Jump to content


Honda Legend SH-AWD


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 30 April 2009 - 13:25


  • 0

#2 gsrcharger

gsrcharger

    cammed

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 posts
  • Location:Agram - Langesdorf - Berlin - Tokyo
  • Vozilo:CiViC B18C, Corolla 1.4 + D4D, Yaris 1.0

Posted 01 May 2009 - 20:38

najbolji tj najnapredniji 4x4 pogon na svjetu prava snaga će se pokazati u nsx-ici novoj
  • 0

Skidaj taj Vipec, i prodaj nekom i kupi nešto pametnije za taj auto...

Posted Image

#3 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 01 May 2009 - 21:12


  • 0

#4 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 16 June 2009 - 16:20

Savršenstvo na kotačima.



15000kuna je bodykit.

Edited by 4gencivic, 16 June 2009 - 16:32.

  • 0

#5 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 16 June 2009 - 16:35

Pa i nije nes impresivan taj pogon

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#6 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 16 June 2009 - 16:37

Pa i nije nes impresivan taj pogon

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace


RL je bar ljepši. :w00t:

Jel ovo istina:
Try the actual luxury model, the ACURA RL next time. There are subtle differences in the suspension and handling as opposed to the Honda version.

Honda u Acura-u stavlja "bolje podešen" ovjes?

Edited by 4gencivic, 16 June 2009 - 16:46.

  • 0

#7 Mislaf

Mislaf

    rwd powered :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,049 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:bmw :)

Posted 16 June 2009 - 19:06

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace

Na novima da,starijima ne
  • 0

#8 Marko_90

Marko_90

    Slowrider

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,109 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Civic ED4

Posted 16 June 2009 - 20:31

Lijeo lijepo, ali ledice su tu.... :ignat_02:
  • 0
Honda Civic Sedan
Honda - The Power of Dreams
Posted Image

#9 crossfire

crossfire

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,155 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Prelude BB8

Posted 16 June 2009 - 21:35

Na novima da,starijima ne


TSX ima losiji ovjes nego Accord, mislim da to kod njih puno vise ide prema osnovnoj ocekivanoj orijentaciji modela.
  • 0

#10 honda accord

honda accord

    Bivši Accordaš...

  • Members
  • PipPipPip
  • 932 posts
  • Location:Pakrac
  • Vozilo:EX Accord '98 1.8i Mazda '02

Posted 16 June 2009 - 22:25

Što je dobra Legenda, e! mmmmmmmmm
  • 0
Posted Image

#11 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 16 June 2009 - 22:55

Pa i nije nes impresivan taj pogon

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace

daj umotaj se u kupus i viči ja sam sarma! :fuyou_2:
  • 0

#12 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 00:01

Posted Image
  • 0

#13 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 07:02

daj umotaj se u kupus i viči ja sam sarma! :fuyou_2:

lol deny, sve je to divno i krasno i nitko ne kaze da pogon nije napredan al sve je to meni kurac, samo jedna tehnikalija vise koja moze riknut, uostalom ako je nesto naprednije ne znaci nuzno i da je bolje, quattro se koristi vec vise od 20 godina i dokazao se kako u reliju tako i u civilnim automobilima a na filmicu (koje btw sad svako koristi kao dokaz neke teme al ja sam bar stavio filmic iz automobilisticke emisije a ne od nekog pristavog seratora s jubitoa) se vidi kako naziv Super Handling nema veze s onim sto taj pogon pruza, Legend je jaci od oba i pusi za 7 odnosno 6 sekundi, da su stavili peticu s X-driveom popusio bi i od nje i to nije iskljucivo kak ovaj kaze radi ovjesa

Edited by blekstena, 17 June 2009 - 07:21.

  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#14 ToM

ToM

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 305 posts
  • Location:Kloštar Ivanić
  • Vozilo:Civic EP, Honda XLV Transalp

Posted 17 June 2009 - 09:11

Pa i nije nes impresivan taj pogon

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace



slažem se, ovo je više bazirano na sigurnosti...

a gledao sam taj usporedni test u fifth gear-u na stazi protiv bmw-a i mislim audija i honda je bila debelo najsporija, ali kažu, daje osjećaj sigurnosti

Edited by ToM, 17 June 2009 - 09:12.

  • 0

#15 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 09:27

daj LOL vama ,legend i staza??? o cem pricamo??? neki direktor koji iskesira pola milje kuna za legenda zeli stiskati gumbice da mijenja pogon i voziti se po stazi??? imprezu i legenda stavljate u isti kos?
  • 0

#16 gsrcharger

gsrcharger

    cammed

  • Members
  • PipPipPip
  • 483 posts
  • Location:Agram - Langesdorf - Berlin - Tokyo
  • Vozilo:CiViC B18C, Corolla 1.4 + D4D, Yaris 1.0

Posted 17 June 2009 - 09:34

Pa i nije nes impresivan taj pogon

Bolja mi je stvar na imprezi di si mozes stelat kolko snage zelis na prednje a kolko na zadnje kotace



slažem se, ovo je više bazirano na sigurnosti...

a gledao sam taj usporedni test u fifth gear-u na stazi protiv bmw-a i mislim audija i honda je bila debelo najsporija, ali kažu, daje osjećaj sigurnosti



mega lol
Najnapredniji 4x4 za osobna vozila (ne terenski pogon) na svijetu
Kad ga je honda izbacila pobrala je 3god zaredom nagradu ispred mitshubishia, subarua, toyote..

To što nemožete štelati neznači da nemože nego se jebeni torque diff nestavlja u luksuznu limuzinu, a da može može jer to sam (o toj izvedbi) radi

A world's first, the SH-AWD system combines front-rear torque distribution control with independently regulated torque distribution to the left and right rear wheels to freely distribute the optimum amount of torque to all four wheels in accordance with driving conditions.

As first implemented in the Acura RL, SH-AWD allows torque to be continuously distributed between front and rear wheels from 70% front/30% rear to 30% front/70% rear, with up to 100% of the rear power being distributed to the outer left or right wheel to assist in cornering and dramatically reducing understeer. (dan danas neostvarivo kod nikoga osim honde)

In straight line full throttle acceleration, the RL is capable of distributing 40% of torque to the rear wheels and 60% to the front wheels[2]. In a hard turn, of percentage of power distributed to the rear wheels, up to 100% of the rear wheel power can be distributed to the single, outer rear wheel. This action will push the rear around the corner, and helping with steering, reducing understeer and keeping the car balanced and controlled[2]. The effect can be likened to steering in a row boat where applying more power to one oar can turn the boat.

Subsequent moves by both Audi and BMW to design and market their own versions of torque vectoring all wheel drive systems did bear out the innovative nature of the SH-AWD design.

edit: Mitsubishi je napravio nešto sliččno 4 godine poslje !!!! 2008-e u stavio u Evo-X, no i dalje je tehnološki lošiji, jedino šta se nalazi u lakšoj šasiji i ima mogućnost solo štelanja diffa
i btw: S-AWC nitko nespominje koliko može raditi transfer momenta/snage što jako puno govori koliko je bliz nečemu sta je honda izbacila 2004-te

Edited by gsrcharger, 17 June 2009 - 09:36.

  • 0

Skidaj taj Vipec, i prodaj nekom i kupi nešto pametnije za taj auto...

Posted Image

#17 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 09:56

mega lol
Najnapredniji 4x4 za osobna vozila (ne terenski pogon) na svijetu
Kad ga je honda izbacila pobrala je 3god zaredom nagradu ispred mitshubishia, subarua, toyote..

To što nemožete štelati neznači da nemože nego se jebeni torque diff nestavlja u luksuznu limuzinu, a da može može jer to sam (o toj izvedbi) radi

A world's first, the SH-AWD system combines front-rear torque distribution control with independently regulated torque distribution to the left and right rear wheels to freely distribute the optimum amount of torque to all four wheels in accordance with driving conditions.

As first implemented in the Acura RL, SH-AWD allows torque to be continuously distributed between front and rear wheels from 70% front/30% rear to 30% front/70% rear, with up to 100% of the rear power being distributed to the outer left or right wheel to assist in cornering and dramatically reducing understeer. (dan danas neostvarivo kod nikoga osim honde)

In straight line full throttle acceleration, the RL is capable of distributing 40% of torque to the rear wheels and 60% to the front wheels[2]. In a hard turn, of percentage of power distributed to the rear wheels, up to 100% of the rear wheel power can be distributed to the single, outer rear wheel. This action will push the rear around the corner, and helping with steering, reducing understeer and keeping the car balanced and controlled[2]. The effect can be likened to steering in a row boat where applying more power to one oar can turn the boat.

Subsequent moves by both Audi and BMW to design and market their own versions of torque vectoring all wheel drive systems did bear out the innovative nature of the SH-AWD design.

edit: Mitsubishi je napravio nešto sliččno 4 godine poslje !!!! 2008-e u stavio u Evo-X, no i dalje je tehnološki lošiji, jedino šta se nalazi u lakšoj šasiji i ima mogućnost solo štelanja diffa
i btw: S-AWC nitko nespominje koliko može raditi transfer momenta/snage što jako puno govori koliko je bliz nečemu sta je honda izbacila 2004-te

Da da mega lol, nitko ne osporava da nije napredan sam sto ga na cesti sije skoro 30 godina stara koncepcija kak si ti reko za terence...e taj je terenac razvaljivao po svim relijima na svijetu. Mene ne zanima napredak nego ucinkovitost

daj LOL vama ,legend i staza??? o cem pricamo??? neki direktor koji iskesira pola milje kuna za legenda zeli stiskati gumbice da mijenja pogon i voziti se po stazi???

imprezu i legenda stavljate u isti kos?

Zasto Legend i staza? Zato sto ga ocito trebas nagazit da bi to radilo (sto smo vidjeli iz filmica) sto po meni i nije neka sreca. Nitko ne usporeduje Legend i Imprezu, ja sam reko da mi je taj 4x4 bolji kao izvedba pogona
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#18 Bono

Bono

    N/A

  • SQUAD
  • PipPipPip
  • 2,709 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Civic Coupe

Posted 17 June 2009 - 10:14

Da da mega lol, nitko ne osporava da nije napredan sam sto ga na cesti sije skoro 30 godina stara koncepcija kak si ti reko za terence...e taj je terenac razvaljivao po svim relijima na svijetu. Mene ne zanima napredak nego ucinkovitost


Zasto Legend i staza? Zato sto ga ocito trebas nagazit da bi to radilo (sto smo vidjeli iz filmica) sto po meni i nije neka sreca. Nitko ne usporeduje Legend i Imprezu, ja sam reko da mi je taj 4x4 bolji kao izvedba pogona


Stvar je implementacije Legend kako su i rekli u reviewu je premekan, naravno da ne radi dobro vrijeme na stazi jer za to i nije predviden. Sto se tice buducnosti pogona na sva 4 kotaca mislim da je sve pokazano sa GT-Rom, pametne implementacije su buducnost, imaju bolju upravljivost i manju potrosnju.
Samo je pitanje zasto nisu stavili u test X-Drive od BMW-a on je nesto sporiji nego pogon na straznje kotace. Znaci Quattro je bog i batina zato sto ga Audi koristi, a SH-AWD sa vise mogucnosti to nije.

Sto se tice Impreze oni sada imaju slican sustav, samo sto je Hondin elektronicki, a Imprezin je mehanicki.

Evo Honda Legend 3.7 VTEC SOHC 295ks 1856kg
BMW 530i 3.0 271ks 1605kg
X-drive + 100kg koji bi bio sporiji od straznjeg pogona.


SH-AWD : FWD bias during regular driving. 70/30 front rear power split. Capable of 30/70 split under certain conditions and capable of actively sending all of the power in the rear to either wheel during hard cornering.

Quattro: FWD bias during regular driving, rear differential is not always engaged. When the front wheels begin to lose traction, powerful is diverted from the the front to the rear via a Haldex differential. 4MOTION on the VWs is the same thing. Maximum of 50% power transfer to the rear.

4Matic: All-time AWD system with 50/50 (I think this is right?) split. Capable of transferring power forward or backward depending on traction with up to a maximum of between 60-70% at either axle at any time.

X-Drive: RWD biased with 35/65 power distribution. Capable of transferring power forward when rear loses traction. Maximum of 50/50 split.

ATTESSA-ETS: RWD bias (or fwd depending on application, but let's assume the G35x for now). 100% power to rear except when traction lost. Maximum of 50/50 split. Capable of actively transferring power between front and rear axles.


http://editorial.aut...cumentid=435745
  • 0
Sa Tportala: Honda je smeće, nikad bio nit nikad bude auto. VW rules! Vozim Polo-a 1.2 i super mi je taj autić!

#19 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 10:30

To je meni sve pretjerivanje, zasto uopce velikim limuzinama s puno konja treba 4x4 koji ih ionako samo jos vise oteza? Da nebi svakih 2000km morali kupovat nove pogonske gume i da mogu lakse vozit kad je snjeg po cesti, to su jedina 2 razloga jer danas imas takve sustave sigurnosti da ti pamet stane, pogle M5, zadnji pogon, 500 ks i nemres s njim izletit taman i da si najveci debil ak su svi sustavi sigurnosti ukljuceni

Stvar je implementacije Legend kako su i rekli u reviewu je premekan, naravno da ne radi dobro vrijeme na stazi jer za to i nije predviden. Sto se tice buducnosti pogona na sva 4 kotaca mislim da je sve pokazano sa GT-Rom, pametne implementacije su buducnost, imaju bolju upravljivost i manju potrosnju.
Samo je pitanje zasto nisu stavili u test X-Drive od BMW-a on je nesto sporiji nego pogon na straznje kotace. Znaci Quattro je bog i batina zato sto ga Audi koristi, a SH-AWD sa vise mogucnosti to nije.

Sto se tice Impreze oni sada imaju slican sustav, samo sto je Hondin elektronicki, a Imprezin je mehanicki.



http://editorial.aut...cumentid=435745

Pa nisu ni Audi ni BMW kad smo kod toga, to su putne limuzine. Nitko ne kaze da takvi pogoni nisu buducnost, al jebemu onda bi valjda trebali bit bolji od klasicnog 4x4. Ne kazem da je quattro bolji zato sto je Audijev vec zato sto je bolji, i zbilja ne vidim koji je to visak mogucnosti koje pruza SH-AWD. Kazes da su Imprezin i Hondin sustav slicni, jesu al ce Imprezin uvjek bit bolji zato sto je mehanicki a ne elektronicki
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#20 Bono

Bono

    N/A

  • SQUAD
  • PipPipPip
  • 2,709 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Civic Coupe

Posted 17 June 2009 - 11:28

To je velika limuzina koja trazi sigurnost, a to pogon na sve kotace daje. Jos kad se uzme na mnogo ljudi pogotovo starijih imaju predrasude prema straznjem pogonu, pa makar on bio kontroliran i sa elektronikom. Vjerojatno komisije koje daju nagrade znaju ocjeniti koji je najbolji pogon. Po ovome bi se sad trebao i BMW zabrinuti sa 750i serijom jer evo Hyundai je brzi 0-100kmh od njega. Svaka roba ima svog kupca, a SH-AWD se pokazao odlicnim u nepovoljnim uvjetima, na stazi bar ne briljira....nazalost u sportskoj primjeni nikad necemo znati koliko je dobar jer je NSX otkazan.
  • 0
Sa Tportala: Honda je smeće, nikad bio nit nikad bude auto. VW rules! Vozim Polo-a 1.2 i super mi je taj autić!


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users