Jump to content


Photo

LEGENDA COUPE još živi


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#21 djtopa

djtopa

    Hondaš,bubnjar i di džej!

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,884 posts
  • Location:Požega
  • Vozilo:Accord Type S CU2,ex:Accord Type S CL9,ITR DC2,CTR EP3,VTi BB6,eco EK3

Posted 29 March 2009 - 12:25

Prednji kraj mi vuče na skylinea B).

Uh, kak bi na takav motor sjela jedna turbinica, GT35 npr. :rolleyes:

Meni vuče na Roooovera,LOOL :ignat_02:
  • 0
CRO POP & UNDERGROUND HOUSE MUSIC : http://www.djtopa.com/i skini singlove i house mixeve!!!

#22 tomo034

tomo034

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 posts
  • Location:požega
  • Vozilo:civic eg sedan 92"

Posted 29 March 2009 - 12:36

ljudi ovo je ultimativna zvjer ja da imam pare odma bi isao po njega. boli me kurac za djelove to se nekvari i da se nest sjebe vjerujem da ima dosta djelova koji bi pasali sa prelude ili accorda a za ostalo tu je crosfire pa iz japana
  • 0
WOT game nick -Zileti

#23 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 29 March 2009 - 12:53

aha, znači taj motor iz Legenda je NSX, samo da je riplejsat SOHC sa DOHC, povećat kompresiju i hod i optimizirat djelove motora i dobiješ NSX. Ništa lakše.

isto tako, kad vidiš babu na cesti, dovoljno joj je riplejsat vaginu sa penisom, pojačat mišićnu masu i dobiješ dedu.

LOL!!! care!! :JC-hysterical:
  • 0

#24 dex

dex

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 602 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:civic MA8

Posted 29 March 2009 - 13:14

Prednji kraj mi vuče na skylinea B).

Uh, kak bi na takav motor sjela jedna turbinica, GT35 npr. :rolleyes:

samo neznam kako bi ga onda vozio na prednji pogon. uostalom to je fin auto, netreba na tome nista dirati...sjednes upakis grijanje siceva, namjestis klimu, tutnes ga u petu i vozis se do moskve i uzivas.

u svakom slucaju jebeni auto kojeg bi volio imati, al za to teba imati jako puno navaca...

Meni vuče na Roooovera,LOOL :ignat_02:

zapravo rover lici na hondu :)
  • 0

#25 gsrcharger

gsrcharger

    cammed

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 posts
  • Location:Agram - Langesdorf - Berlin - Tokyo
  • Vozilo:CiViC B18C, Corolla 1.4 + D4D, Yaris 1.0

Posted 29 March 2009 - 13:54

ak ekipa ide sa FWD-om u hondama ispod 9 sec onda neidim u cemu je problem osim u razmisljanju "lokalne ekipe" koja misli da je to nemoguće
  • 0

Skidaj taj Vipec, i prodaj nekom i kupi nešto pametnije za taj auto...

Posted Image

#26 dex

dex

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 602 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:civic MA8

Posted 29 March 2009 - 15:56

ak ekipa ide sa FWD-om u hondama ispod 9 sec onda neidim u cemu je problem

osim u razmisljanju "lokalne ekipe" koja misli da je to nemoguće

pa problem je u tome, sto ljudi nemogu shvatit da voznja RAVNO nije voznja u pravom smislu
  • 0

#27 gsrcharger

gsrcharger

    cammed

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 posts
  • Location:Agram - Langesdorf - Berlin - Tokyo
  • Vozilo:CiViC B18C, Corolla 1.4 + D4D, Yaris 1.0

Posted 29 March 2009 - 16:02

here we go again and again
  • 0

Skidaj taj Vipec, i prodaj nekom i kupi nešto pametnije za taj auto...

Posted Image

#28 killercivic

killercivic

    ECU tuning

  • Members
  • PipPipPip
  • 351 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:BMW 330I E90

Posted 29 March 2009 - 16:59

ak ekipa ide sa FWD-om u hondama ispod 9 sec onda neidim u cemu je problem

osim u razmisljanju "lokalne ekipe" koja misli da je to nemoguće


istina kak bi sad neki rekli, pogon na krivoj osovini :)
  • 0
Chip Tuning | Remap | Airbag | IMMO | Kodiranje |

#29 dex

dex

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 602 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:civic MA8

Posted 29 March 2009 - 17:20

here we go again and again

nema smisla da se natezemo, al recimo ona integra sto ima 850 whp cisto sumnjam da moze napraviti ista bolje vrijeme na cesti tipa stare ceste ri-zg on impreze nasvirane na 400ks ili bmw-a m5, ma cak bi se usudio rec i najobicnije impreze sa 280 ks

pa nema tih guma koje ce to prenjet na cestu osim onih balonki za streetrace, a to bas nije uptrebljivo za svaki dan, uosatlom, evo ti jedno tehnicko pitanje...

sto mislis kakve bi homokineticke trebao imati da podnesu toliki konja i momenta na prednjim kotacima koji se nebi vjerovao mogu zakretati puno vise nego zadnji

i btw: mislim da je puno bitnija brojka koliko kojem autu treba za krug na nekoj stazi ili brdu, nego koliko ima do 400m... ( kocnice, ovjes...)

Edited by dex, 29 March 2009 - 17:22.

  • 0

#30 tcode

tcode

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 posts
  • Location:Zagreb, zapad
  • Vozilo:A klasa, Nissan 350z

Posted 29 March 2009 - 18:22

nema smisla da se natezemo, al recimo ona integra sto ima 850 whp cisto sumnjam da moze napraviti ista bolje vrijeme na cesti tipa stare ceste ri-zg on impreze nasvirane na 400ks ili bmw-a m5, ma cak bi se usudio rec i najobicnije impreze sa 280 ks

pa nema tih guma koje ce to prenjet na cestu osim onih balonki za streetrace, a to bas nije uptrebljivo za svaki dan, uosatlom, evo ti jedno tehnicko pitanje...

sto mislis kakve bi homokineticke trebao imati da podnesu toliki konja i momenta na prednjim kotacima koji se nebi vjerovao mogu zakretati puno vise nego zadnji

i btw: mislim da je puno bitnija brojka koliko kojem autu treba za krug na nekoj stazi ili brdu, nego koliko ima do 400m... ( kocnice, ovjes...)

Evo da ti odgovorim na tvoje tehničko pitanje. Prenosim mrvicu ispod 400KS i preko 400nm na SERIJSKIM poluosovinama na prednjem pogonu. Kočnice sam, doduše, zamijenio sa BBK-om. A i nije da se "vozim" samo baš po ravnom ;).

edit: mislim da je tih 400KS neka razumna granica za FWD

Edited by tcode, 29 March 2009 - 19:56.

  • 0

#31 stray

stray

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord Exe K24, Civ TypeS R18

Posted 29 March 2009 - 20:14

The C27A/A1 was the test mule for the NSX. Honda tested that block in daily driven cars and when it proved to be so reliable they just stepped up the stroke and gave it DOHC and VTEC.
The head bolt pattern is the same, the intake is the same. Basically the C27 is a destroked NSX motor with steel rods instead of titanium.


Mislim da si malo zbrkao lončiće.
Ovo na slici je legend 92-93 godište. Taj je dolazio sa C32A SOHC motorom ako se ne varam.
C27 je bio u 90. godištu.
NSX ima C32B motor koji je kompletan RUČNO slagan i DOHC je.

To Hrvoje
NITKO nikada nije uspio presložiti C32A u C32B........
Jedina sličnost je u konfiguraciji bloka - sve ostao nema veze jedno s drugim....
  • 0

#32 gsrcharger

gsrcharger

    cammed

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 posts
  • Location:Agram - Langesdorf - Berlin - Tokyo
  • Vozilo:CiViC B18C, Corolla 1.4 + D4D, Yaris 1.0

Posted 29 March 2009 - 20:25

Mislim da si malo zbrkao lončiće.
Ovo na slici je legend 92-93 godište. Taj je dolazio sa C32A SOHC motorom ako se ne varam.
C27 je bio u 90. godištu.
NSX ima C32B motor koji je kompletan RUČNO slagan i DOHC je.

To Hrvoje
NITKO nikada nije uspio presložiti C32A u C32B........
Jedina sličnost je u konfiguraciji bloka - sve ostao nema veze jedno s drugim....



nije killer pomješao, nego si ti krivo shvatio sta je htio reći..
sa njim sam taj motor u dušu rastavio i sastavio xxx puta..
i ako je mehanika u pitanju ništa nije nemoguće

Posted Image


i bilo je tu modova za koje vi govorite da je nemoguće...

to nepostoji


Edited by gsrcharger, 29 March 2009 - 20:31.

  • 0

Skidaj taj Vipec, i prodaj nekom i kupi nešto pametnije za taj auto...

Posted Image

#33 stray

stray

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord Exe K24, Civ TypeS R18

Posted 29 March 2009 - 20:29

nije killer pomješao..
sa njim sam taj motor u dušu rastavio i sastavio xxx puta..
i ako je mehanika u pitanju ništa nije nemoguće

Posted Image



Legend COUPE je 92-93 dolazio sa C32A motorima.....
To što si kod killera radio bio je SEDAN... ili je imao swapan motor..
  • 0

#34 killercivic

killercivic

    ECU tuning

  • Members
  • PipPipPip
  • 351 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:BMW 330I E90

Posted 29 March 2009 - 21:13

Mislim da si malo zbrkao lončiće.
Ovo na slici je legend 92-93 godište. Taj je dolazio sa C32A SOHC motorom ako se ne varam.
C27 je bio u 90. godištu.
NSX ima C32B motor koji je kompletan RUČNO slagan i DOHC je.

To Hrvoje
NITKO nikada nije uspio presložiti C32A u C32B........
Jedina sličnost je u konfiguraciji bloka - sve ostao nema veze jedno s drugim....


nisam ništa pobrkao jako dobro znam sve o legendama, ovo tu je II gen,..ja sam piso općenito ovo konkretno se odnosi
na first gen legend . isto tako sam proučio kompletan acura-legend.com forum i slažem se s tobom niko nije presložio
niti stavio neki bolesni turbo, al ne zato što nije moguće nego jednostavno nema tamo baš entuzijasta ko recimo vlasnici civica itd..
aftermarket podrška nije ni bilizu one za b seriju itd
  • 0
Chip Tuning | Remap | Airbag | IMMO | Kodiranje |

#35 stray

stray

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:Accord Exe K24, Civ TypeS R18

Posted 29 March 2009 - 21:25

nisam ništa pobrkao jako dobro znam sve o legendama, ovo tu je II gen,..ja sam piso općenito ovo konkretno se odnosi
na first gen legend . isto tako sam proučio kompletan acura-legend.com forum i slažem se s tobom niko nije presložio
niti stavio neki bolesni turbo, al ne zato što nije moguće nego jednostavno nema tamo baš entuzijasta ko recimo vlasnici civica itd..
aftermarket podrška nije ni bilizu one za b seriju itd



skužio sam ja da si ti pisao općenito - ali na slici je druga generacija pa sam se ja na to nadopunio... a i u opisu auta piše da je 3.2 V6 tako da nikako nemože biti C27.... To što si napisao za C27 je OK... :friends:
  • 0

#36 EJ8b18c6

EJ8b18c6

    a.k.a. bobo smrad

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,295 posts
  • Location:karlovac
  • Vozilo:b18c EJ8

Posted 29 March 2009 - 23:10


  • 0
Posted Image
Ako razumiješ, sjedi 5... ako ne razumiješ, čitaj ponovno dok ne sjedneš...
I'm trying to find a oem girlfriend as well but all I keep finding is aftermarket and the fitments all wrong :))

#37 DroccA

DroccA

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 382 posts
  • Location:ZG
  • Vozilo:AccorD

Posted 30 March 2009 - 09:00

možda mi neko spomene da vječito isto tupim, ali, kad se ode na Youtube, pa pogleda ubrzanje tog Legenda Coupea iz početka devedesetih; pa se ode pogledat ganci eleganci novog Legenda, ubrzanje je isto. A tih 90 konja popapala masa auta valjda. Taj dio mi se ne sviđa. U novom se do stotke dođe za istih tih 7 i nešto-osam sekundi, samo na finiji, udobniji i vizualno ugodniji način. Što bi američkanci rekli : "the illusion of progress". (a naglasak je na "illusion").
  • 0

#38 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 30 March 2009 - 09:20

boli me kurac za djelove to se nekvari i da se nest sjebe vjerujem da ima dosta djelova koji bi pasali sa prelude ili accorda

ma da sta bi se kvario 20 godina stari auto... i ne pasu samo tako dijelovi sa ostalih modela..
  • 0

#39 djtopa

djtopa

    Hondaš,bubnjar i di džej!

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,884 posts
  • Location:Požega
  • Vozilo:Accord Type S CU2,ex:Accord Type S CL9,ITR DC2,CTR EP3,VTi BB6,eco EK3

Posted 30 March 2009 - 09:27

ma da sta bi se kvario 20 godina stari auto... i ne pasu samo tako dijelovi sa ostalih modela..

Taj je pokvaren već 10godina :derisive:
  • 0
CRO POP & UNDERGROUND HOUSE MUSIC : http://www.djtopa.com/i skini singlove i house mixeve!!!

#40 marko-ivanic

marko-ivanic

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 posts
  • Location:Ivanic-Grad
  • Vozilo:zasad nista...nazalost..

Posted 30 March 2009 - 20:54

Evo da ti odgovorim na tvoje tehničko pitanje. Prenosim mrvicu ispod 400KS i preko 400nm na SERIJSKIM poluosovinama na prednjem pogonu. Kočnice sam, doduše, zamijenio sa BBK-om. A i nije da se "vozim" samo baš po ravnom ;).

edit: mislim da je tih 400KS neka razumna granica za FWD


Ti zivis u trsteniku,svibju ili? :)
Imas onog crnog volva,sa podosta naljepnica?
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users