Jump to content


Photo

FRV 2.2 CTDI


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 sHark

sHark

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:Prelude BB1 '93., FR-V BE1 '07., Civic EK3 '98.,Mazda RX-7 GSL-SE '80.

Posted 25 June 2020 - 21:30

Pozdrav svima, odavno se nismo čuli!

 

Kako sam došao do toga da mi treba više sjedala u autu  :smilieDJ: tako sam se odlučio kupit FR-V. I kupio sam jednog lijepog crnog...a po prvi put u životu DIZELA!

E sad, pitanje...kako je najbolje vozit Hondin turbodizel? Koji okretaji - vezano za trajnost motora, ne za potrošnju... Eto, ako ko ima savjet iz prve ruke (a znam da ima ekipe koja ima 2.2CTDI u Civicu ili Accordu), bio bih zahvalan.

 

I da, i dalje su ATS i Prelude VTI u pogonu.  :vala_02:


  • 0

Nakon CRX-a više ništa nije bilo isto...


#2 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 884 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 26 June 2020 - 22:57

Evo samo iskustvo mog oca (ASTRA 1.7 CDTI), vozio stalno na 1500-2000 i stalno problemi sa EGR/DPF, pa lampice ove pa one , pa SAFE MODE ,što zna stari čovjek? Uzme knjižicu (uputstvo) i pročita kada je ta i ta greška otiđite na autoput i vozite na najmanje 2700 okr/min dok se lampice ne pogase.

Kaže stari da ga sada vozi od 2500 do 3000 okr/min i da se više ništa ne pali od lampica, ali sada da više troši

DIZEL:  Vozi do 2500-2600 pa veća brzina, pa se neće (barem se ne bi trebao zaštopavati), pa neće biti frke.

Svi voze na 1500-1700 kao malo troši i samo začepljuju auto bez veze, pusti ga da diše i služit će.

Moj benzinac/plinaš je u režimu 4500-6000 pa se nikad niti jedna lampica nije upalila od ničega, a tek mu je 18 godina.

Ako se dizela stišče do 3000 okr da se ne začepi onda i troši.

Po autoputu da imam dizela, ne bi išao ispod 2300 okr, jednostavno mora DISAT, mora izgorjevat tu čadu.


Edited by Kristian, 26 June 2020 - 23:04.

  • 0
First Man Then Machine

#3 domy_os

domy_os

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts
  • Location:Osijek
  • Vozilo:Honda Civic 9th Gen 1.6 i-DTEC Lifestyle

Posted 27 June 2020 - 15:14

Kad je jako hladno, izbjegavaj stiskati papučicu do kraja i preko 2500 rpm. Kad se ugrije, onda se možeš opustiti i razvući ga do 3500 rpm, poslije nema smisla jer se dere, a ne ide. Nastoj voziti u području najboljeg okretnog momenta, najčešće oko 1900-2000 rpm, ne ispod. Tu motor optimalno radi i spreman je za pretjecanja. Kod jačih ubrzanja mijenjaš na 3000-3500 rpm tako da kad prebaciš u sljedeću brzinu motor bude na cca 2000 rpm i opet spreman za daljnje ubrzanje. Nakon žešće vožnje ga nemoj odmah gasiti nego pusti da se turbina malo ohladi, bilo par minuta lagane vožnje ili lera na parkingu. Izbjegavaj naganjanje između semafora i naglo prebacivanje brzina jer to ubija kvačilo i zamašnjak, pogotovo na dizelu koji ima jači moment.

 

Ne znam kakvi su kod tebe omjeri, ali svog Civica u normanoj vožnji vozim u trećoj do 60 km/h, u četvrtoj do 80 km/h, u petoj do 110 km/h i šesta mi praktički bude samo za autocestu. Moj prosječno troši 5.42 litre, a ne štedim ga uopće. Najniža mi je bila 4,48, najviša 7,51 litru. Ne ganjam se među semaforima, ali zato redovno vozim unutar tolerancije, pretičem čim netko vozi sporije od mene i nikad nije ispod 1800 rpm. DPF mi uredno radi, zacrnjenje na posljednjem tehničkom je bilo 0,00.


  • 0

#4 Bobo2411

Bobo2411

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 posts
  • Location:Zagreb
  • Vozilo:Acord 2.4 Type S 2004-sold, Accord 2.0 Elegance 2009 sold, Accord 2.2cdti 2007 sold, Accord 2.2 i-dtec 2011-sold, Accord 1.8i 1999

Posted 29 June 2020 - 19:41

Pozdrav svima, odavno se nismo čuli!

 

Kako sam došao do toga da mi treba više sjedala u autu  :smilieDJ: tako sam se odlučio kupit FR-V. I kupio sam jednog lijepog crnog...a po prvi put u životu DIZELA!

E sad, pitanje...kako je najbolje vozit Hondin turbodizel? Koji okretaji - vezano za trajnost motora, ne za potrošnju... Eto, ako ko ima savjet iz prve ruke (a znam da ima ekipe koja ima 2.2CTDI u Civicu ili Accordu), bio bih zahvalan.

 

I da, i dalje su ATS i Prelude VTI u pogonu.  :vala_02:

ako je cdti onda nemaš dpf filter i možeš voziti auto kako god hočeš..ne ga stiskati kad je hladan i ako se natjeravaš ne odmah gasiti auto..pričekati 20-30 sec da se ohladi, redovito mijenjati kvalitetno ulje i nemaš nikavih problema..


  • 0

#5 sHark

sHark

    Advanced Member

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 910 posts
  • Location:Šibenik
  • Vozilo:Prelude BB1 '93., FR-V BE1 '07., Civic EK3 '98.,Mazda RX-7 GSL-SE '80.

Posted 23 August 2020 - 18:09

Istina, nema DPF filter.

Uglavnom, dva mjeseca smo u pogonu, Šibenik je malo specifičan zbog uzbrdica(veća je potrošnja kako god okreneš), tako da sam po gradu na nekih 8, van grada oko 6, an  autoputu oko 7 litara. Može to i manje, ali nekako mi je to onda previše razmišljanja kako vozim, ovako je skoro ko da vozim benzinca, kako po potrošnji, tako i po osjećaju u vožnji.


  • 0

Nakon CRX-a više ništa nije bilo isto...


#6 matija0610

matija0610

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 768 posts
  • Location:Slavonski Brod
  • Vozilo:EJ9 D15Z6 ; EX: BB9, BA4 4WS, S60 D5

Posted 25 August 2020 - 13:24

CR-V sa cdti..   ide ok, tek nakon 2000.. N22A2 ima DPF (moj nema-izbijen i ugašen) !

Vozi se slično kao i hondin benzinac - traži okretaje, momenta nema  (moj je na Bruninoj mapi)

Manualna getriba katastrofalnih omjera (nadam se da je samo u CRV takva pizdarija, ako je na svim cdti ijima, onda su omašili ceo fudbal)

Moj troši, uglavnom, više nego što daje.

 

Prije njega par Hondinih benzinaca i jedan volvo dizel..  CDTI nit smrdi nit miriši, daleko prenavikan motor. 

 

sretno kolega s novom vozilicom !


Edited by matija0610, 25 August 2020 - 13:25.

  • 0
ジ ョ ン

#7 Kristian

Kristian

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 884 posts
  • Location:Rijeka
  • Vozilo:EC8-Sold, ED6-Sold, BA2-Sold, GD1-Sold,CL7-Sold,FD1-Sold, Current -Accord Sport

Posted 29 August 2020 - 22:41

CR-V sa cdti..   ide ok, tek nakon 2000.. N22A2 ima DPF (moj nema-izbijen i ugašen) !

Vozi se slično kao i hondin benzinac - traži okretaje, momenta nema  (moj je na Bruninoj mapi)

Manualna getriba katastrofalnih omjera (nadam se da je samo u CRV takva pizdarija, ako je na svim cdti ijima, onda su omašili ceo fudbal)

Moj troši, uglavnom, više nego što daje.

 

Prije njega par Hondinih benzinaca i jedan volvo dizel..  CDTI nit smrdi nit miriši, daleko prenavikan motor. 

 

sretno kolega s novom vozilicom !

Dizel je prošlost, i to sada već, a ja već imam vozilo budućnosti ACCORD+LPG, a koliko znam od 2021 (samo što nije došla), HONDA neće više nuditi dizele, a tko nema DPF+EGR na autu, neće moći registrirati

Osobno nisam vozio dizele jer nemam love za održavanje polovnih (dualmass zamašnjak, turbina, ubrizgaći, DPF, EGR), a opet nemam love da bi kupio novog, napravio 80-100.000km i prodao.

Ja sam čovjek starog kova (Stojadin, Simca, Reno4, Lada, cijela yuga, nije postojao dizel, samo golf 1 TAS ili švaba), a svi smo vozili na  plin koji nismo imali Golf dizel,

Tako je kod mene i dan danas, ACCORD+LPG, evo danas natočio : 120,18Kn plina, a prešao 338,5km po teškom gradu Rijeci (puno velikih uzbrdica do Viškova, Klane, Vežice), i to temperamente vožnje (muške), ispada 8,55Litara na 100km podijeliš sa 2,3 (cijena benzina/plina) pa dobiješ 3,71litara benzina na 100km. To ne može niti hybrid. 

Vlasnik sam ACCORDA CL7 10 godina, a nisam uložio više od 100Eur u neke vanredne kvarove koji nisu : ulje, fitleri, svječice, gume, registracija, diskovi , pločice, kvačilo, kada se ništa ne kvari, automobil je u tvorničkom stanju

Nije za mene dizel, ja sam plinski čovjek i moj novi auto neće biti hybrid jer nemam para za bateriju kada crkne i sve one sisteme motor/generator tj. elektronika koja će sigurno zajebavati, nego LPG koji je tvornički ugrađen, a pojavit će se kad tad i takav auto/SUV, marka mi nije presudna, samo da ima tvornički plin i minimalno 3-5godina garancije.

Što jednostavnije (KEEP IT SIMPLE STUPID, KISS metoda) to bolje, jer PRELUDE, ACCORD, CR-V, CIVIC, S2000, JAZZ nepoderivi auti, samo toči i vozi i naravno da imaju plin.

Čisto moje mišljenje, oprostite admini ako nije na pravom mjestu.


Edited by Kristian, 30 August 2020 - 10:19.

  • 1
First Man Then Machine


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users