! vidjet ćeš.... ĐUBRE KAO JA NE UMIRE!!!

#6 Dr.Migi

Dr.Migi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 posts
  • Location:Podravske Sesvete
  • Vozilo:Honda Civic Aerodeck B18C4 MVJ

Posted 10 November 2008 - 23:19

jesi to uspio riješiti???? meni se isto pali "check engine" lampica ,na početku samo na plin sada i na benzin, i kad se zapali više mi ni econo lampica ne radi.... i ne radi mi vtec kad se to dogodi isto ko i kod BožeBj na coupe-u
  • 0

#7 chupa

chupa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,510 posts
  • Location:doma
  • Vozilo:Accord CU2 EXE 2.4, civic ED6 :)

Posted 11 November 2008 - 08:20

jesi to uspio riješiti???? meni se isto pali "check engine" lampica ,na početku samo na plin sada i na benzin, i kad se zapali više mi ni econo lampica ne radi.... i ne radi mi vtec kad se to dogodi isto ko i kod BožeBj na coupe-u

kod tebe ide auto na plin vec 3 godine, potrebito stelanje ! i OČITAJ GREŠKU na kompu
  • 0

#8 Dr.Migi

Dr.Migi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 posts
  • Location:Podravske Sesvete
  • Vozilo:Honda Civic Aerodeck B18C4 MVJ

Posted 11 November 2008 - 23:13

taj plin kaj se ti majstori slagali neje nigda ni išel baš nekaj...i od navek je trzal na niže okretaje....a ova lampica mene ne brine tolko kolko me živcira to trzanje....i bil je naštelanju pred 1mj i ne ppomaže
  • 0

#9 chupa

chupa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,510 posts
  • Location:doma
  • Vozilo:Accord CU2 EXE 2.4, civic ED6 :)

Posted 12 November 2008 - 10:52

taj plin kaj se ti majstori slagali neje nigda ni išel baš nekaj...i od navek je trzal na niže okretaje....a ova lampica mene ne brine tolko kolko me živcira to trzanje....i bil je naštelanju pred 1mj i ne ppomaže

idi do KAZE u vtc, i nek ti on nastela ak ti je puno 100kn ja ti ih dam :), si ti ikad razmišljal o štelanju ventila, ipak je auto prešel preko 40tkm a ventili nisu naštelani, a vožnnjom na plin se interval štelanja povećava odnosno preporuča se svakih 10tkm d0 15tkm ;)
  • 0

#10 Dr.Migi

Dr.Migi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 posts
  • Location:Podravske Sesvete
  • Vozilo:Honda Civic Aerodeck B18C4 MVJ

Posted 12 November 2008 - 13:27

videl sem ja radove od kaze...i nebi fala k njemu..... a kolko put si ti ventile štelal i ko to dela kod nas????
  • 0

#11 chupa

chupa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,510 posts
  • Location:doma
  • Vozilo:Accord CU2 EXE 2.4, civic ED6 :)

Posted 12 November 2008 - 17:05

OFTOPICARIMO, imas pm na commf
  • 0

#12 sidewinder

sidewinder

    Newbie

  • Newbie
  • Pip
  • 7 posts
  • Vozilo:Honda Accord Type S

Posted 25 December 2008 - 15:36

i meni se događalo da je tresao motor, odnosno neujednačeno radio, u leru, a u vožnji i trzao, palio se chek engine itd. uglavnom da skratim priču, na kraju se ispostavilo da se sve to događa zbog PRLJAVOG PLINA (plinsko ulje, katrani, smole i slične gluposti u plinu). Znam da zvuči nevjerovatno, ali toga u zapadnoeuropskim zemljama nema, kod nas DA. RIJEŠENJE: samo očistiti brizgaljke plina dok je moguće, odnosno dok ne izgore (sistem BRC), obavezno štelanje ventila svakih 15 000 km. ZAKLJUČAK: na plin treba znati voziti, a greške se plaćaju (prešao do sada 55 000 km na plin) - accord type s 2006 g.
  • 0
The Power Of Dreams

#13 ESMIR_BIH

ESMIR_BIH

    AMK GT-R Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 304 posts
  • Location:Gradacac Bosna i Hercegovina
  • Vozilo:honda civic

Posted 05 August 2011 - 20:31

Pozdrav svima! Pre malo vise od mesec dana sam postao ponosni vlasnih Honde Civic 1.6i SR, u pitanju je motor D16Y8. Odmah da napomenem da je u pitanju obican venturi sistem. Od pre par dana je pocela da mi se pali "check engine" lampica i to iskljucivo prilikom voznje na plin. Auto normalno pali ali posle nekih 10ak minuta voznje lampica se pali i to svaki put dok je na leru,odnosno dok stojim na semaforu i sl. Inace ler mu je na nekih 800-850rpm...e sad...primetio sam da prilikom svakog usporavanja, odnosno stajanja, ler malo zastane na nekih 1300-1400 i posle par sekundi se spusta na normalno stanje. Nakon nekog vremena se pali se "check" i ler skace na konstantnih 1500rpm. Nakon toga cak i kada prebacim na benznin, situacija ostaje ista, dok se to nikada ne desava ukoliko vozim iskljucivo na benz. Ono sto sam ja uradio je sledece:

1. Resetovao ECU (nije pomoglo).
2. Ocistio leptir usisa (u konkretnom problemu, nije pomoglo).
3. Ocistio motor ler gasa (takodje, nije pomoglo).
4. Stelovao smesu (nije pomoglo osim sto mi se ucinilo da se "check" javljao malo kasnije u toku voznje).
I naravno posle svake od navedenih radnji sam resetovao ECU.

Nakon toga sam isao redom da vidim sta je. Prvo sam skinuo konektor sa lambda sonde, upalio i naravno CEL lampica se odmah upalila i problem je i dalje postojao. Vratio sam sondu..pa skinuo konektor sa motora ler gasa i sve je doslo na svoje mesto. E sad...ne bih ja ni postavljao pitanja da sutradan nisam ocitao kodove gresaka....kod 17?! Inace je to VSS, odnosno senzor brzine. Obrtomer kao i brzinomer rade normalno...i ne vidim kako bih senzor brzine mogao da prouzrokuje problem sa lerom? Da ja kojim slucajem nisam pogresno ocitao? Da to nisu mozda dve greske 10 i 7? Ovako je blinkalo..kad sam dao kontakt islo je DUGO-----KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO--KRATKO? E sad..ako su to ipak dva koda, 10 i 7...stvari pocinju da budu logicne. Kod 10 je senzor temperature usisnog vazduha (IAT) dok je kod 7 senzor pozicije leptira (TP).


ja imam isti proble kako sam ugradio plin znaci imam gresku 17 jel neko zna o cemu se radi pokusavao sam ocisti VSS i kod mene obrtaji normalno rade i kilometar sat a baca mi tu gresku
  • 0
AMK GT-R GradacacPosted Image

#14 dalmossiki

dalmossiki

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 33 posts
  • Location:Banja Luka
  • Vozilo:Honda Civic Si Hatchback 1991, Honda Civic Hatchback 1992, HONDA HRV 2wd 2000, HONDA HRV 4wd 2002, a sanjam S2000... :)

Posted 29 April 2014 - 09:39

Pozdrav svima,
Evo da i ja izlozim svoj problem slican kao i kod ostalih plinasa ovdje...
Naime kod mene je HRV 2002 godina 1.6 benzin sa 91 kw,ugradjen je BRC plin, predjenih nekih 20 000 km, od pocetka imam problem sto mi se kao i kod drugih u nekom mirnom radu motora ili leru isto upali chek engine, ali kod mene obori kazaljku obrtomjera na nekih 300 pa mi uspori servo i zna se auto ugasiti ili zatrokirati, ja na prvi parking, skinem klemu sa akumulatora i vratim da se to kao resetuje zatim vozim tako 30-ak km na benzinu ili plinu svejedno da bi se kazaljka obrtomjera "smirila" tj. dosla na nekih 900, vozim dalje do slijedeceg paljenja chek engine i onda opet sve iz pocetka. Nakon ovog sokiranja auto se ponasa i na benzinu isto kao na plinu (nece da vuce, trzne pri dodavanju gasa, obrtomjeri padaju nisko na 500), (zna biti sve OK narednih 200 km ako ne stajem nigdje, ali ako stanem popiti kafu na 5 minuta i krenem dalje u prvih 300m se upali chek engine, nekad ga znam prevariti da nastavim voziti na benzinu i vozim par kilometara pa onda manuaelno prebacim na plin onda uspije nastaviti voziti bez paljenja chek engina). Ovo se na pocetku desavalo svakih 20 dana a sad svaki dan i po 3 puta.

DA BI POTVRDIO DA JE PLIN GLAVNI PROBLEM PROBAO SAM POSLE RESTARTA I KAD SE AUTO SMIRI PREBACITI SAMO NA BENZIN I TAKO VOZITI 500 km PO GRADU I NA OTVORENOM I BUDE SVE NAJ UREDNIJE!

Sta sam pokusao:
Vozio na dijagnostiku i kazu da im javlja da je smjesa siromasna (sta god to znacilo). Momak koji je ugradjivao je inace cerfitikovan bas za BRC plin, izmjenjao je sve dijelove vezano za plin kompletno nove i pokusao je nekoliko kombinacija da podesi u softveru ali je problem i dalje ostao. Probao je nove brizgaljke BRC-ove i sve identicno, sad je stavio nove brizgaljke plina neke "brze" i dalje se isto desava samo sto sad auto ipak ide na vecim obrtajima odlicno i nema problema u voznji sem kad stojim na semaforu jer se na niskim obrtajima ne moze ni raditi normalno i isto pali chek engine.
Danas sam zakazao stelovanje ventila i zamjenu svjecica (koje sam stavio nove pri ugradnji plina prije 20 000 km)....
Izvinjavam se sto sam napisao ovako detaljno ali znam da je za dobru dijagnozu potrebno da se kaze sve ...

Ako neko ima jos neku ideju sta pokusati bio bih mu zahvalan

Srdacan pozdrav
  • 0

#15 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 29 April 2014 - 09:58

99% je da "serviser" ne zna podesit smjesu kako treba ;) jednostavno mapa plina ti je za k.... i zbog toga radi kako radi Inače plinska mapa u biti je kopirana benzinska mapa sa lagano prilagođenim vrijednostima,pošto auto radi na benzin kako treba mora raditi i na plin...što znači pošto si i sam napisao da je sistem ispravan da se serviser uči na tvom autu te ne zna svoj posao očito... Kod loše podešenih sistema javlja grešku ili prebogate smjese ili presiromašne smjese...što bi značilo promjeni servisera EDIT: sorry nisma vidio dio s moba Barem ovaj dio da nekad i na benzinu je isti problem nakon što resetiraš Inače plinski injektori kradu signal sa benzinskih injektora...ako nije sve dobro spojeno tj zalemljeno može ti se događat da jedan injektor ne dobiva struju pa zato i pali grešku siromašne smjese... kao da instalacija gubi kontakt negdje Da je lamda sonda kriva ona bi ili jako digla potrošnju ili javila grešku lamda sonde

Edited by Vučko, 29 April 2014 - 10:03.

  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#16 dalmossiki

dalmossiki

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 33 posts
  • Location:Banja Luka
  • Vozilo:Honda Civic Si Hatchback 1991, Honda Civic Hatchback 1992, HONDA HRV 2wd 2000, HONDA HRV 4wd 2002, a sanjam S2000... :)

Posted 29 April 2014 - 11:18

Nadam se da serviser nece citati ove nase prepiske ! :)) salim se... Ma radi momak punih 12 godina plin i licenciran je za BRC, medjutim nije imao puno hondi, radio je jednog accorda 2,2 i bas ga vlasnik odrzava u ZG i sve mu je extra i ova moja koja pravi probleme. Inace je odlican lik, jako uredan i pedantan zbog cega sam kod njega i ugradjivao i kod njega sam dosao po svim preporukama ali jbg... nesto se neda... Sto se tice mape i mapiranja pokusao je par varijanti ali bez uspjeha,sve su bile gore od ove trenutne... evo u 5 smo dogovorili stelanje ventila i zamjenu svjecica kod momka koji ima neku ozbiljnu dijagnostiku za hondu, a inace radi samo japance. I sam vozi CRV-a na plin pa se nadam da cemo naci rjesenje... svakako se javim sa novim detaljima... Hvala Vucko u svakom slucaju na trudu i zelji za pomoc ;)) P.S. Svidja mi se ovaj tvoj komentar ispod iako je ne bi dao ni za sta na svjetu... :)) LP iz Banja Luke
  • 0

#17 dux_zg

dux_zg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 809 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Accord 05' Type S + LPG

Posted 29 April 2014 - 12:15

Nisu ti postelani ventili, ja sam imao slican problem i stelanjem je rijesen
  • 0
Yeah, the mo' dedicated the mo' medicated Can you feel me?

#18 Jure.

Jure.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 posts
  • Location:Zadar
  • Vozilo:civic

Posted 29 April 2014 - 12:24

jep, i ja mislim da je do ventila
  • 0

#19 Vučko

Vučko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,055 posts
  • Location:Ivanic
  • Vozilo:ukleti civic i niššta manje ukleta solka

Posted 29 April 2014 - 12:31

sve ovisi jel ih je poštelao kod ugradnje što se obično napravi ili nije...ako je teško da se mogu toliko raštelat u 20000km
  • 0
Kad mislišš da te tvoja honda ne možže višše nikako iznenaditi, ona se potrudi i izmisli neštšo novo. Picka joj m...

#20 dalmossiki

dalmossiki

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 33 posts
  • Location:Banja Luka
  • Vozilo:Honda Civic Si Hatchback 1991, Honda Civic Hatchback 1992, HONDA HRV 2wd 2000, HONDA HRV 4wd 2002, a sanjam S2000... :)

Posted 29 April 2014 - 12:33

Hvala na odgovorima, javicu se svakako kad postelam.. ;))
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users