Jump to content


Honda Legend SH-AWD


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#21 ToM

ToM

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 305 posts
  • Location:Kloštar Ivanić
  • Vozilo:Civic EP, Honda XLV Transalp

Posted 17 June 2009 - 11:34

ultra mega turbo lol...đizs koji ste vi teoretičari pa di češ testirat auto, po kojem ključu? stavit jaja na sic pa da vidimo koliko se razbilo dok ga voziš po livadi ko kak su testirali spačeke... dobro evo u obranu honde (iako me razočarala), ipak su rekli da bi razlika bila manja od 6-7 sek da legend nije bio toliko mekan, tj da je ovjes tvrdji

Edited by ToM, 17 June 2009 - 11:37.

  • 0

#22 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 11:51

To je velika limuzina koja trazi sigurnost, a to pogon na sve kotace daje. Jos kad se uzme na mnogo ljudi pogotovo starijih imaju predrasude prema straznjem pogonu, pa makar on bio kontroliran i sa elektronikom. Vjerojatno komisije koje daju nagrade znaju ocjeniti koji je najbolji pogon. Po ovome bi se sad trebao i BMW zabrinuti sa 750i serijom jer evo Hyundai je brzi 0-100kmh od njega. Svaka roba ima svog kupca, a SH-AWD se pokazao odlicnim u nepovoljnim uvjetima, na stazi bar ne briljira....nazalost u sportskoj primjeni nikad necemo znati koliko je dobar jer je NSX otkazan.

Sigurnost daju razni elektornicki sustavi za nadzor vozila, bar ak govorimo o danasnjim autima, ne 4x4, zato sam i uzeo M5 za primjer koji ima hrpu konja i zadnji pogon a mogla bi ga i moja stara vozit brzo. Svaka cast Hondi na tom pogonu, sve je to super al vidjet cu ja takve sustave kao sto je SH-AWD, drive by wire, zracni ovjes i takve nepotrebne elektronicke stvari za 10, 15, 20 godina po kolko mehanicki 4x4 kao sto je quattro izdrzi bez problema

Edited by blekstena, 17 June 2009 - 11:52.

  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#23 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:04

Napravljen je i Accord DiTD 2.2 sa 240 konja pa su ga otkazali zbog ekologije. Neznam jeste li se vozili u novoj 5-ici ali meni je taj auto jebeno tvrd, meni naravno paše ali dali paše nekom starijem čovjeku? Zato je i Mečka sporija od BMW-a po zavojima. Ne branim Hondu, znam da ide u kaco što se tiče auta ali ovo je Legend, a ne CRX. Bilo bi zanimljivo da taj pogon ima par modova, WINTER-SPORT-RACE. Al to onda košta. Honda je ionako ispred svih po pitanju inovacija i evolucije u mobilnoj tehnologiji, tako da me baš zanima što će još izmisliti za 15-20 godina.

Edited by 4gencivic, 17 June 2009 - 12:05.

  • 0

#24 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:08

za 10, 15, 20 godina po kolko mehanicki 4x4 kao sto je quattro izdrzi bez problema

je najbolje da se vratimo na parne lokmototive ,najsigurnije je ,nema kaj krepat.

Tehnologija napreduje htjeli mi to ili ne i vrijeme ce pokazati (tj vec pokazuje) tko zna napraviti neku novu pizdariju a da traje i nakon par godina.
  • 0

#25 ded32

ded32

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 464 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:DC2

Posted 17 June 2009 - 12:16

Napravljen je i Accord DiTD 2.2 sa 240 konja pa su ga otkazali zbog ekologije.


Imaš kakav izvor jer mi je to promaklo.
  • 0
http://www.oil-price.net

Eat right. Stay fit. Die anyway

#26 Bono

Bono

    N/A

  • SQUAD
  • PipPipPip
  • 2,709 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Honda Civic Coupe

Posted 17 June 2009 - 12:20

Sigurnost daju razni elektornicki sustavi za nadzor vozila, bar ak govorimo o danasnjim autima, ne 4x4, zato sam i uzeo M5 za primjer koji ima hrpu konja i zadnji pogon a mogla bi ga i moja stara vozit brzo. Svaka cast Hondi na tom pogonu, sve je to super al vidjet cu ja takve sustave kao sto je SH-AWD, drive by wire, zracni ovjes i takve nepotrebne elektronicke stvari za 10, 15, 20 godina po kolko mehanicki 4x4 kao sto je quattro izdrzi bez problema

Bio sam na M5 forumu kazu unatoc elektronici po kisi i po snijegu obavezno voziti opreznije, sa time da su po snijegu zimske must have. Naravno da postoji razlika izmedu zadnjeg pogona i 4x4 u otezanim uvjetima kao sto sam gore i napisao zato se ugraduje radi sigurnosti. Mislis da neki poslovni covjek od cca 50 godina zeli ispravljati auto u zavoju kad ode na bok, ne on hoce da auto ide po tracnicama, a zato i sluze svi ti pogoni. Sve ovisi sta netko ocekuje od auta, mladem vozacu ce to biti dosadno jer nema oversteera ili understeera, starijem vozacu ce to biti prednost jer auto lijepo klize kroz zavoje, a elektronika dodaje ili oduzima snagu kotacima ovisno o implementaciji AWD tehnologije.

A E klasa unatoc svoj elektronici po kisi nekad isto zaplese, inace prvi dio posta i zadnji su totalna suprotnost, ne moze u prvom dijelu elektronika biti svemoguca, a u zadnjem sta ce ti elektronika.

Izjava sa M foruma: "Enjoy your car or just get a Honda"

Acura TL ima vise ponuda ovjesa, zato je netko na youtubu napisao da su mogli usporediti sa drugacijim ovjesom.

@Ded32 za mjesec dana dolazi novi Accord sa 180ks, a za ovaj od 240ks znaju samo tajne sluzbe u Japanu.

@4gencivic :doh1: Hondine oznake su CTDi i u novom Accordu: i-DTEC, nismo na Mazdinom/Nissanovom forumu da diesele oznavacamo sa DiTD, osim ako im Mazda nije taj motor napravila.
  • 0
Sa Tportala: Honda je smeće, nikad bio nit nikad bude auto. VW rules! Vozim Polo-a 1.2 i super mi je taj autić!

#27 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:21

Imaš kakav izvor jer mi je to promaklo.

Ma to ga je Živadin Mjuđen (ovlasteni za Hondu) čipovao. :lol:
  • 0

#28 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:28

tko zna napraviti neku novu pizdariju


To kad sam čuo bio mi je full mind opening trenutak.

Accord se testirao tu blizu nas, u IT na Imoli.

A isto su napravili Civic sedan VTi na plin. Izvukli 190 konja na tvorničkom motoru.
To sam čuo prije 2 godine, ovako nešto;
dva rezervara, u jednom propan u drugom butan, i inteligentna elektronika koja u svakom trenutku daje savršen omjer smjese između ta 2 medija.
Dobili jebeni oktanski broj. Ali to je samo površno.

Samo kažem da se slažu svakakve điđe za kojima mi žalimo i mislimo kako je autoindustrija u banani, a zapravo na kraju dođe neka komisija i odjebe 99% zanimljivih projekata zbog opravdanih razloga.

Kako sam full of shit.

Ma to ga je Živadin Mjuđen (ovlasteni za Hondu) čipovao. :lol:


Vlado mi je to potvrdio (za Civic na plin), a to sam čuo od Rikli-a iz Švice.

Accord se testirao dok je on još vozio S2000 kup u IT tako da to nije čuo nego vidio.
  • 0

#29 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 12:34

je najbolje da se vratimo na parne lokmototive ,najsigurnije je ,nema kaj krepat.

Tehnologija napreduje htjeli mi to ili ne i vrijeme ce pokazati (tj vec pokazuje) tko zna napraviti neku novu pizdariju a da traje i nakon par godina.

Moras sve usrat jel? :JC-hysterical: Nije u tom stvar neg su se nekad auti radili da traju a danas se rade s filozofijom ma ionak ce ga onaj ko ga kupi prodat za par godina pa nemora bit kvalitetan
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#30 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:41

@Ded32 za mjesec dana dolazi novi Accord sa 180ks, a za ovaj od 240ks znaju samo tajne sluzbe u Japanu.

@4gencivic :doh1: Hondine oznake su CTDi i u novom Accordu: i-DTEC,


Tajne službe. :D Sorry smiješno mi je. Kao da je NLO.

A za oznake, ja sam ti onaj tip, "Ako traktor onda Zetor". Nafta smrdi.
  • 0

#31 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 12:42

Bio sam na M5 forumu kazu unatoc elektronici po kisi i po snijegu obavezno voziti opreznije, sa time da su po snijegu zimske must have. Naravno da postoji razlika izmedu zadnjeg pogona i 4x4 u otezanim uvjetima kao sto sam gore i napisao zato se ugraduje radi sigurnosti. Mislis da neki poslovni covjek od cca 50 godina zeli ispravljati auto u zavoju kad ode na bok, ne on hoce da auto ide po tracnicama, a zato i sluze svi ti pogoni. Sve ovisi sta netko ocekuje od auta, mladem vozacu ce to biti dosadno jer nema oversteera ili understeera, starijem vozacu ce to biti prednost jer auto lijepo klize kroz zavoje, a elektronika dodaje ili oduzima snagu kotacima ovisno o implementaciji AWD tehnologije.

A E klasa unatoc svoj elektronici po kisi nekad isto zaplese, inace prvi dio posta i zadnji su totalna suprotnost, ne moze u prvom dijelu elektronika biti svemoguca, a u zadnjem sta ce ti elektronika.

Izjava sa M foruma: "Enjoy your car or just get a Honda"

Acura TL ima vise ponuda ovjesa, zato je netko na youtubu napisao da su mogli usporediti sa drugacijim ovjesom.

@Ded32 za mjesec dana dolazi novi Accord sa 180ks, a za ovaj od 240ks znaju samo tajne sluzbe u Japanu.

@4gencivic :doh1: Hondine oznake su CTDi i u novom Accordu: i-DTEC, nismo na Mazdinom/Nissanovom forumu da diesele oznavacamo sa DiTD, osim ako im Mazda nije taj motor napravila.


Nisi me shvatio, recimo rikne ti servo, ok mozes i dalje vozit, rikne ti ABS, ok mozes i dalje vozit, rikne ti ESP ok mozes i dalje vozit, rikne ti prozor na struju, iritantno al i dalje vozis, rikne ti drive by wire u voznji ode ti u 3pm, vecinu el. sustava podrzavam al neke stvari rade samo da demonstriraju nove tehnologije i to onda na silu guraju kao nesto dobro, zasto je pobogu drive by wire dobra stvar, kontas? Tak i ovaj pogon a ima i slicnih primjera kod drugih proizvodaca, gurat na silu ta elektronska sranja naustrb klasicne provjerene koncepcije, upitno je kolko ce to trajat

I dobro si me nasmijao ovom kopiranom izjavom s M foruma, uzivaj u autu ili nabavi Hondu, mozda je nisi shvatio al to ti je nesto u stilu one De Nirove: If you want a piece of shit buy a fuckin Honda :JC-hysterical:

Edited by blekstena, 17 June 2009 - 12:46.

  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#32 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 12:48

upitno je kolko ce to trajat


Istina.

4WS je bio promašaj, a KOOOOŠTA popravak toliko da danas nema ni jednog koji radi.
A koliko tek koštaju komponente tog SH-AWD-a u Rutingu, neću ni razmišljati.

Eto, od Honde se sjećam samo tog fail-a.
  • 0

#33 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 12:55

Istina.

4WS je bio promašaj, a KOOOOŠTA popravak toliko da danas nema ni jednog koji radi.
A koliko tek koštaju komponente tog SH-AWD-a u Rutingu, neću ni razmišljati.

Eto, od Honde se sjećam samo tog fail-a.

Potpis, ovo je bio moj iduci argument. Sigurno je taj 4ws bio super kad je izmisljen a pogle danas, ni na Ludama od 10 godina starosti ne radi a kamoli na ovim starijim
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#34 Jay

Jay

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Accord

Posted 17 June 2009 - 12:58

To je meni sve pretjerivanje, zasto uopce velikim limuzinama s puno konja treba 4x4 koji ih ionako samo jos vise oteza? Da nebi svakih 2000km morali kupovat nove pogonske gume i da mogu lakse vozit kad je snjeg po cesti, to su jedina 2 razloga jer danas imas takve sustave sigurnosti da ti pamet stane, pogle M5, zadnji pogon, 500 ks i nemres s njim izletit taman i da si najveci debil ak su svi sustavi sigurnosti ukljuceni


Pa nisu ni Audi ni BMW kad smo kod toga, to su putne limuzine. Nitko ne kaze da takvi pogoni nisu buducnost, al jebemu onda bi valjda trebali bit bolji od klasicnog 4x4. Ne kazem da je quattro bolji zato sto je Audijev vec zato sto je bolji, i zbilja ne vidim koji je to visak mogucnosti koje pruza SH-AWD. Kazes da su Imprezin i Hondin sustav slicni, jesu al ce Imprezin uvjek bit bolji zato sto je mehanicki a ne elektronicki



brijes, izletis sam tak..

ak s 320d na ljetnoj kisi izletis, odnosno zanese se dovoljno da potepes aute sparkirane pored ceste, onda si zamisli kak izletis s 500 ks a pogotovo u zimskim uvjetima ;)
  • 0
www.bettingforlife.com - tipovi za kladionicu, statistika preko 85% prolaza :)

#35 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 13:02

Potpis, ovo je bio moj iduci argument. Sigurno je taj 4ws bio super kad je izmisljen a pogle danas, ni na Ludama od 10 godina starosti ne radi a kamoli na ovim starijim

Da balkanska stoka ne čera aute po rinzolima i da nam ceste nisu rupa na rupi mozda bi taj sistem i radio...
  • 0

#36 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 13:05

brijes, izletis sam tak..

ak s 320d na ljetnoj kisi izletis, odnosno zanese se dovoljno da potepes aute sparkirane pored ceste, onda si zamisli kak izletis s 500 ks a pogotovo u zimskim uvjetima ;)

Hehe sad bi ti okacio jedan test M5 koji ne da bi te razuvjerio neg bi ga i obozavat poceo al sam na poslu pa nemrem. Mozda Maverick okaci ak ovo bude cito, nekad je drkicu bacao na taj test, uglavnom Tiff na sva usta hvali M5, potrazi na jubitou :ignat_02: Uglavnom 320d nema veze s M5 niti ima pola tih sustava za kontrolu stabilnosti
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#37 Guest_4gencivic_*

Guest_4gencivic_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 13:07

Potpis, ovo je bio moj iduci argument.


A pozitivne strane? Milion vs. 1.

Nije loša Honda. Dapače, neznam koji auto trpi toliko klanja.
  • 0

#38 blekstena

blekstena

    Dežurni podjebavatelj

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,219 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:EK4 sold, Almera sold, EJ9 sold, EJ2 sold, Impreza GT sold, CRX VTI sold, Prelude sold, Megane crashed, 205 sold, 206 RC, Panda

Posted 17 June 2009 - 13:11

Da balkanska stoka ne čera aute po rinzolima i da nam ceste nisu rupa na rupi mozda bi taj sistem i radio...

Al ne radi :P Jebes takvo projektiranje, radit ce al nemoj se slucajno popest na rinzol


A pozitivne strane? Milion vs. 1.

Nije loša Honda. Dapače, neznam koji auto trpi toliko klanja.

Hvala bogu da ima puno vise pozitivnih strana, inace bi bio kita od auta. Zakaj svi misle da ja pljujem Honde? Jednostavno nisam jedan od onih koji ce sutit na nedostatke samo zato sto je Honda
  • 0
C/P: Rutingu treba odati priznanje da su od jedne obične konfekcijske marke na ostalim tržištima uspjeli u Hrvatskoj napraviti auto koje je predmet želja, te se pravi Hrvat i katolik s viškom love pita da li kupiti Hondu ili BMW ili Audi. Na drugim europskim tržištima kupac bi si razbijao glavu Honda, Toyota, Ford. Nije to lako napraviti pa ću poslati mail u Rumunjsku kako od Dacie napraviti premium u jednom potezu. Povećati cijenu bar za 100%-ograničiti ponudu boja i opreme na jednu-samo 1 servis u krugu 500 km i bahatost prodajnog osoblja s poštapalicom "pa to je Dacia"

#39 Guest_deny_*

Guest_deny_*
  • Guests

Posted 17 June 2009 - 13:11

Al ne radi :P Jebes takvo projektiranje, radit ce al nemoj se slucajno popest na rinzol

sportski auto tj takvi tipovi ovjesa nisu napravljeni za pendranje po rinzolima....
  • 0

#40 Jay

Jay

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Accord

Posted 17 June 2009 - 13:13

Hehe sad bi ti okacio jedan test M5 koji ne da bi te razuvjerio neg bi ga i obozavat poceo al sam na poslu pa nemrem. Mozda Maverick okaci ak ovo bude cito, nekad je drkicu bacao na taj test, uglavnom Tiff na sva usta hvali M5, potrazi na jubitou :ignat_02: Uglavnom 320d nema veze s M5 niti ima pola tih sustava za kontrolu stabilnosti


za novi M5 ne znam, al evo ti onda i primjer M3 koji je u zimskim uvjetima ne upotrebljiv (s novim zimskim gumama)..
  • 0
www.bettingforlife.com - tipovi za kladionicu, statistika preko 85% prolaza :)


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users